Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vinkuvat siitä, että yksityisen sektorin miesvaltaisilla aloilla on korkea palkkataso?

Vierailija
30.03.2017 |

Ettekö te ymmärrä, että niilläkin rahoilla maksetaan julkisen sektorin palkkoja (ja kumpikohan sukupuoli siellä julkisella puolella pääasiassa työskentelee)?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan muu mitään vingu paitsi ap. Yrität nyt oikein hiki hatussa kehitellä taas tätä provoasi, mutta hei - tää on jo niin nähty.

Vierailija
2/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siitä vinkuu? Ei ainakaan kukaan tuntemani nainen. Kyllä kai kaikki tajuaa, että palkkaus on työtehtävien mukainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivapa vaan ne tuikkukuppisi esiin ja sytytä muutama kynttilä niin tulee parempi mieli :) Kevätverhot olet varmaankin jo vaihtanut?

Vierailija
4/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taustalle muumilauluja soimaan. Kyllä siinä provoilut unohtuvat hetkeksi! :)

Vierailija
5/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin iloinen sukulaistytöistäni, kun yksi heistä kouluttautui DI:ksi, toinen autonasentajaksi, kolmas maalariksi, yksi ajaa rekkaa. Lääkäriä en nyt viitsi edes mainita, se ala kun on jo naisistunut.

Vierailija
6/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taustalle muumilauluja soimaan. Kyllä siinä provoilut unohtuvat hetkeksi! :)

Samalla voi maalata sormiväreillä.

Vierailija
7/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin iloinen sukulaistytöistäni, kun yksi heistä kouluttautui DI:ksi, toinen autonasentajaksi, kolmas maalariksi, yksi ajaa rekkaa. Lääkäriä en nyt viitsi edes mainita, se ala kun on jo naisistunut.

Ihanaa, että jaoit päiväunesi kanssamme! :D

Vierailija
8/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin opiskeluaikana kesätöissä lähihoitajan sijaisena. peruspalkka oli bruttona noin 2000 euroa ja silloinen poikaystäväni oli sitä mieltä että se on liian iso palkka siitä työstä

Vierailija
9/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että jaoit päiväunesi kanssamme! :D

Mikä v*tun päiväuni? Tuo on todellisuutta, halusit tai et.

Vierailija
10/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan fiksu nainen vingu moisesta. Jos joku vinkuu, niin lähihoitaja tai lastentarhanopettaja, joka pitää työtään niin tärkeänä eikä pysty ymmärtämään miten joku toinen voi tienata yli sata tuhatta euroa vuodessa vähän toisenlaisissa työtehtävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi