Sovittiin treffit mieskokelaan kanssa ravintolaan viime viikonloppuna. Mies pettyi kun tilasin tiskiltä myös juotavaa.
Suostuin vastahakoisesti treffeille, ja siis sokkotreffeille. Ajattelin että kohtuu kokoinen ravintola olisi neutraali paikka, ja voisi tarpeentullen jatkaa iltaa vaikka mahdollisten tuttujen kanssa, jos tilanne menisi oikein kiusalliseksi. Minä siis olin se, joka ehdotti tätä ravintolaa, ja mies suostui. No ei hän nyt sitten ihan toivoton tapaus ollut, ja ajattelin että voitaisiin varmaan ainakin pitää hauska ilta, vaikka ei sen kummampaa tulisikaan. Mentiin baaritiskille, ja tilasin itselleni (ja ihan omilla rahoilla) kossukolan. Mies osti tyypillisen ison kaljan. Huomasin jo tiskillä kuinka mies käyttäytyi oudon tuijottelevasti. Päästyämme pöytään mies tokaisi heti; "Ai säkin tilasit". Täh.... kummastellen sanoin, että; "No kun ravintolas ollaan, ja onhan tämä nyt mukavampi, että kumpikin sit tilaa". Mies sanoi; "Jaa, no sulle sit maistuu". Täytyy sanoa, että tässä vaiheessa ilta oli jo taputeltu. Turha kai sanoa, että toista en tilannut, vaan poistuin pikimmiten juomani juotuani. Miksi se on niin hirveää, jos nainenkin ottaa, kun kerta ravintolassa oltiin? Olisko se nyt ollu mukava ja rento alku treffeille, kun mies olisi kitannut kaljaa, ja minä olisin mulkoillut tympeänä. Mies kuitenkin suostui tapaamaan ravintolassa. Pitänee tästälähin näköjään ehdottaa jotain jätskikioskia, ettei heti luulla spurkuksi... .. toki sittenkin varmaan mies luulisi, että mässäily on mulle ongelma, ja alkaisi puhua kuinka jäätelö lihottaa ym... Olen 38v.N.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä eksänsä oli vakavasti alkoholisoitunut ja tuosta syystä halusi välttyä tilanteen toistumiselta.
Eihän sitä voi kuitenkaan tietää yhden tuopin juomisen perusteella. Olisi ollut fiksumpaa mieheltä jutustelun lomassa vaivihkaa kysellä että käytkö sä usein baareissa tms. Se kertoo mielestäni enemmän, vaikkei sekään asiaa ratkaise, koska jotkuthan saattaa käydä baarissakin selvin päin tai vain yhdellä, seuran vuoksi tai seuraa etsimässä.
Ja jos miehelle on tärkeää, että nainen on absolutisti, niin se olisi hyvä mainita jo vaikka treffi-ilmoituksessa (jos tässä nyt oli nettitreffeistä kyse), niin karsiutuisi turhat kaljanlipittäjät pois ehdokkaista. Onhan niitä paljon sellaisia naisiakin jotka eivät voi alkoholin käyttöä sietää. Mutta tällä miehellä taisikin olla se taka-ajatus että hän saisi käyttää, mutta toinen ei. Aika epäreilua.
Huonoimmat treffit mulla on olleet naiset jotka on valehdelleet kaiken, kuvat on muokattu ja luonne ei yhtään mitä väitetään, joku naama näkkärillä istuva tuppisuu ei ole mikään iloinen ja sosiaalinen, jotkut vaikuttavat jopa vihaisilta. Olen itse herrasmiehenä kuitenkin vienyt treffit loppuun asti, kohteliaasti. Ihmettelen kuitenkin miksi pitää valehdella, rehellisyys toimii paremmin eikä se tunnu niin oudolta jos ihminen on täysvastakohta mitä väittää olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Näitä riittää ihan joka lähtöön, sekopäämiehiä nimittäin.
Että sellainen kommentti.
Ja kymmeniä yläoeukkuja.
Miksi te hölmöt uskotte kaikki provot?
Siis puhutko nyt ravintolasta vai baarista? Jokatapauksessa moukka mies ja selvisipä ainakin heti. Tosin en kyllä itsekään ehkä seurustelujuomaksi olisi kossua tilannut. Eipä sillä nyt väliä kun mieskin oli ääliö. Mutta jos kihahtaa esim. helposti hattuun niin kossupaukun jälkeen voi olla jo pieni hiprakka, kun kaljasta nyt tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Siideri ok, kossukola antaa kyllä kuvan että tiukka viina maistuu..
Entä jos treffaa siellä jätskikioskilla, niin mikä jätski kannattaa ottaa ettei luulla sohvavalaaksi?
Kyllä outoja ihmisiä vaan on olemassa, myös ihan helvetin outoja naisia. Mulla olisi vaikka kuinka monta tarinaa joita te ihmettelisitte ja pitäisitte provoina, niin outoja juttuja kokenut elämän varrella.
No ei muu kun alkoholisti tilaa kossua! Yök!
