Hyi toi Huutokauppakeisari on niin ällö
Kommentit (24)
Se löllerö ruumiinrakenne kruunaa kaiken
Minä en pysty katselemaan enkä kuuntelemaan sitä ollenkaan, kun jo pelkkä ääni puistattaa ja saa kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä pitkin. Ja sitä naamaa ei vain jaksa katsoa. En voi käsittää, miten se on niin suosittu.
Niin on. Ja toistaa jo itseään. Ahneus paistaa naamasta. Hulluhan se on, joka ei puolta tarjoo. Mä kattelen ennemmin vaikka Markkua.
Minusta se on mukava ja samoin heli
Voi, järkyttyykö aapeen herkkä mieli... yhyy.
Mustakin se on mukava ja välittömän oloinen ihminen eikä kaksmielisyydessä mtn vikaa oo.
Vierailija kirjoitti:
kukaan ei pakota katsomaan
Ai, tämä olikin ihan uutta! :o Ootko sama tyyppi, joka korjailee kirjoitusvirheitä?
Markku voisi olla ihan hyvä ohjelmaformaatti. Markku liimailee erikeepperillä kaikkea roinaa ympäri Suomea.
Aatelkaa kun Markku pimpottaa ovikelloa. Pimp my piianpeili. ❤️
No entä Heli sitten? Mitäs hänestä sanotte?
Vierailija kirjoitti:
Voi, järkyttyykö aapeen herkkä mieli... yhyy.
Tämän jankkaus ja "tunteisiin meno" ja "kyynel"kääntyvät jo itseään vastaan, huvittavan puolelle. Ja se ei varmaan ollut sun tarkoitus? -ei ap
Miksiköhän vanhemmat ihmiset on niin läskejä ja löllöjä Suomessa. Toista on Japanissa, vanhat ihmiset ovat hoikkia ja notkeita kuin pajunvitsat, eikä mitään läskilölleröitä. Ehkäpä se on se kaikinpuolinen ahneus.
Vierailija kirjoitti:
Senkin löllerö ruumiinrakenne kruunaa kaiken, mutta eihän siitä nyt voi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään. Suloista se mieltymys kaikkeen violettiin. Sellainen rehdin oloinen ja huumorintajuinen suominainen.
Siis toi heittää nykyään noita juttuja ihan koko ajan. Jääny vähän rooli päälle?
Näin heidät yks viikonloppu tuolla reIssun päällä ja hämmästyin, miten erilaisilta näyttivät livenä. Se on ainakin totta, että telkkari lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sillä on lehmän hermot.
Voin ylpeänä sanoa etten ole koskaan katsonut yhtään jaksoa kyseisestä ohjelmasta.
En minäkään, ennemmin korjailen kielioppi- ja viittausvirheitä.
kukaan ei pakota katsomaan