Tuote, joka on yllättänyt sinut positiivisesti
Eli vähän kuin vastakohtana tuolle "Hehkutettu tuote, johon petyit"-keskustelulle.
Mikä tuote on ollut sinulle positiivinen yllätys? Sellainen, josta odotukset ei olleet korkealla, mutta saikin yllättyä positiivisesti.
Itselläni:
- Kone Helsinki-kynsilakat, joita myydään ainakin Tokmannilla. Hinta alle 2 euroa, riittoisia ja parhaiten kestäviä kynsilakkoja, mitä olen käyttänyt
- Tigerin nukanpoistaja. Maksoi vain 3e ja ihan samaa jälkeä tekee, kuin monta kertaa kalliimmat "merkki"nukanpoistajat
Kommentit (150)
Vichyn apteekkikosmetiikka, erityisesti 48h antitrace deo. Ainoa kokeilemani dödö joka ei petä eikä jätä valkoisia jälkiä tummiin vaatteisiin.
Juustoportin lakka-jogurtti ja Wet Brush -harja. Molemmat mahtavia!
Aceran etuvaihtaja. Paljon haukuttu, mutta toiminut ongelmitta ilman säätöjä jo viisi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin rintaliivit!!! Parhaimmat mitä ikinä ollut päällä!!
Mulla Wowwbrat, en tajua miksei kaikki käytä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhanaikainen perunasurvin, siis tämän tyyppinen
http://www.decola.fi/tuotekuvat/900x600/od7258_01_2.jpg
Tosi helppo ja näppärä. Pressopannuun myös ihastuin, ihanan helppo sekin sekä käyttää että puhdistaa eikä edes vie paljon tilaa.
Minkämerkkinen pressopannu ja mitä kahvia käytät kun valmistat pressopannulla kahvia?
Bodumin pannu (alelöytö, täyteen hintaan en varmaan ostaisi), kahvi vaihtelevan merkkistä tummapaahtoista mutta siinä paketin kyljessä on pressopannun kuva kertomassa että on sopiva jauhatus.
Urtekramin aloe vera deodorantti. Ei estä hikoilua, mutta hajut pitää kurissa hyvin. Vuosia käytin antiperspirantteja ja kaikki kokeilemani pettivät.
Litlin halvin olut, Nobelaaneri. Tulee juotua 40 tölkkiä viikossa
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Lidlin Cien Aqua -kosteusvoide on ihan parasta!
Thaikkukuutiot yllättivät. Enää en itse viitsi valmistaa, kun valmiina saa melkein yhtä hyvää.
Anna-Marjaana kirjoitti:
Huomaan.
Lidlin silmämeikinpoistoaine on parasta mitä olen ikinä käyttänyt.
Pirkka silmänympärysvoide ja Pirkka kuivashampoot. Ihan parhaita. Argan-öljy ihon hoidossa.
Anna-Marjaana kirjoitti:
Mjitääh? Eikös Lidlin halvin olut olekaan se punainen Olut-tölkki? Se maksaa jotain 80 senttiä/kipale. Onko nobelaner vielä edullisempi muka.
Nimeän nyt siinä toisessa ketjussa parjattuja, omia lempituotteitani
Konjac-sieni
Flow-palashampoo (kehäkukka)
Suolasaippua
Satisfyer Pro 2 -klitoriskiihotin
Freeman-sarjan kasvonaamiot! Ihana yllätys aina kun uutta vaihtoehtoa niistä kokeilee :)
Joulu kirjoitti:
Freeman-sarjan kasvonaamiot! Ihana yllätys aina kun uutta vaihtoehtoa niistä kokeilee :)
Joo, ne on ihania!
Ålands Lakritsi-jogurtti, tosi herkkua!
Garnier 3in1 kasvojen kuorinta/puhdistus/naamio. Saa ihon tasaiseksi, freesiksi ja pienentää ihohuokosia. Valitettavasti taitaa kyllä sisältää mikromuovia, muuten on kyllä parasta tököttiä mitä olen naamani tunkenut.