Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovittiin treffit mieskokelaan kanssa ravintolaan viime viikonloppuna. Mies pettyi kun tilasin tiskiltä myös juotavaa.

Vierailija
30.03.2017 |

Suostuin vastahakoisesti treffeille, ja siis sokkotreffeille. Ajattelin että kohtuu kokoinen ravintola olisi neutraali paikka, ja voisi tarpeentullen jatkaa iltaa vaikka mahdollisten tuttujen kanssa, jos tilanne menisi oikein kiusalliseksi. Minä siis olin se, joka ehdotti tätä ravintolaa, ja mies suostui. No ei hän nyt sitten ihan toivoton tapaus ollut, ja ajattelin että voitaisiin varmaan ainakin pitää hauska ilta, vaikka ei sen kummampaa tulisikaan. Mentiin baaritiskille, ja tilasin itselleni (ja ihan omilla rahoilla) kossukolan. Mies osti tyypillisen ison kaljan. Huomasin jo tiskillä kuinka mies käyttäytyi oudon tuijottelevasti. Päästyämme pöytään mies tokaisi heti; "Ai säkin tilasit". Täh.... kummastellen sanoin, että; "No kun ravintolas ollaan, ja onhan tämä nyt mukavampi, että kumpikin sit tilaa". Mies sanoi; "Jaa, no sulle sit maistuu". Täytyy sanoa, että tässä vaiheessa ilta oli jo taputeltu. Turha kai sanoa, että toista en tilannut, vaan poistuin pikimmiten juomani juotuani. Miksi se on niin hirveää, jos nainenkin ottaa, kun kerta ravintolassa oltiin? Olisko se nyt ollu mukava ja rento alku treffeille, kun mies olisi kitannut kaljaa, ja minä olisin mulkoillut tympeänä. Mies kuitenkin suostui tapaamaan ravintolassa. Pitänee tästälähin näköjään ehdottaa jotain jätskikioskia, ettei heti luulla spurkuksi... .. toki sittenkin varmaan mies luulisi, että mässäily on mulle ongelma, ja alkaisi puhua kuinka jäätelö lihottaa ym... Olen 38v.N.

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkohan treffeillä saman sankarin kanssa, joka veti palkokasvin sieraimiinsa kun minä, naisihminen, kehtasin tilata oluen ja pitsan ! 

Vierailija
62/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siideri ok, kossukola antaa kyllä kuvan että tiukka viina maistuu..

Itse tilaan gin tonicin, caipiroscan, mojiton tms. drinkin. Minulle siis tiukka viina maistuu myös, eikö vain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ne ensimmäiset katseet,ilmeet,eleet,sanat,teot kertovat todella paljon ihmisestä kun ollaan treffeillä.Ja kyllä se kossukolan tilaaminen kertoo paljonkin."[/quote]

Paskapuhetta. Näin ajattelee juntti, kokematon tai ihmisluonnetta ymmärtämätön. Kokemus ja ymmärrys tuo syvyyttä ajatteluun.

Vierailija
64/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitkohan treffeillä saman sankarin kanssa, joka veti palkokasvin sieraimiinsa kun minä, naisihminen, kehtasin tilata oluen ja pitsan ! 

Olisiko pitänyt tilata vettä ja itusalaatti, koska #muutentuleeläskinainen ?

Vierailija
65/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet huomaa tutkimusten mukaan naisessa 6 sekunnissa hymyn, hiukset, kaula-aukon, ihon, meikin ja laukun niin miten tuo jätkä huomasi kossun????!!! En käsitä.

Vierailija
66/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet huomaa tutkimusten mukaan naisessa 6 sekunnissa hymyn, hiukset, kaula-aukon, ihon, meikin ja laukun niin miten tuo jätkä huomasi kossun????!!! En käsitä.

No tietysti siitä, että naisella viinanhimo näkyi jo silmistä.

Vierailija
67/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät pysty juomaan sokerilitkuja kuten siideriä tai lonkeroa. Ja kalja on pahaa monen naisen makuun. Viineistä tulee migreeni. Viinaan tehty drinkki on monelle ainoa vaihtoehto.

Joo, kyllä kossukola on selkeästi ainut vaihtoehto ×d

Saisiko mielipiteitä siitä mikä on sosiaalisesti hyväksytty juoma ensitreffeillä?

Voisin kuvitella ottavani pienen oluen, esim. kriekin, vehnäoluen tai vaikka bretagnelaisen siiderin seuran vuoksi jos valikoima miellyttää. Mutta sellaisessa peruspubissa olisin ihan hukassa, osaisiko joku jelppiä?

Vierailija
68/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät pysty juomaan sokerilitkuja kuten siideriä tai lonkeroa. Ja kalja on pahaa monen naisen makuun. Viineistä tulee migreeni. Viinaan tehty drinkki on monelle ainoa vaihtoehto.

Saisiko mielipiteitä siitä mikä on sosiaalisesti hyväksytty juoma ensitreffeillä?

Voisin kuvitella ottavani pienen oluen, esim. kriekin, vehnäoluen tai vaikka bretagnelaisen siiderin seuran vuoksi jos valikoima miellyttää. Mutta sellaisessa peruspubissa olisin ihan hukassa, osaisiko joku jelppiä?

Itse ottaisin korkeintaan vissykolan.

Vierailija
69/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ap ymmärsikin tilanteen väärin. Jos tiskiltä olikin tarkoitus hakea juomat ruuan yhteyteen.

