Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
En voi tietää, että joka päivä joku haukkuu jossakin jotakuta. Tuleehan tällekin palstalla päivittäin sellaisia viestejä. :D
SDP:llä ja Vasemmistoliitolla ei ole juuri muuta eroa kuin nimi.
Eräällä tuttavalla aina välillä logiikka pettää. Hänen työpaikallaan oli yt:t ja hän pohti, että jos eroaa työttömyyskassasta, niin voiko silti saada ansiosidonnaista.
Vierailija kirjoitti:
SDP:llä ja Vasemmistoliitolla ei ole juuri muuta eroa kuin nimi.
Ei helvetti! Kuka idiootti on tuollaista väittänyt? Kyllä niillä todellakin on eroa! :D
Eli "mihin sitä matematiikkaa tarvitaan kun on laskimet".
Kaikki sivarit ovat ihan homoja.
Historian pahin diktaattori on kyllä Arnold Hitler.
Eräs tuttu jutteli small talkia asiakaspalvelutilanteessa virkailijalle todeten, että kyllä se syksykin sieltä taas tulee, kun ulkona oli viileä, tuulinen ilma. Tähän virkailija totesi: "Ainahan se tulee." Ei mikään small talkin varsinainen taitaja, tuollaisesta tyhjentävästä vastauksesta aika vaikea jatkaa keskustelua :).
"se nyt vaan on niin, että ihmiset eivät ole eläimiä, eikä eläimiä koskaan olleet"
Ei kannata ottaa seuraavaa influenssarokotetta, sen seassa on ainetta joka vaikuttaa mantelitumakkeeseen ja tekee ihmistä apaattista karjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarista tuli Aki Sirkesalon konsertti noin vuoden päästä hänen kuolemastaan. Eräs sukulainen kysyi: "Kerkeskö se pitää sen konsertin?" (vai oliko kuollut jo ennen konsertin pitämistä) :D
Tuossahan voi ajatella, että konsertille oltiin asetettu joku ajankohta ja jos Aki ei sitä voinut pitää, niin siihen haetiin jotain korvaavia esiintyjiä. Jos sitä ajatteli esimerkiksi jonain hyväntekeväisyystapahtumana, eikä pelkkänä keikkana.
Tuo oli selvästi kommentti, jossa henkilö vaan toteaa asian tai ajattelee jo valmiiksi pidemmälle.
Toteamus: Vähän kuin olisit kolaamassa pihaa ja naapuri aloittaa rupattelemaan, että tulit lumitöihin? Voihan sitä naapuria pitää tyhmänä samalla tavalla, kun ei osannut itse päätellä asiaa. Tai vastata näsäviisaasti, että no eipä näillä keleillä nurmikkoakaan ajella. Meitä on monenlaisia. Naapuri oikeasti vaan avasi keskustelun tuolla tavalla.
Pidemmälle ajattelu: Tyyppi ihmetteli ehkä ennemmin sitä, että oliko konsertti ennen matkaa tms. Oliko häneltä jäänyt jotain väliin.
Vierailija kirjoitti:
En voi tietää, että joka päivä joku haukkuu jossakin jotakuta. Tuleehan tällekin palstalla päivittäin sellaisia viestejä. :D
Kerro tuolle henkilölle, että et voi lisäksi tehdä mitään estääksesi sitä. Ja se, että joku haukkuu jotain, on vielä eri asia että mitä se ajattelee. Apua sentään
Vierailija kirjoitti:
Infossa: Miten pääsen kerrosta ylöspäin?
Minä: Voi mennä noita rappusia, tai hissillä.
Asiakas: Mutta pääseekö niitä rappusia sitten myös alas?
Minä: ???
Tää ajatus on varmaan monelle tullu ainakin Raision Ikeassa olleista rappusista, joissa oli portti, josta pääsi vain ylöspäin. Aina piti miettiä, mistä pääsee seuraavaksi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin treffikumppanilleni, että parhaalla ystävälläni ja hänen kaksoissiskollaan on pian syntymäpäivät. Mies kysyi innostuneena "Siis onks ne saman näköiset eli siiamilaiset kaksoset?"
Emme tapailleet enää.
Tästä kehittyneempi versio:
"Juu, minullakin on kaksossisko..."
"Ai jaa... oletteko identtiset???"
"...emme, koska minä olen mies ja siskoni on nainen..."
Kun eräs ärsyttävän puoleinen ihminen oli jo vuosia halveksinut minua, silminnähden nauranut minun ulkonäölle ja levittänyt minusta valheita selkäni takana, näki että minä olin suuttunut hänelle, ja hän tokaisi vain: "Mitä sun itsetunnolle on tapahtunut?"... Jaa, mitäköhän sille olisi voinut tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
On lottovoitto syntyä Suomeen.
Näin oli ennen, nykyisin tarvitaan lottovoitto että täällä pystyy asumaan!!
Kynnet hengittävät kuulemma suoraan kun ovat kosketuksissa ilman kanssa.
Mielenkiintoista, mistälähtien kuollut solukko on hengittänyt? Ei uskonut, kun sanoin, että kaikki tarvittava happi tulee verenkierrosta...
Tuleeko suomalaisesta ruotsalainen, jos muuttaa Ruotsiin? -Ei. -Tuleeko sanmarinolaisesta italialainen, jos muuttaa Italiaan? -Tulee, koska San Marino on Italiassa.