Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sini Hursti kerjää vapaaehtoisia järjestämään köyhien joulujuhlaa

Vierailija
27.11.2024 |

Ei voi kuin ihmetellä ihmisiä, jotka auttavat ilmaiseksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Minä en ihmettele yhtään.

Vierailija
2/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen. Hurstit itse tienaa hyvin. Köyhät ja vanhukset tekee ilmaiseksi vapaaehtoistyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sini järjestä itse?  Sehän saa palkkaakin hurstin järjestöltä kuten se muukin suku. Sini toimitusjohtaja

Vierailija
4/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä juhla ollut peruttu? Niin täällä väitettiin joku aika sitten...

Vierailija
5/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sini järjestä itse?  Sehän saa palkkaakin hurstin järjestöltä kuten se muukin suku. Sini toimitusjohtaja

Kai ne haluaa pitää palkat itsellään.

Vierailija
6/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan katsonut Hurstien vuosituloja paljonko ne avustuksista maksaa palkkaa itselleen?

Vierailija
7/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen. Hurstit itse tienaa hyvin. Köyhät ja vanhukset tekee ilmaiseksi vapaaehtoistyötä.

Jep. Hurstit voisivat tuloillaan työllistää ihmisiä sen sijaan, että käyttävät hyväksi vapaaehtoisia. Mutta toisaalta, tyypillistä hihhuleilta. Hurstit ovat henkilöinä todella vastenmielisiä.

Vierailija
8/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi siis parempi jos Hurstit lopettaisivat koko toiminnan, ja sinä alkaisit järjestämään sitä ilmaiseksi?

Vierailija
9/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tuossa toiminnassa sellaisia rahoja pyöriä, että saisi palkattua kymmenittäin työntekijöitä. Eivät käsittääkseni mitään ökypalkkaa nosta itsekään.

Vierailija
10/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjää missä? Heidä nettisivuillaan sanotaan:

"Vapaaehtoisten jouluavustajien hakeminen joulujuhlaan 2024 on päättynyt.

Meillä on riittävä määrä vapaaehtoisia tällä hetkellä joten emme ota uusia enää tänä vuonna."

Ei tarvitse kerjätä kun auttamishaluisia löytyy tarpeeksi joka tapauksessa. Monelle joulumieli syntyy siitä että voi tehdä muiden hyväksi jotakin. 

Vierailija
11/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Hurstit voisivat tuloillaan työllistää ihmisiä sen sijaan, että käyttävät hyväksi vapaaehtoisia. Mutta toisaalta, tyypillistä hihhuleilta. Hurstit ovat henkilöinä todella vastenmielisiä.

Hyvillä tuloillaan? Kerro lisää kun olet kerran tietävinäsi?

Vierailija
12/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat vuoden 2024 joulujuhlaan saatiin kerättyä jo alkuvuodesta, mihin ne on tuhlattu? 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/53bbee78-3cb0-4d50-828a-4f8773fe721f

Vierailija
13/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat vuoden 2024 joulujuhlaan saatiin kerättyä jo alkuvuodesta, mihin ne on tuhlattu? 

Rahat ovat Messukeskuksen vuokraa varten. Työvoima tarvitaan jotta juhlajärjestelyt onnistuvat.

Vierailija
14/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin mennä. Mutta on lapset ja oma joulu. Mutta jos olisin lapseton, voisin hyvin mennä. 

Vierailija
15/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat ovat Messukeskuksen vuokraa varten. Työvoima tarvitaan jotta juhlajärjestelyt onnistuvat.

Älä kommentoi kun et ymmärrä lukemaasi.

Aflecht sanoo, että olisi tullut vastaan myös siinä tapauksessa, vaikka potti ei olisi tullut kasaan, jotta ainakin vuoden 2024 joulujuhla saataisiin järjestymään. Tilanteessa tapahtui kuitenkin odottamaton käänne.

Summa tuli kasaan vuorokaudessa, ja ylikin. 31 000 euroa tuli lahjoituksia, ja tilitän koko summan maanantaina Hurstin avulle heidän seuraavaa juhlaansa varten."

Vierailija
16/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aflecht sanoo, että olisi tullut vastaan myös siinä tapauksessa, vaikka potti ei olisi tullut kasaan, jotta ainakin vuoden 2024 joulujuhla saataisiin järjestymään. Tilanteessa tapahtui kuitenkin odottamaton käänne.

Summa tuli kasaan vuorokaudessa, ja ylikin. 31 000 euroa tuli lahjoituksia, ja tilitän koko summan maanantaina Hurstin avulle heidän seuraavaa juhlaansa varten."

31 000 euroa, eli todella pienillä summilla pelataan. Ja täällä moni haaveillaan kuinka tuolla pitäisi palkata avustustyöntekijätkin.

Vierailija
17/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttamisesta tulee itsellekin hyvä mieli ja se on usein hauskaakin.

Vierailija
18/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enempi ihmettelen SPR:n  "pyyteetöntä" avustustyötä.  En laita kolikkoakaan, jollekin pienemmälle instansille voin jopa setelinkin lahjoittaa.

"SPR:n pääsihteerin palkka oli SPR:n vuosikertomuksen mukaan palkkioineen yhteensä 198 882,80 euroa vuonna 2023. Vuonna 2022 summa oli 121 025,64 euroa. Muun johtoryhmän palkkoihin ja palkkioihin käytettiin vuosikertomuksen mukaan vuonna 2023 noin 442 100 euroa.29.9.2024

https://www.is.fi taloussanomat

SPR:n johdon palkat ja palkkiot saivat tunteet kuumenemaan Ihmetteleekö joku...

Vierailija
19/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enempi ihmettelen SPR:n  "pyyteetöntä" avustustyötä.  En laita kolikkoakaan, jollekin pienemmälle instansille voin jopa setelinkin lahjoittaa.

"SPR:n pääsihteerin palkka oli SPR:n vuosikertomuksen mukaan palkkioineen yhteensä 198 882,80 euroa vuonna 2023. Vuonna 2022 summa oli 121 025,64 euroa. Muun johtoryhmän palkkoihin ja palkkioihin käytettiin vuosikertomuksen mukaan vuonna 2023 noin 442 100 euroa.29.9.2024

https://www.is.fi taloussanomat

SPR:n johdon palkat ja palkkiot saivat tunteet kuumenemaan Ihmetteleekö joku...

Ei sinun ole pakko lahjoittaa mitään mihinkään. Enkä usko että olet ikinä niin tehnytkään.

Vierailija
20/21 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden jouluaattona Henry Aflecht on sanonut vuokran olleen 27 000 €. Nämä kerätyt rahat olivat nimenomaan tämän vuoden tilavuokraa varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä