Jenni Vartiaisen ökytalo ja Audi. Katsokaa seiska.
Mukavat oltavat varmaan. Mutta onpa taviksen näköinen ilman meikkiä ja hienoja vaatteita. Eli meillä kaikilla olis panostuksella mahis näyttää paljon paremmalta. Toi kuva niin todistaa sen.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Jennillä on iso koira jonka takia ilmeisesti tarvitsee ison asunnon pihoineen ja lähimetsineen. Perhettä kun ei ole.
Talossa lienee iso kellarikerros jossa ruoskat, kettingit ja käsiraudat voi säilyttää...
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tuolla kuvan metsikössä kurkkia musta mies :)
Kun tarkkaan tsiigaa siellähän on vtun ikennat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tuolla kuvan metsikössä kurkkia musta mies :)
Kun tarkkaan tsiigaa siellähän on vtun ikennat...
Älkää enää tätä please.
Mitä sitten? Työllähän Jenni on hankkinut omaisuutensa, saa itse tehdä hankkeilaan mihin sijoittaa . Hyvä JENNI!! T: Se hoitotäti joka sinua hoiti!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Työllähän Jenni on hankkinut omaisuutensa, saa itse tehdä hankkeilaan mihin sijoittaa . Hyvä JENNI!! T: Se hoitotäti joka sinua hoiti!
Kuules "hoitotäti", voisit opettaa vähän tapoja hoidokillesi...
Vierailija kirjoitti:
En katso mitään missä mainitaan sana "öky".
Ja silti piti avata ketju ja tulla tänne kommentoimaan täysin mitäänsanomaton lause.
Vierailija kirjoitti:
Asuukohan Paloheinä/Pakila akselilla?
Oon jopa vähän ihmetellyt ettei Jennin talon sijainnista ole edes tällä palstalla puhuttu. Hienoa toki, että saa asua rauhassa.
Jennillä on iso koira jonka takia ilmeisesti tarvitsee ison asunnon pihoineen ja lähimetsineen. Perhettä kun ei ole.