Siideri, olut, lasi viiniä, lonkero on ok
Kyllä mäkin näin naisena ihmettelen,et nainen ottaa kossukolan.Antaa kyllä todellakin pubi-Ritvakuvab.Siis miksei kuohuviinilasilliset kummallekin tai miehelle se olut ja sulle viini.Antaisi hieman tasokkaamman kuvan!
Oli ihan ruokaravintola ja tanssipaikka. Oiken kivan tasokas. Kossukolan tilasin siksi, ettei tarvi juosta kiusallisesti vieraan seurasta pissalla. Kaljasta en pidä yhtään, ja lonkero pissattaa. Tarkoitus oli tilata pöydässä jotain ruoka.annosta. Mutta jäi tilaamatta, koska mies käyttäytyi tosi tympeästi, ja tunsin tulleeni nolatuksi, kun tilasin sen juoman.
Ap.
Kaikki eivät pysty juomaan sokerilitkuja kuten siideriä tai lonkeroa. Ja kalja on pahaa monen naisen makuun. Viineistä tulee migreeni. Viinaan tehty drinkki on monelle ainoa vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä outoja ihmisiä vaan on olemassa, myös ihan helvetin outoja naisia. Mulla olisi vaikka kuinka monta tarinaa joita te ihmettelisitte ja pitäisitte provoina, niin outoja juttuja kokenut elämän varrella.
Nyt heti kirjoitat ne tänne !
(utelias)
Oli tarkoitus tilata vielä viiniä ruuan kanssa, mutta onneksi ei päästy sinne asti, koska mieshän olisi varmaan sitten jo haukkunut juopoksi kovaan ääneen.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Oli tarkoitus tilata vielä viiniä ruuan kanssa, mutta onneksi ei päästy sinne asti, koska mieshän olisi varmaan sitten jo haukkunut juopoksi kovaan ääneen.
Ap.
Eikö ole kiva kun mammat uskovat kaikki satusi?
Voit jatkaa tarinoita miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin näin naisena ihmettelen,et nainen ottaa kossukolan.Antaa kyllä todellakin pubi-Ritvakuvab.Siis miksei kuohuviinilasilliset kummallekin tai miehelle se olut ja sulle viini.Antaisi hieman tasokkaamman kuvan!
Miksi miehelle olut ja naiselle viini? :D Onko kovinkin tasokasta hyppiä stereotypioiden mukana?
Hyvä että itsekin tajusit lähteä menemään, olisi keksinyt myöhemmin kontrolloitavaa vaikka mistä.
Itse olin viime viikonloppuna ehkä hauskimmilla treffeillä ikinä. Käytiin syömässä ja jatkettiin baariin. Mies oli heti tiskillä tilaamassa meille juotavaa ja shotit. Eipä käynyt mielessäkään, että varmaan on alkoholisti kun tilasi oluen... Mielestäni alkoholi (siis tarkoitan lasia tai paria!) on treffeillä vain hyvästä, yleensä ilmapiiristä tulee heti rennompi. Tietenkin jos jotain ongelmaa on, niin sitten kannattaa keksiä jotain muuta.
Jos nainen tilaa Kossu-Colan, niin eipä se mitään sivistynyttä vaikutelmaa anna. Jos olisi ollut edes Bacardi-Cola, niin olisi voinut ajatella että muistelee nuoruuttaan. Mutta Kossu-mikätahansa antaa kyllä todella huonon vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Jep. En nyt ehkä ajattele ihan noin sukupuolisidonnaisesti, että naiselle jokin "tyttöjuoma" ja miehelle olut. Mutta kieltämättä kossukolasta tulee mieleen, että päähän nouseminen on se ykkösjuttu. Siis tuskinpa kukaan vetää kossukolaa maun takia? Jos taas vetää niin eikö silloin voisi yhtä hyvin juoda pelkkää kokista, tuskin se kossun lisämaku niin upea on. Drinkeissä ei ole mitään pahaa mutta ehkä niin, että niitä juotaisiin treffeillä -maku edellä. On paljon drinkkejä, joissa on vahvaa viinaa mutta ne voivat silti olla raikkaita ja hyvänmakuisia.
Mutta silti myös nyt oli täysin törppö, otin vain juoma-asiaan kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt heti kirjoitat ne tänne !
(utelias)
Jos kerron, että olen tapaillut lestadiolaisnaista esimerkiksi ja naista jonka mies istui linnassa, selvisi myöhemmin. Siinä kaksi niin outoa naista,treffien puheenaiheena oli tuon yhden naisen kanssa esim kuinka aion suojella naista kun hänen mies pääsee linnasta ja kuulemma mustasukkainen, tuo ekoilla treffeillä. Ex lestadiolaisnainen taas vaikutti, että olisi tarvinnut psykiatrin apua, tunnetilat vaihtui itkusta hysteeriseen nauruun silmänräpäyksessä. Ja ei olleet mitään haluavat eroon minusta, koska kiinnostus oli ylitsevuotavaista minusta ja ihan itse katkaisin välit kumpaankin.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Alkoholisti kieltää viimeiseen asti ongelman, no kyllähän sinä ymmärrät eikös niin?
No sitten olisi itsekin ollut ilman. Alkoholittomuus on Ok, kaksinaismoralismi ei.