Suomen Pankin pääjohtaja: Kaikki kivet käännettävä, että nuoret miehet saavat töitä. Tytöille riittää, että ahkeroivat koulussa ja saavat loistavat todistukset.
http://www.iltalehti.fi/talous/201704012200095559_ta.shtml
Totta tietyllä tavalla tietysti, mutta eikö se homma vain mene niin, että tytöt tekevät ahkerasti työtä kouluaikana ja ymmärtävät tavoitteellisesti suhtautua tulevaisuuteen. Pojat lusmuilevat ja odottavat sitten, että joku hopeatarjottimella tuo eteen esimiestason työsopimuksen.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen oli se entinen hyvä koulumalli joka ei suosinut tyttöjä?
Hyvästä en tiedä, mutta ennen oli enemmän miesopeja ja fyysinen kuritus sallittua.
Auttaisiko fyysinen kuritus poikia?
En tiedä. Se voisi auttaa, että (nais)opettaja ei antaisi tytöille "kiltin tytön lisää" arvosanoihin.
"Koulu palkitsee kympin tyttöjä kouluun sopivasta käytöksestä enemmän kuin poikia. Tulos selviää psykologian professori Liisa Keltikangas-Järvisen ja filosofian tohtori Sari Mullolan tuoreesta temperamenttitutkimuksesta, johon osallistui reilu 4000 yhdeksäsluokkalaista ja 274 opettajaa."
https://www.opetin.fi/tutkimus-temperamentti-vaaristaa-kouluarvosanoja/
Olisi periaatteessa oikeudenmukaista antaa suosiolla naisten hoitaa kaikki vastuullisimmat hommat ja vastuu, äijäfeministit vielä mukaan ja suomi nousuun! Kunhan feministien uho on laantunut voisivat miehetkin taas tulla mukaan työelämään.
Vierailija kirjoitti:
olut-iiro kirjoitti:
Jep. Koska naiset osaavat omasta mielestään tehdä kaiken paremmin, niin annan suosiolla naisten laittaa Suomen nousuun. Tämähän on mehukas tilanne, koska ei tarvitse itse tehdä mitään. Antaa fiksujen hoitaa hommat himaan.
Menikö tunteisiin?
Ei? Sanoin vaan, että minun ei tarvitse tehdä mitään, koska naiset hoitaa asiat kuntoon. Mikä siinä meni tunteisiin mielestäsi? Mene sinne töihin, niin minä saan jatkossakin kaljaa kaupasta.
Olisi Suomen talouden kannalta hyvä, jos naisetkin saisivat jotain aikaiseksi viennin kannalta. kuitenkin ovat fiksumpia ja parempia koulussa kuin miehet.
Ei kiinnosta?
Kiinnostaako heidän vanhempiaan maksaa poikien elämä tai veronmaksajia, mitäs jos ei kiinnosta?