Esim. niin että mies otti kaljan ruokajuomaksi ja oletti sinun valitseman myös jotakin ruokajuomaksi. Sitten kenties pöydässä olisitte tilanneet vielä yhteisen viinipullon tms.
Sitten mies ihmetteli, että ihanko tosissaan ajattelit vetää kossukolaa ruuan kanssa.

Outoa jokatapauksessa. Kossukolan tilaamisessa ei tietystikään ole mitään väärää mutta kyllä se kieltämättä kertoo siitä ettei hallitse etikettiä. Jos on tarkoitus syödä niin ei silloin yleensä vedellä kossua ennen. Mutta ehkä ton nyt ei niin virallista pitäisi olla.

Niin, minäkin mietin tätä, että onhan tuo vähän epätavallinen tilanne, että ollaan menossa syömään ja käydään sitä ennen tilaamassa tiskiltä kossukola. Eikö ne juomat yleensä tilata sinne pöytään ja muutenkin ruokajuomana kossukola on vähän hassu. Jälkiruoaksi ymmärtäisin tai jos ollaan menty vain juomaan eikä syömään.

Vierailija
70/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella tärisevän Ap tilaamassa kossukolaa, ei helvetti mikä juoppo.

Vierailija
71/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua hölkäsen pöläystä koko aloituksesta, siis joku veti herneen nenuun kun tilasit juoman. Miksi ja mitä ihmeen käytöstä tuo on ja mistä ihmeestä te löydätte noita sekopäitä. Olen lukenut paljon avauksia täältä miehistä ja ettekö te deittaile muita kuin hulluja, jutuista päätellen. Meitä normaaleja miehiäkin on olemassa.

M40

Nojaa, toiset kirjoittelee vauvalla, toiset käy treffeillä naisten kanssa. Noille miehillä joita kutsut sekopäiksi, on kuitenkin enemmän vientiä kuin sinulla.

Vierailija
72/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtana ihminen saa itse valita mitä juo ihan omien mieltymystensä mukaan. Varmaan kulmakarvat kohoaisivat jos joku alkaa kaksin käsin kiskomaan kaatokänniä ensitreffeillä. Mutta olut, kossu, calvados, kuohuviini, lonkero, jäävesi - ihan sama. Vain ahdasmielinen tai feikki ihminen alkaa toisen juomia syväluotaamaan, pelletouhua.

Ensitreffeillä minä join vehnäoluen ja mieheni joi Guinnessin. Minä kiinnitin kyllä huomioni mieheni silmiin ja sanoin ääneen, että tiesitkö, sinun silmissäsi on kultaisia pilkkuja ruskealla pohjalla. Mieheni hämmentyi ja hymyili. Muistan juomat ainoastaan siksi koska tuijotimme oluttuoppiemme syvyyksiin tovin kumpikin, hämmentyneinä ja hieman onnellisina. Olemme olleet yhdessä yksitoista hämmentynyttä, onnellista vuotta. Cheers! <3

Vierailija
73/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin korkeintaan vissykolan.

Mä luultavasti ottaisin vichyn, jättäisin vaan kertomatta mitä siinä on. Siinähän miettis ja tuomitsis jos on sellainen. En erityisesti pidä alkoholista mutta en tahtoisi elämääni sellaista ihmistä jonka elämä pyörii toisten käyttäytymisen ympärillä. Tiukkapipot karsiutuis heti kättelyssä.

Vierailija
74/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa olekaan kyse, mikä on hyväksyttyä treffeillä, vaan mitä tilataan ruokajuomaksi.

Vierailija
75/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kyse siitä mikä on sosiaalisesti hyväksytty drinkki ensitreffeillä. Ihan vapaasti voi tilata kossukolan mutta naurettavaa selittää sitä jollakin, että muista tulee päänsärkyä tai sokerilitkut ei kiinnosta. (Ps. Kokis on aika sokerista)

Ihan voi tilata sen drinkin mistä tykkää. Siis nimenomaan mistä tykkää. En nyt välttämättä itse kuitenkaan lähtisi vetämään limuja, jotka on jatkettu viinalla. Niitä oikeasti hyvänmakuisiakin drinkkejä on.

Vierailija
76/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se kola joka pilasi koko homman.

Vierailija
77/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä sekopäämiehiä löydätte?? Itse olen treffaillut vain ja ainoastaan normaaleja miehiä :D

Vierailija
78/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tilas alkoholia, mut sä et olis saanu tilata?! Täh?!

Tää on toisintotrolllaus siitä aloituksesta jossa nanen ei ois miehen mielestä saanut syödä.Kuinka lyhyt muisti ihmisillä  on?

Vierailija
79/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ensitreffeillä molemmat tilasi vissyä ruokajuomaksi, mies kahvin kanssa konjakin minä en. Sama linja jatkunut nyt yhteiselossa, minä en välitä alkoholista, mies ottaa joskus yhden saunaoluen tai ravintolassa ruuan kanssa viinin. Eikö kannata mennä omalla tyylillä, miksi esittää muuta kuin on erityisesti tällaisessa monille suomalaisille tärkeässä asiassa?

Vierailija
80/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tilas alkoholia, mut sä et olis saanu tilata?! Täh?!

Tää on toisintotrolllaus siitä aloituksesta jossa nanen ei ois miehen mielestä saanut syödä.Kuinka lyhyt muisti ihmisillä  on?

Täällä trollien läpimeno perustuu siihen, että noiden trollien kehittäjien ja vakilukijoiden lisäksi palstailee iso joukko kaltaisiani satunnaiskävijöitä, vilkaistaan palstaa kahvikupin tms ääressä, vastataan johonkin kerran ja lähdetään linjoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi