Mitkä Juoksutrikoiden alle??
Mitkä on mielestäsi parhaimmat alushousut Juoksutrikoiden alle kun nyt alkaa juoksukausi oikein kunnolla.
1. HIPSTERIT saumattomat.
2. STRINGIT saumattomat .
3.BOXERIT saumattomat.
4.TAIT saumalliset
Kommentit (43)
Trikoot pitää olla oikean kokoiset ja samoin alle laitettavat alushousut = Täydellinen yhdistelmä :)
Trikoot+stringit = Täydellinen juoksuun ja lenkille Nim. Juoksijanainen 1974
Lunavia kirjoitti:
Minä käytän mahdollisimman näkymättömiä urheiluhipstereitä. Inhoan stringejä, vaikka ne tietysti olisivat varmaan kaikkein näkymättömimmät. Menevät aina rakoon ja kiristävät inhottavasti. Lenkillä mieluiten haluan pitää mahdollisimman mukavia vaatteita. Mutta eri ihmisille sopii eri vaatteet. Kokeilemalla varmastikin saa parhaimman vastauksen.
Kokeilemalla kyllä löytää oikeanmalliset alushousut trikoiden alle. Alushousut eivät saa olla liian pienet tai niistä näkyy selvästi rajat vaikka olisi Stringit alla. Trikoiden kanssa pitää olla oikeankokoiset että ne istuu hyvin jalkaan. Kokeilemalla sitä löytää oikeat mallit.
stringit aina, muuten näkyy alushousujen saumat
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt niin tärkeä asia ettei saumat näy??? Eihän saumattomat hipsteritkään näy?? Eikö Stringit ole kauhean epämiellyttävät trikoiden alla?? VASTAILE :)
Ei päivää ilman juoksutrikoopervon aloituksia. Varma kevään merkki.
Vierailija kirjoitti:
Lukisit paremmin aloituksen otsikon ja VARSINKIN PÄIVÄNMÄÄRÄN viesti on kirjoitettu 2.4 eikä tänään 15.4.....Senkin Pervo Nainen :D
Ihan sama mitä päällä nyt sattuu olemaan kun menen JUOKSEMAAN, enkä esittelemään pyllyäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule tavalliset pikkarit laitan sinne alle, mitkä sattuu kaapista käteen osumaan.
En käsitä miten tästäkin asiasta pitää tehdä The Suuri Ongelma.
Eikö sua sitten häiritse ikävät ja rumat alkkarirajat trikoiden alta??? Se vasta on The Suuri Ongelma
Minua ei ainakaan häiritse. Olen menossa lenkille, enkä muotinäytökseen.
Jos jotakuta häiritsee minun rumat alkkarirajani, niin katsokoon toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukisit paremmin aloituksen otsikon ja VARSINKIN PÄIVÄNMÄÄRÄN viesti on kirjoitettu 2.4 eikä tänään 15.4.....Senkin Pervo Nainen :D
Siis onko juoksutrikoopervo pyörinyt täällä jo kaksi viikkoa? Vaikka on näin kylmä ja lunta sataa. Pervo parka, joutuu vieläkin odottelemaan lenkkikelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt niin tärkeä asia ettei saumat näy??? Eihän saumattomat hipsteritkään näy?? Eikö Stringit ole kauhean epämiellyttävät trikoiden alla?? VASTAILE :)
Kyllä saumattomat hipsterit näkyy enemmän kuin stringit. Lisäksi stringit on mukavan tuntuiset
Käytän juoksutrikoita koulussakin ja aina laitan stringit alle. Pikkarien rajat on rumat
Kun tämä tuntuu olevan palstalaisille iso ongelma, niin ehdotan seuraavaa: vetäkää ne alushousut juoksutrikoiden päälle. Lenkit on paljon hauskempia, ku voi leikkiä mustanaamiota, eikä juioksutrikoopervonkaan tarvitse arvailla, mitä siellä alla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule tavalliset pikkarit laitan sinne alle, mitkä sattuu kaapista käteen osumaan.
En käsitä miten tästäkin asiasta pitää tehdä The Suuri Ongelma.
Eikö sua sitten häiritse ikävät ja rumat alkkarirajat trikoiden alta??? Se vasta on The Suuri Ongelma
Minua ei ainakaan häiritse. Olen menossa lenkille, enkä muotinäytökseen.
Jos jotakuta häiritsee minun rumat alkkarirajani, niin katsokoon toiseen suuntaan.
Etkö voisi käyttää stringejä ettei jäisi ikäviä rajoja...eikö sua ite todellakaan häiritse???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saumattomat hipsterit näkyy enemmän kuin stringit. Lisäksi stringit on mukavan tuntuiset
Onko se mukava tunne kun naru hiertää pe rsvaossa?? Ikää sulla taitaa olla just & just 18v
Kyllä ne sun stringitkin näkyy trikoiden alta oletko koskaan pyllistäny peilisi edessä ja katsonu??
Avopuoliso (44v) nainen käyttää stringejä juoksutrikoiden alla. Sanoo että parhaimmat eikä tule niitä RAJAEFEKTEJÄ niin kuin muista malleista esim. boxer ja tai. Hän on juossut monet puolimaratonit ja aina ollut stringit trikoiden alla. M45v
Tai sitten kannattaa ostaa oikean kokoiset trikoot.