Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Maailmaa hallitsee 33 asteen vapaamuurarit. En jaksa salaliittoteorioita rakastavaa tuttavaani.
Vierailija kirjoitti:
Maailmaa hallitsee 33 asteen vapaamuurarit. En jaksa salaliittoteorioita rakastavaa tuttavaani.
Mikä on 33 asteen vapaamuurari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa ruumiinlämpöä. Kun normaalin ihmisen ruumiinlämpö on siellä 37 asteen tietämillä niin 33 asteen ruumiinlämpöinen on puolestaan ns. kylmä ihminen.
Joulua juhlitaan siksi, koska Jeesus syntyi tuolloin. Jos ei olisi syntynyt, joulua ei olisi.
VihaajatVihaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Infossa: Miten pääsen kerrosta ylöspäin?
Minä: Voi mennä noita rappusia, tai hissillä.
Asiakas: Mutta pääseekö niitä rappusia sitten myös alas?
Minä: ???
Voi Luoja:DDDDD
Ei tässä mitään luojaa tarvita. Jotkut infot ovat typeryydessään äärimmäisen disinformatiivisia: pääset todellakin rappusten kautta jonnekin ja sitte paluusuuntaan ovet ovatkin lukossa. Yleensäkin infopisteiden vajakeilta täytyy itse nyhtää kaikki oleellinen tieto irti, ei tule ainakaan viran puolesta muuten.
Burnout ja kivut on vain sun aivoissas.
Niitä ei ole olemassakaan...
Vierailija kirjoitti:
Rokotuksista on hyötyy!
Ihan muuten vain Suomessa ei enää sairasteta vihurirokkoa tai poliota?
-Mistä noita kiinalaisia oikein tulee?
-Va-chinasta
Naiset ovat keskimäärin syvällisiä ja älykkäitä 😆😆. No niin just 😆😆😆
Joidenkin mielestä Stand Up on hauskaa....
Opettajamme oli raskaana ja joi pullosta vettä. Luokallani ollut poika "onko tuo sitä lapsivettä?"
Norppa ja emätin porukkasiivous -keskustelu vauva.fissä
Vierailija kirjoitti:
"Kaupassa on niin paljon tavaraa, ettei pikkuinen näpistely tunnu kaupalle missään. Eikä niillä tavaroilla oikeestaan ole ees omistajaa"
Eipä ei, onneks oot ainoa, joka siellä marketissa "vähän näpistelee". Ja ne kamatki vaan materialisoituu sinne hyllyihin ilmaiseksi.
Tämän lauseen kuuli Reilun Kaupan liikkeessä useinkin.
Vierailija kirjoitti:
VihaajatVihaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Infossa: Miten pääsen kerrosta ylöspäin?
Minä: Voi mennä noita rappusia, tai hissillä.
Asiakas: Mutta pääseekö niitä rappusia sitten myös alas?
Minä: ???
Voi Luoja:DDDDD
Ei tässä mitään luojaa tarvita. Jotkut infot ovat typeryydessään äärimmäisen disinformatiivisia: pääset todellakin rappusten kautta jonnekin ja sitte paluusuuntaan ovet ovatkin lukossa. Yleensäkin infopisteiden vajakeilta täytyy itse nyhtää kaikki oleellinen tieto irti, ei tule ainakaan viran puolesta muuten.
Liukuportaistahan tuossa asiakas puhuu niillä ei pääse todellakaan aina alaspäin.
Hirveän lihava nainen moitti toista riippuvuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeimpia vapaamuurariasteita tarkoittaa ja se on ns Illuminaatti joka on todellinen ja rahahimoinen.
Kerroin anopille että kissa sairastui virtsarakontulehdukseen ja sitä kautta kehittyi virtsakiviä. Anoppi totesi että jos olisi hänen kissansa niin olisi saanut napin otsaan, koska uusiakin saa ilmaiseksi.
Pidin ennen anopistani todella paljon, nyt täytyy sanoa että vähän inhottaa hänen ajatusmaailmansa.