Tuote, joka on yllättänyt sinut positiivisesti
Eli vähän kuin vastakohtana tuolle "Hehkutettu tuote, johon petyit"-keskustelulle.
Mikä tuote on ollut sinulle positiivinen yllätys? Sellainen, josta odotukset ei olleet korkealla, mutta saikin yllättyä positiivisesti.
Itselläni:
- Kone Helsinki-kynsilakat, joita myydään ainakin Tokmannilla. Hinta alle 2 euroa, riittoisia ja parhaiten kestäviä kynsilakkoja, mitä olen käyttänyt
- Tigerin nukanpoistaja. Maksoi vain 3e ja ihan samaa jälkeä tekee, kuin monta kertaa kalliimmat "merkki"nukanpoistajat
Kommentit (150)
Oliivisaippua ja kookosöljy. Molemmat hyviä kun on todella kuiva ja kihara tukka.
Zyliss raastinrauta. Siis sellainen pieni veivattava, johon voi vaihtaa erilaisia teriä, kuten karkea tai hieno raaste ja viipalointi. Mahtuu ihan keittiölaatikkoon, helppo pestä ja käyttää. Monitoimikoneen kanssa aikani puljattua totesin tämän olevan parempi vempele.
Pirkka-riistakäristys. Parempaa kuin moni poronkäristysliha. Ei jänteitä. Nam!
- Sous vide-laite ja pihvien mureus on taattua! Liuta muitakin ruokia, joiden valmistuksessa hyvä.
- Viinidekantteri
- Lancomen ripsarit
- Essie-kynsilakat
Tässä joitain mieleen tulevia.
Pirkka Ceasar-salaatti valmispussi. Kanaa vaan kylkeen niin paras ja edullisin ceasar-salaatti.
Lidlistä olen löytänytlöytäny hintaansa nähden erittäin hyviä tuotteita:
-Cien kasvojenpuhdistusliinat ovat parhaimpia kokeilemiani. Olen käyttänyt näitä jo vuosia. Puhdistaa hyvin, tuoksu ei häiritse ja todella edullinen hinta.
-Lidl urheiluliivit, hintaansa nähden erittäin toimivat ja kestävät.
-Lidlin legginssit ja sukkahousut. Todella edullisia ja hintaansa nähden mainioita.
-Matkakokoinen vartalovoide ja käsivoide. Käsivoide kosteuttaa hyvin ja kirsikankukan tuoksu on miellyttävä. Vartalovoidetta käytän kasvoille ennen meikin levittämistä, kevyt hieman geelimäinen koostumus, jonka myötä imeytyy todella nopeasti.
-Lidlin jalka-/kantapäävoide. Imeytyy hyvin ja ensimmäistä kertaa takana on talvi, jonka aikana kantapäät eivät halkeilleet. Kiitos kuuluu tälle voiteelle. Olen aiemmin kokeillut kalliimpia voiteita, jotka eivät ole olleet lähellekään näin hyviä.
-Tangle teezer -hiusharja. Ainut harja, joka toimii onnettoman hennolle ja erittäin herkästi takkuuntuvalle tukalleni. Aiemmin jouduin jopa leikkaamaan takkuuntuneita kohtia pois, koska mikään ei auttanut. Tangle teezerillä saa yleensä takutkin oiottua, joten tukkaa on säästynyt paljon tässä muutaman vuoden aikana.
-Pari päivää sitten ostettu Essencen ripsiväri osoittautui käytössä varsin toimivaksi vaihtoehdoksi. Hintaansa (3€) nähden laadukas tuote.
Rainbow pähkinäpatukat! Löytyy yleensä samoilta hyllyiltä kuin muut pähkinätuotteet (ei siis karkit, keksit, urheiluravinteet). Sisältää vaan pähkinää ja hunajaa (varmaan sokeriakin), todella hyvä välipala. 3 kpl vajaa 2€. Myslipatukat yms on ihan kuvottavia ja tulee korvista ulos!
Rainbow "butter keksi", en muista nimeä, mutta kerroskeksi, jossa alla voileipäkeksi ja päällä paksu suklaa. Saatavilla ainakin kolmea eri suklaapäällystä. Suosikkini on tumma suklaa, jumalaista kahvin kanssa ja voittaa kalliimmat keksit, hintaa jotain 1,60?
