Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?

Haluan nauraa ev
01.04.2017 |

?

Kommentit (2294)

Vierailija
1501/2294 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulua juhlitaan siksi, koska Jeesus syntyi tuolloin. Jos ei olisi syntynyt, joulua ei olisi.

Opiskelepas vähän historiaa ja lue muutakin kuin seiskaa.

Vierailija
1502/2294 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulua juhlitaan siksi, koska Jeesus syntyi tuolloin. Jos ei olisi syntynyt, joulua ei olisi.

Opiskelepas vähän historiaa ja lue muutakin kuin seiskaa.

Sorry, unohdin alkuperäisen kysymyksen. Järkytti vain sen verran... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/2294 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä keksittiin Euroopassa.

Vierailija
1504/2294 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät on ympäristöpuolue, joka ajaa Suomalaisten asiaa.

jep ympäristöä suojellaan isin jaguaarilla, jumbojetillä kolme kertaa vuodessa ja Nato viimeistelee ympäristömaisemoinnin :) maahan tuodaan porukkaa joka on tuhonnut oman maansa alta joskus kirjaimellisesti väärällä väestö ja maatalouspolitiikalla ( hakattu metsät vtuun ja sorkat tallanneet viimeisenkin ruohonkorren).

Vierailija
1505/2294 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabeilla ei ole yliopistoja ( nimenomaan oli ja ensimmäinen maailmassa tuhansia v sitten jo) ja he ovat keksineet sentään oikeasti vain tähtititeen matematiikan kirjoituksen, kaupungit lait ....patterinkin.

Vierailija
1506/2294 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siis mitä, onko miehelläkin munuaiset?"

Vierailija
1507/2294 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit eivät lihota koska niissä ei ole rasvaa.

Vierailija
1508/2294 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneen sukupolven edustaja välittää enemmän vanhemmistaan/lapsistaan kuin itsestään.

Vierailija
1509/2294 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa harrastamaton rapakuntoinen naispuolinen keski-ikäinen tuttavani: liikunta ei sovi minulle koska minulle tulee siitä lihakset kipeiksi. 

Oli käynyt kokeilumielessä kävelylenkillä kun sitä oli hänelle työterveydessä suositeltu -- ja mennyt seuraavana päivänä päivystykseen valittamaan kipeytyneitä jalkojaan.

Liikunta on hengenvaarallista! Hengästyy, hikoilee ja lihaksetkin saattavat kipeytyä.

Vierailija
1510/2294 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri selitti, että hänen pitää välttää kaikkea fyysistä, ettei selkä hajoa. Ei siis ole mitään sairautta tai vammaa, vaan olettaa että naisilla selkä on hauras ja hajoaa mistä tahansa. Elää käsityksessä, että naisen kuuluu olla laiha ja heikko.

Vierailija
1511/2294 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalevan sivuilla joku vaahtosi kerran, että: "Vain tyhmä ihminen ostaa pestyjä tai harjattuja juureksia. Minä pesen ja harjaan juurekset ihan itse, ja ruoka maistuukin paljon paremmalle."

Minä kyllä maksan mielelläni 5-10 cnt isompaa kilohintaa siitä, että säästän aikaa ruoanlaitossa ja saan varmasti puhdasta ruokaa ilman mullan makua. 

Mitä enemmän ruokaa käsitellään, sitä vähemmän tuoretta se on. Jossain likavesipesurissa pyörineet juurekset ovat jo ottaneet damagea. Multaporkkanat ovat ilman muuta laadultaan parhaita. Luulin, että tämä on ihan yleisesti tiedossa, mutta ei näköjään.

Et tainnut tietää, että multaporkkanat ja -perunat pestään ensin ja mullataan sitten uudestaan myyntiä varten. Luulin, että tämä on ihan yleisesti tiedossa, mutta ei näköjään.

Vierailija
1512/2294 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo, että joku on Salkkareiden Kallen näköinen, se on sama kuin sanoisi, että joku on homon näköinen.

Vierailija
1513/2294 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän  se ole mikään suomalainen,joka ei polta  tupakkaa.Hei haloo  ihmiset.Tupakka tulee ulkomailta ja mitä tekemistä on kansalaisuuden  kanssa.

Vierailija
1514/2294 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule on meillä muillakin rajoitteita, tokaisia eräs Susanna työkyvyttömälle

Vierailija
1515/2294 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole facebookissa, olen siis potentiaalinen massamurhaaja kun ei Breivik tai se Batman-ampujakaan ollut facebookissa.

Vierailija
1516/2294 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin atooppisesta ihostani ja aina välillä kuulee noita tyhmiä "muistatko käyttää rasvaa"-kommentteja. Ai helkkari olen kärsinyt koko elämäni ihan turhaan, kiitos neuvosta!

Vierailija
1517/2294 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äänestän puoluetta joka ajaa yrittäjien asiaa. Onko kokoomus yrittäjien puolesta?"

Vierailija
1518/2294 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juffi kirjoitti:

Että kun leipoessa käytetään hiivaa, ainesten joukossa ei saa olla suolaa koska suola "neutralisoi" sokerin jolloin hiiva ei toimi.

Joo, ja muutenkin suola ja sokeri ovat kaikessa vastakohtia. Että jos on vaikka syönyt liikaa makeaa, kannattaa syödä suolaista päälle, niin se auttaa.

Vierailija
1519/2294 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ajatteleekin englanniksi, kun on ollut vähän aikaa englanninkielisessä maassa. Siis suomalaisen sanomana. Olen itse englannin fil kandi, joten hohhoijaa.

Olen asunut englanninkielisessä maassa yli 30 vuotta. Kun ajattelen suomalaisia asioita ja ystäviäni, niin ajatukset kulkevat suomeksi. Kun ajattelen juttuja jotka liittyvät nykyiseen kotimaani, työhöni ja täkäläisiin ystäviini, ajatukset kulkevat englanniksi.

Fil.kandilla voi olla paljon teoreettista tietoa mutta siihen se sitten jääkin.

Syy, miksi ulkosuomalaiset puhuvat finglishiä on juuri se, miten vuosikausien viettäminen toisen kielen parissa vaikuttaa ajatteluun.

Heh, olen itsekin viettänyt USA:ssa vuosikymmenen. Silti en tunne tarpeelliseksi mainostaa, että ajattelen englanniksi. Miksi muuten kuvittelet, että englantia opiskelevat eivät pyrkisi käytännön kielitaitoon? Jo opiskeluun kuuluu tiettnpituinen käytännön kieliharjoittelu.

Joka tapauksessa, on typerää kerroskella ajattelevansa vieraalla kielellä. 

t. fil kandi

Siis itse ajatteleminen vieraalla kielellä on ok, mutta siitä kertominen typerää, niinkö? Kaikkea sitä kuuleekin.

Fil.kandia ilmeisesti ärsytti, kun piti sitä kehuskeluna. Miksi sen pitäisi automaattisesti olla kehuskelua? Voisin kuvitella, että ihminen kertoo ilmiöstä lähinnä hämmästyneenä, että olipas jännä juttu, en olisi osannut odottaa, että noin käy.

Jos ruvetaan miettimään, että mistä asioista on "typerää kerroskella", niin varmasti suurin osa kaikesta jutustelusta on jonkun mielestä turhaa. Mutta sehän ei ole mikään syy rajoittaa normaalia juttelua.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo kolme asiaa kokenut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdutukseksi tarkoitettu "Kaikella on tarkoituksensa". Että pistää vihaksi, kun joku sanoo noin. En todellakaan halua uskoa, että syövällä, raiskauksella tai vaikkapa lapsen kuolemalla on jokin tarkoitus, koska silloinhan se tarkoitattisi että ihminen, joka kohtaa tuollaisia hirveyksiä on tarkoitettu kärsimään, että häntä jotenkin rangaistaan. Ihan kamalan julmaa sanoa toiselle kärsimyksessä, että kaikilla on tarkoituksensa.

Itse asiassa tuo sanonta lohduttaa ja antaa mahdollisuuden löytää kurjassa asiassa myös muitakin mahdollisuuksia kuin katkeruuden tunnetta.

Tästä voi kyllä olla vähintään kahta mieltä. Kun olimme kärsineet lapsettomuudesta vuosikausia, sanoi mieheni joskus, että hän ei vastaa seurauksista, jos vielä kerran kuulee, että lapsettomuudellamme on joku tarkoitus.

Toivottavasti en saa turpaani, mutta minäkin taivun tuon ajatuksen kannalle, että hyvää tuossa vain tarkoitetaan. Toivon, että toiveenne toteutuu vielä joku kaunis päivä ja ennen kaikkea toivon, että jos näin ei sattuisikaan käymään, ymmärtäisitte senkin tarkoituksen.

Usein nämä oivallukset tulevat paljon myöhemmin eikä niitä aina tilanteen ollessa "päällä" ymmärrettävästi jaksa miettiä. Tiedän tämän itsekin omasta elämästäni, kun tajusin etten sovellu normaaliin arkeen normaalien ihmisten sekaan, vaikka kuinka yritin. Olen aina ajatellut asioita liian monimutkaisesti ja sen takia olen syrjäytynyt yhteiskunnasta sosiaalisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi