TVOF 2. Live
Tsiisus mitä kuraa taas ja silti ylisanoja tuomareilta.
Kommentit (414)
Ei paljon jäänyt mieleen tuosta Ijäksen esityksestä.
Anna Ijäksestä näki, että jännitti liikaa. Unohteli sanoja ja ääni värisi.
Anna menee heittämällä jatkoon! Jännitti tänään hirveästi, mutta potentiaalia löytyy ja persoonallisen upea ääni.
Akselin ääni sopis jonkun tanssibiitin kertsiin.
&%%€€€ palsta... En voi jakaa syviä tuntojani ja nasevaa populaarikulttuurin analyysiani livenä vaan päivitän, päivitän, linkkaan ja päivitän...
Anna Puu korostaa nuorten naisten nuoruutta (kokemattomuutta) ja omaa osuuttaan valmentajana aika usein. Tai kuvittelenko?
Mikä tuon viime vuoden voittajan nimi on?
Saijan pitäis laulaa englanniksi. Olis paljon parempi. Huonoja biisivalintoja hänellä :/
Miten tää Saijan Kaikurantaveto ei oikein nyt lähde... :( No, Saija on silti mun suosikki. Tai sitten mulla oli vaan odotukset liian korkeella.
Oliko kappale sovitettu liian korkeaksi Saijalle, vai onko nyt miksauksessa jotain vikaa? Ei kuulostanut hyvältä.
Voi että kun olisi vielä tarja turunen valmentajana ja valmentamassa saijaa tietyissä teknisissä jutuissa ja auttamassa kappalevalinnoissa.
Saijan eka veto oli ääni ratkaisee -jaksossa upea. Mutta sen jälkeen on ollu suunta alaspäin.
Kamala sovitus Saijalla. Pilasi koko biisin.
Kertokaa mulle et mistä tuon Reinon Antaudun-biisin "välisoitto" on kopioitu? Joku englanninkielinen biisi, nainen tai naisbändi laulaa ja luultavasti 2000-luvun alkupuolelta. On häirinnyt siitä asti kun ekan kerran kuulin enkä saa päähäni et mikä se biisi on!