Rainbow appelsiini "jaffakeksit", en näe edes syytä ostaa niitä kalliita alkuperäisiä, ainakaan maun puolesta. Ja nimen omaan tämä appelsiini, vadelma on tosi ällö.
Rainbow sweet and sour hapanimeläkastike! Lasipurkissa. Voi heittää paistinpannulle helpon wokin sekaan tai kattilaan. Teollinen mutta tuo oikean maun. Uncle ben's maistui ihan virtsalta kun siinä on jotain bambua seassa.
Lämpötyyny <3
Nykyinen lämpötyyny ostettu Lidlistä kauan sitten, kun niitä oli teematuotteena myynnissä. Suunnilleen tyynyn kokoinen läpyskä, siis ohut. Suomen pitkässä talvessa ehdoton lämmittäjä ja ihana pitää lämmittäjänä, kun on kipeänä ja paleltaa eikä mitkään peitot riitä.
Lämpötyyny on ollut käytössä jo 1990-luvulta; ekan ostin muistaakseni jostain terveyskamakaupasta (Lidlistä ei ollut silloin tietoakaan). Olen ottanut lämpötyynyn mukaan sairaalaankin, kun on ollut muutaman kerran sairaalahoitoa vaativia tulehduksia. Lohtu ja pelastus! Tämä on tuote, mistä en luovu!
Se ikiaikainen sininen Nivea metallirasiassa vuoristoreissulla. En käytä normaalisti kuin jalkoihin, mutta vuoristossa iho alkaa kuivaa ihan eri tavalla, koska yleensä ilmassa ei ole kosteutta yhtään. Käytin sitä yövoiteena normaalisti rasvaiseen naamaani jalkojen ja käsien lisäksi ja toimi loistavasti.
Tämä jankki ei päästä kosteutta haihtumaan, mutta ei tuota näppyjäkään. Poisti kuivuudesta johtuvan kutinan.
Eli kannattaa kokeilla jos iholta katoaa kosteus helposti ja kutiaa tms.
Lisäksi tuuheuttava kuivashampoo yllätti iloisesti, oli S-marketin hylly halvinta. Vau mikä pehko tuli!
Oliivipalasaippua shampoona! Jos hiukset on liukkaat ja lasiset, toimii ihan täydellisesti jopa ilman hoitoainetta. Olen luopunut suurimmasta osasta hiustenhoito- ja laittotuotteita koska se tekee hiusten pinnasta vähän vahamaisen ja rakenteesta kuohkean ja käsillä muokattavan ja pala saippuaa maksaa alle 3 € Ruohonjuuressa.
Kyllä olen tyytyväinen kun hiusten laittamiseen ja tuuhean näköisiksi tekemiseen ei enää mene kuin 5 minuuttia ja mitätön määrä rahaa.
Lidlin rintaliivit. Harmi että ostin vain yhdet, kaikki oli myyty kun menin uudestaan katsomaan.
Essence liquid ink eyeliner. Olen vannoutunut Rimmelin eyelinerin käyttäjä, mutta Essence on jopa parempi!
Lidlib leggingsit ja Xtran paksut sukkahousut.
Konjac-kasvojenpuhdistussieni jossa on jotain vihreetä teetä. Sain joululahjaksi hippisukulaiselta, joka sanoi että sitä voi käyttää meikinpoiston jälkeen kasvoille sellaisenaan (kostutettuna), ilman mitään muita aineita. Olin aluksi erittäin epäileväinen, koska mulla on näin aikuisenakin epäpuhdas, rasvainen ja välillä finniä pukkaava iho johon käytän ties minkälaista puhdistusgeeliä, kuorintaa ja kasvovettä, mutta tuo konjac-sieni yllätti kyllä iloisesti :) Heti ensimmäisen pesun jälkeen iho oli paljon sileämpi, ja tuntui vauvan pepulta. Päätin sitten testimielessä jatkaa pelkästään sienen ja meikinpoistoaineen käyttöä, ja jättää muut pesuaineet jäähylle ja yllättäen finnit alkoivat rauhoittumaan ja ihonsävy tasoittumaan punertavasta ja monikirjavasta sellaiseksi, että ei hävetä viedä roskia ilman meikkiä :) Nykyään käytänkin sitten vain tuota sientä, meikinpoistoainetta ja kasvorasvaa. Varsinainen ihmetuote.
Vierailija kirjoitti:
Jacobsin Krönung kofeiiniton kahvi
Mielenkiintoista, pitääpä kokeilla. Mistä sitä saa?
Käyttäjä2123 kirjoitti:
Mihin käytät nilkkapainoja? En oikein ymmärtänyt ideaa kun olivat joskus 90-luvulla muodissa. Toinen kysymys koskee Garnierin 3 in 1-tuotetta, miten käytit sitä; päivittäiseen pesuun, kuorintavoiteena vai kasvonaamiona kun sait hyviä tuloksia? Joskus ostin sitä ja käytin kasvojenpesuun mutta en nähnyt tuloksia. Pelotti että se kuivattaa ihoa liikaa.
No mihinkä nilkkapainoja nyt yleensä käytetään? (En ole se, jolta kysyit sikäli kun joltain kysyit, vaikea tietää kun et lainannut).
Nilkkapainot oli muotia 80-luvulla. Aion itsekin hankkia sellaiset, tavallinen kauppareissukin kävellen on tehokkaampi painoilla. Myös ranteisiin saa.
Olen aina inhonnut käsitiskauksessa tiskiveteen muodostuvaa vaahtoa. Siksi olikin pienoinen ihme, että 'sorruin' kerran ostamaan Fairy vaahto -tiskiainetta. Kyseessä on siis pumppupullossa (niin kuin käsisaippuat ovat) oleva tiskiaine josta pumpataan vähän vaahtoa suoraan tiskiharjaan. Voi hyvänen aika että se ylittikin odotukset ihan joka suhteessa! Aine on riittoisaa (sillä yhdellä pumppauksella tiskaa ison määrän astioita vaikka ei uskoisi), tehokasta, miellyttävää käytössä (ei leviä holtittomasti, ei ole astioiden pinnassa enää vaahtomaista, pisaroita eikä vaahtoa ei tipu) ja ennen kaikkea se huuhtoutuu helposti. Käytän ainetta sekä mökillä pelkkään käsitiskaukseen että kotona, tiskikoneen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Rainbow puhdistusgeeli!
Joskus köyhänä opiskelijana ostin kokeeksi, enkä ole sen jälkeen muuta ostanut. Puhdistaa meikin ja ihon todella hyvin ja kasvoista tulee yhtä pehmeä kuin taaperoni käsivarret. Eikä maksa kuin 1,75 €.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan tätä samaa =D Saman sarjan kasvovesikin on aivan loistavaa ja HALPAA! Molemmat ovat olleet luottotuotteitani jo vuosia. Halvalla saa oikeasti hyvääkin.
Vierailija kirjoitti:
Se ikiaikainen sininen Nivea metallirasiassa vuoristoreissulla. En käytä normaalisti kuin jalkoihin, mutta vuoristossa iho alkaa kuivaa ihan eri tavalla, koska yleensä ilmassa ei ole kosteutta yhtään. Käytin sitä yövoiteena normaalisti rasvaiseen naamaani jalkojen ja käsien lisäksi ja toimi loistavasti.
Tämä jankki ei päästä kosteutta haihtumaan, mutta ei tuota näppyjäkään. Poisti kuivuudesta johtuvan kutinan. /quote]Tämä Nivean tökötti pelasti mun ihon tänä talvena! Rahapulassa jouduin luopumaan hyvästä, mutta tulotasooni aivan liian arvokkaasta kasvorasvasta ja kokeilin läpi apteekin tuotteita useamman ilman toivottua lopputulosta. Siinä vaiheessa kun Decubalin kasvorasva alkoi ärsyttää poskieni ihoa, teki mieli vääntää itkua...mutta nappasin viimeisenä oljenkortena Nivean sinisen peltipurkin lähikaupasta koriini ja kokeilin jo samana iltana. Kun voide sitten imeytyi suht nopeasti (kertonee siitä, miten kuiva iho mulla on?) eikä poskiin ilmestynyt tulipunaisia läiskiä, halusin vaan huutaa riemusta! :D Vielä paremmaksi meni, kun ensimmäistä kertaa koko aikuisiälläni pystyin ottamaan KUUMIA suihkuja ja iho kesti senkin!! Nykyään voin käydä myös uimassa jne., kunhan on tuo sininen purkki mukana. :)
Oliiviöljy ja kookosöljy hyvin kuivan ihon kasvovoiteena yöksi. Vanha kunnon vaseliini kasvovoiteena. Ensin kosteuttaa ihon kevyesti vedellä ja päälle vaseliinia.