Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuote, joka on yllättänyt sinut positiivisesti

Vierailija
30.03.2017 |

Eli vähän kuin vastakohtana tuolle "Hehkutettu tuote, johon petyit"-keskustelulle.

Mikä tuote on ollut sinulle positiivinen yllätys? Sellainen, josta odotukset ei olleet korkealla, mutta saikin yllättyä positiivisesti.

Itselläni:

- Kone Helsinki-kynsilakat, joita myydään ainakin Tokmannilla. Hinta alle 2 euroa, riittoisia ja parhaiten kestäviä kynsilakkoja, mitä olen käyttänyt

- Tigerin nukanpoistaja. Maksoi vain 3e ja ihan samaa jälkeä tekee, kuin monta kertaa kalliimmat "merkki"nukanpoistajat

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin CIEN shampoo, 1.99€

Sisältää hedelmäuutetta ja papaijaa, joka ravitsee hiuksia sisältäpäin. Tekee hiukset ihanan tuuheiksi ja terveiksi. Erinomainen tuote. #LIDLSUOMI

Vierailija
42/150 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juustoportin lakka-jogurtti ja Wet Brush -harja. Molemmat mahtavia!

Minustakin Juustoportin Wet Brusharja oli pehmeän maukas ja suuntuntumaltaan samettinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

•Himalajan suolasaippua

•Essence meikit

•Silikoniton shampoo

•Henna hiusten värjäyksessä

•Puhelinlanka ponnarit sen jälkeen kun opettelin käyttämään

•ruissipsit

•luonnonharjas hiusharja

•Audi

•babtiste kuivashampoo

•nilkkapainot

Vierailija
44/150 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paljon parjattu Tangle Teezer. Hiuksiä lähtee vähemmän kuin muita harjoja käyttäessä ja ihanan helppo pitää puhtaana.

Vierailija
45/150 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin CIEN shampoo, 1.99€

Sisältää hedelmäuutetta ja papaijaa, joka ravitsee hiuksia sisältäpäin. Tekee hiukset ihanan tuuheiksi ja terveiksi. Erinomainen tuote. #LIDLSUOMI

Sisältäpäin? Mitä ihmettä tarkoittaa? Tekeekö myös hiukset eläviksi?

46/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin käytät nilkkapainoja? En oikein ymmärtänyt ideaa kun olivat joskus 90-luvulla muodissa. Toinen kysymys koskee Garnierin 3 in 1-tuotetta, miten käytit sitä; päivittäiseen pesuun, kuorintavoiteena vai kasvonaamiona kun sait hyviä tuloksia? Joskus ostin sitä ja käytin kasvojenpesuun mutta en nähnyt tuloksia. Pelotti että se kuivattaa ihoa liikaa.

Vierailija
47/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo muidenkin mainitsemat tangle teezer, invisibobble ja Ebay.

Lisäksi:

- Crest 3D whitening -valkaisuliuskat ja saman merkin hammastahna - hampaani eivät koskaan ole näyttäneet näin kauniilta kuin nyt.

- Tresemmén hiustenhoitotuotteet, ihan yhtä hyviä kuin monin kerroin kalliimmat kampaamomerkit!

- Silkkitipat, tekevät ihmeitä kuiville latvoille <3 

Sori kun tuli vain kauneudenhoitoon liittyviä juttuja, en nyt keksinyt muuta.

48/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen hieroma tuoli. Tai ei tuoli vaan sellanen joka laitetaan tuolia vasten makso vaan joku 80e ja on kyllä hintansa väärti. Ne makso aikoinaan joskus yli 200e mut nykyään saa halvalla.

49/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tykästynyt kommunikaattoriin ja varmatoimisiin näppäin puhelimiin. Ennakkoluuloni kosketusnäyttöihin olivat todella suuria ja Nokian E7 vain vahvisti niitä, se puhelin ei toiminut näppäimillä tai kosketusnäytöllä kummallakaan kunnolla. Iphone 4S yllätti kuitenkin todella positiivisesti ja vakuutti minut kosketusnäyttöjen toimivuudesta.

Perheeseen ostettiin vielä senkin jälkeen toimivampia Nokian kosketusnäyttöjä, mutta mikään ei toiminut niin selkeästi ja varmasti, joten jo ennen Microsoft kauppaa aloimme siirtyä hiljalleen Appleen ja Androidiin. Pitkään minulla oli ainoa Applen puhelin, tällä hetkellä jako Applen ja Androidin välillä perheessämme menee tasan 3:3.

Vierailija
50/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikainen perunasurvin, siis tämän tyyppinen

http://www.decola.fi/tuotekuvat/900x600/od7258_01_2.jpg

Tosi helppo ja näppärä. Pressopannuun myös ihastuin, ihanan helppo sekin sekä käyttää että puhdistaa eikä edes vie paljon tilaa.

Minkämerkkinen pressopannu ja mitä kahvia käytät kun valmistat pressopannulla kahvia?

Bodumin pannu (alelöytö, täyteen hintaan en varmaan ostaisi), kahvi vaihtelevan merkkistä tummapaahtoista mutta siinä paketin kyljessä on pressopannun kuva kertomassa että on sopiva jauhatus.

Minäkin olen tyytyväinen Bodumin pressopannuun. Kahvi on karkeasti jauhettua, kuin menneiden aikojen pannukahvi (josta pressokahvi on päivitetty versio :)). Siis jos jauhat kahvisi itse. Kahvimylly on hyvä keksintö. 

Olen tyytyväinen moniin yksinkertaisiin keittiökapistuksiin: "rasiaraastin" (grater with container Clas Ohlsonilta), munakello, puinen sitruspuserrin. Römertopf -uunivuoka. Hiomakivi veitsien teroittamiseen. 

Vierailija
51/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin toista ketjua ja muistin siitä tuotteen, joka todella yllätti minut iloisesti, koska olin ensin vähän epäileväinen ja ennakkoluuloinen. Sain monta vuotta sitten naapurilta pullon Larsen -konjakkia (olin auttanut häntä yhdessä asiassa). Luulin, että se on norjalaista ja eiväthän norjalaiset osaa valmistaa konjakkia – joo, olin typerys. Konjakki oli aivan erinomaista, eikä lainkaan norjalaista vaan ihan aitoa, alkuperäistä ja ranskalaista. :)

50

Vierailija
52/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow puhdistusgeeli!

Joskus köyhänä opiskelijana ostin kokeeksi, enkä ole sen jälkeen muuta ostanut. Puhdistaa meikin ja ihon todella hyvin ja kasvoista tulee yhtä pehmeä kuin taaperoni käsivarret. Eikä maksa kuin 1,75 €.

Vierailija
53/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV:n tiskiaine. Sopii herkälle iholle, ei haise teolliselle ja kaiken lisäksi on suomalainen.

Hyvästi Fairy, suosin nyt suomalaista.

Vierailija
54/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira!

Olin vähän nihkeänä, kun mies sellaista kovasti halusi -- vaivaa ja rahanmenoa oli käsitykseni. 

Nyt onkin mun paras kaveri, mies on suunnilleen jäänyt kakkoseksi :)

Vierailija
55/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin rintaliivit, olisin ostanut useammat jos olisin tiennyt ! ja Essence halpis meikkisarja jota myydään Tokmanneilla.

Vierailija
56/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pirkan pakastebataattiranskikset, ihan törkeen hyviä!

- Samaten Pirkan maapähkinäkookoskastike jota sekoitetaan nykyään joka kanaruokaan, nam.

- Tangle teezer, ollut käytössä useamman vuoden enkä vaihtaisi! Normaalia harjaa en uskalla edes käyttää enää, tuntuu että se repii kaikki hiukset päästä.

- Samaten invisibobblet eli puhelinlankaponnarit, ei enää tavallisia ponnareita

- Huawei Mate 9-puhelin, peittoaa aiemmin käytössä olleet iPhonet ja Samsungit. Näyttö, kamera ja erityisesti akunkesto älyttömän hyviä.

- Foreo-kasvojenpuhdistuslaite

- Dior Lip Addict Glow-huulirasva

57/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4030 kirjoitti:

Jo muidenkin mainitsemat tangle teezer, invisibobble ja Ebay.

Lisäksi:

- Crest 3D whitening -valkaisuliuskat ja saman merkin hammastahna - hampaani eivät koskaan ole näyttäneet näin kauniilta kuin nyt.

- Tresemmén hiustenhoitotuotteet, ihan yhtä hyviä kuin monin kerroin kalliimmat kampaamomerkit!

- Silkkitipat, tekevät ihmeitä kuiville latvoille <3 

Sori kun tuli vain kauneudenhoitoon liittyviä juttuja, en nyt keksinyt muuta.

Noita Crestin tuotteita ei taida saada Suomesta?

Vierailija
58/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow-jalkavoide. Sormenpäissä oli verillä olevia kuivuuspykimiä ja huomasin että ne alkoivat parantua kun vaihdoin tähän jalkavoiteeseen jota siis illalla aina laitan. Otin käsirasvaksi myös, hyvästi pykimät!

Vierailija
59/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Tarjous-Tiramisu, 2,99:-

Vierailija
60/150 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacobsin Krönung kofeiiniton kahvi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä