Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?

Haluan nauraa ev
01.04.2017 |

?

Kommentit (2294)

Vierailija
441/2294 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on joskus ollut vain yksi kieli.

Todennäköisesti on ollut, koska ihmisten määrä oli joskus todella vähäinen. Lähes kaikissa maailman kielissä on vieläkin joitain vanhoja perusyhtäläisyyksiä, kuten isä- ja äiti, mama- ja papa -variaatiot (kantauralissa ei "äiti", vaan "eMA"). 

Mietipä miten vauva jokeltaa. Alkuun tulee usein baba-tyyppistä ääntelyä, sitten mama, myöhemmin papa, tata, dada jne. Ei tietenkään kaikki jokella täysin samalla tavalla, mutta usein tämän tyylisesti kuitenkin, koska tietyt äänteet ovat helppoja tuottaa. Tämä selittänee yhtäläisyydet.

Ensimmäisen kielen syntymistä on vaikea edes määritellä, koska kielen ja ei-kielen raja on häilyvä. Viittomakielikin on kieli. Joka tapauksessa, siinä vaiheessa kun puhekielet kehittyivät, ihmilajin edustajia oli jo pieninä ryhminä ympäriinsä, joten kehitys ei ole tapahtunut samalla tavalla jokaisessa yhteisössä.

Joo, vihjeen tuohon "maman" syntymiseen antaa myös ruotsin kielen imettämistä tarkoittava sana. Lapsi pääsee rinnalle tai on tyytyväinen tultuaan ruoktuksia, niin silloinhan sen mammattaa ja paapattaa. Siksi syntyy vaikutelma että se sanoo äitille mam mam mam ja äiti palkitsee sen hymyllä.

Vierailija
442/2294 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran narkkari, aina narkkari

Tottahan tuo on, ei nyt aina tule olemaan katuojassa makaava narkkari narkkari mutta ei enää koskaan voi vain bileissä kerran maistaa huumetta ilman että henkinen riippuvuus jatkuu samalta tasolta.

Samoin kuin ex alkoholistit eivät oikein voi juoda, korkki jää auki liian helposti ja se on menoa sitten.

Tottakai ihminen jolla on täysin vaillinainen ja mustavalkoinen näkemys päihteistä, niiden käyttäjistä ja ongelmista voi ajatella mitä sattuu mutta tämä on totta.

Ihan samalla tavalla joku tupakan polton jo lopettanut jatkaa kun vetää sen yhden röökin jollain tekosyyllä äläkä jaksa tulla selittämään jostain juhlatupakoitsijoista, ihmiset on niin erillaisia mutta kaikki tämä yllä mainittu on useimmin toistuvaa kaavaa ja esimerkkeinä ajattelen ihmisiä joilla on ihan oikeita ongelmia asioiden kanssa, eli kahta vuotta polttanutta teiniä tai yhden rankemman ryyppyputken avioeron jälkeen ottanutta ei lasketa.

Varmaan sitä haluttaakaan mitään huumetta maistaa, jos on niistä eroon päässyt.

Voi kuule, huume on ihan yhtä maukasta kuin ennenkin, elämän kaikkia osa-alueita hallitseva ja haittaava riippuvuus on se ongelma.

Ei ne AA-kerhossa muuten vaan juhli/saa "kolikoita" tms voitonmerkkejä joissa ilmaistaan "xx" päivää raittiina, ellei se himottaisi, sitä vaan tietää ettei voi maistaa tai kohtuukäyttää kerran kuussa kun on huumeongelmainen, vaikka se houkuttaa.

Ei se välttämättä kummoista katalyyttia tarvitse että 10v kuivilla ollut jatkaa juomista, tupakointia, huumeiden käyttöä, seksi- tai peliriippuvuuttaan.

Miksihän Kari KK Korhonen on pysynyt kuivilla yli 20 vuotta?

Tyhmä kommentti Karista Youtubessa: Tekopyhä ja laskelmoiva kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2294 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvointivaltiossa valtaosan väestöstä tulisi voida hyvin.

Niin tulisikin.

Onko Pohjois-Korea demokraattinen? Ei, vaikka sen virallinen nimi onkin Korean demokraattinen kansantasavalta.

Vierailija
444/2294 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmintä mitä olen kuullut, on eri variaatiot ajatuksesta "Jonkun kokemus asiasta x ei ole totta, koska Minun kokemukseni asiasta on erilainen".

Miten normaaliälyinen ihminen ei voi käsittää, että kaikilla kaikki ei mene samalla tavalla?

Samaa sarjaa on myös se, että lehdessä lukeva uutinen jostain uudesta tutkimustuloksesta on tietysti taas ihan huuhaata, koska Minun kokemukseni on eri. Viis siitä, että 20 tutkijaa on 8 vuoden tutkinut 5000:ta ihmistä, koska Minun kokemukseni on eri, niin tutkimustulos on täyttä tyhjää.

Entäs jos he eivät ole normaaliälyisiä?

Vierailija
445/2294 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään yksi lämmin ruoka on syötävä päivässä.

On se ainakin suositeltavaa.

Vierailija
446/2294 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan vetovoima on katoava luonnonvara.

Vierailija
447/2294 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko soittaa? Ja vastaus kyllä/ei tarkoittaen, että jos vastaus kyllä osaa soittaa minkä tahansa kappaleen tuosta vain ja ei, että ei osaa soittaa. Niin, mites harjoittelu, nuotit, musiikkityyli, soitin...

Vierailija
448/2294 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa kortin ajanut tuttuni punnitsi koiraansa niin, että katsoi vuosia sitten saadusta ajokortistaan painon, meni sitten vaa'alle koira sylissään. Tämä tuttu oli lihonut tässä välissä n. 30kg. Loogisesti hän kuitenkin päätteli, että vähensi  oman painonsa (ajokortin aikaisen sellaisen) yhteisluvusta koiransa kanssa 110kg. Sitten hän ihmetteli suureen ääneen, miten mäyräkoira voi painaa melkein 40kg.

Tää on jo aika huippu. Oli tosiaan sisäistänyt amerikkalaisen aivot narikkaan -toimintamallin. :)

Vierailija
449/2294 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun olin pizzalla, ja joku toinen tuli tilaamaan pizzaa, johon halusi majoneesia, pizzerian työntekijä kysyi toiselta, laitetaanko majoneesi pizzan päälle ja vastaus oli, että mihinkäs muuallekaan.

Vierailija
450/2294 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasimme tietopeliä.  Yleistiedoissaan heikoimmalle tuli kysymys - missä Euroopassa elää papukaijoja? Ankarasti mietittyään, kasvot loistaen vastasi - lintuhäkissä. Ei pysynyt pokka muilla.

Vierailija
451/2294 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei uskonut, kun sanoin, että liikennevalot vaihtuvat Yhdysvalloissa siten, että punainen vaihtuu suoraan vihreäksi, eli punaisen rinnalle ei syty keltaista. Sanoin lukeneeni tuon Wikipediasta ja nähneeni myös elokuvissa näin tapahtuneen, mutta hän sanoi, että Wikipediassa eivät kaikki jutut pidä paikkaansa ja että elokuvat ovat eri asia kuin tosielämä. Hän myös sanoi, että kun hän on itse käynyt Yhdysvalloissa, niin hän kyllä tietäisi, jos asia olisi noin.

Vierailija
452/2294 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri ei uskonut, kun sanoin, että liikennevalot vaihtuvat Yhdysvalloissa siten, että punainen vaihtuu suoraan vihreäksi, eli punaisen rinnalle ei syty keltaista. Sanoin lukeneeni tuon Wikipediasta ja nähneeni myös elokuvissa näin tapahtuneen, mutta hän sanoi, että Wikipediassa eivät kaikki jutut pidä paikkaansa ja että elokuvat ovat eri asia kuin tosielämä. Hän myös sanoi, että kun hän on itse käynyt Yhdysvalloissa, niin hän kyllä tietäisi, jos asia olisi noin.

Myös ainakin Ranskassa ja Kanadassa on samalla tavalla.

Vierailija
453/2294 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvointivaltiossa valtaosan väestöstä tulisi voida hyvin.

Niin tulisikin.

Onko Pohjois-Korea demokraattinen? Ei, vaikka sen virallinen nimi onkin Korean demokraattinen kansantasavalta.

Tarkoitin siis, että ei Pohjois-Koreakaan ole demokraattinen, vaikka sen virallisessa nimessä esiintyykin se sana.

Vierailija
454/2294 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädestäni poistettiin tikit. Kysyin ensin sairaanhoitajalta että käykö se kipeää. Hoitaja totesi hymyillen "Ei minuun ainakaan" ja alkoi poistamaan.

Vierailija
455/2294 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iso mies enkä voi sietää pieniä miehiä.

Vierailija
456/2294 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kädestäni poistettiin tikit. Kysyin ensin sairaanhoitajalta että käykö se kipeää. Hoitaja totesi hymyillen "Ei minuun ainakaan" ja alkoi poistamaan.

Oisko se voinu tarkoittaa, että häntä itseään ei satu, kun häneltä on poistettu tikit?

Vierailija
457/2294 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En mä oikeasti ole työtön, kun mulla on kuitenkin kaksi lasta niin se menee työnteosta se niiden huoltaminen"

Vierailija
458/2294 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Parantuisit sun masennuksesta ja paniikkihäiriöstä jos ajattelisit elämää positiivisena ja päättäisit parantua. Omasta mielestä se kuitenkin lähtee ja omasta asenteesta elämää kohti!"

Vierailija
459/2294 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli netissä puhetta Länsimetron viivästymisestä, ja siellä puhuttiin myös, että Pekingissä saatiin samaan aikaan rakennettua paljon uusia metrolinjoja, niin joku oli sanonut, että ei kyllä toisaalta haluaisi, että Suomessa asuisi niin paljon ihmisiä kuin Kiinassa. Ei Suomen kokoisella alueella taida missään olla sellaista ihmismäärää, ja ahdastahan siinä jo tulisi, mutta eihän se Kiinan kokoiselle alueelle ole vielä hirveän paljon.

Vierailija
460/2294 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nuoret mökillä viihdy sanoi oma isäni, vaikka hänen yksinäinen tyttärensä ( minä) joutui siellä kyllä viihtymään senkin edestä. Se samainen isä puhuu myös kaikista tuttujensa nuorista ja kertoo minulle mukamas hauskoja juttuja tyylin olivat taas festareilla, kännäsivät jne. Silti tietää, etten minä ikinä käy missään, eikä ole kavereita, joten nuo puheet vain korostavat omaa yksinäisyyttäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän