Omituinen järjestely: Seiskan toimittaja toivoi Janne Katajan kuolemaa. Kataja säikähti ja soitti Seiskan kustantajalle. Seiskan kustantaja
palkkasi vartijan vartioimaan Katajan kotipihaa.
Kommentit (36)
Ei yllätä, Seiskan toimittajaksi nyt tuskin hakeutuu psyykkisesti terveintä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
kuka oli tämä "toimittaja"
hörkkö
Huomaa kyllä ettei suomessa ole käytännössä ollenkaan tutkivaa journalismia ja hesarillakin on pikemminkin aina vaan isommaksi paisuva kaverien suojelurinki pyöritettävänään kuin mitään yritystäkään todelliseen journalismiin.
Ja ei, se ei ole journalismia että hesarin "tutkivan" "journalismin" feministit länkyttää päivän olkiukot persuista joka lehteen. Muutahan nuo ei sitten osaa tutkiakaan.
Minä en toivo Katajan kuolemaa, mutta toivon, että häntä näkyisi vähemmän televisiossa vouhottamassa.
Mutta Suomi nyt on täynnä lahjattomia turhia julkkiksia mölyämässä jotain turhaa. Taidan taas luopua televisiosta. Vie vain tilaa tuossa. Uutiset näkee puhelimestakin.
Seiska maalittaa niitä, jotka ovat heitä kohtaan ikäviä. Näkihän sen jo Marinista, että vakoilivat sitä yötä päivää, kun ei antanut haastatteluja.
Persujen lempilehti 🤢
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja toivoi kuolemaa, lisäksi uhkasi, kun tavataan karma kostaa. Tyypillinen kuvottava persusaasta tämä Hörkkö. Vajakkipersujen uutislehti on seiska, kun aivot oersusaastoilta puuttuu ne lukee seiskaa.
Hörkkö on itse rikollinen. Hirviö! Mutta sopii Seiska-lehteen roskatoimittelijaksi.
Se kustantajan palkkaama vartija varmaan hoiti kuvaamisen ja salakuuntelun tästä eteenpäin, kun sai oleskella pihan liepeillä ihan luvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja toivoi kuolemaa, lisäksi uhkasi, kun tavataan karma kostaa. Tyypillinen kuvottava persusaasta tämä Hörkkö. Vajakkipersujen uutislehti on seiska, kun aivot oersusaastoilta puuttuu ne lukee seiskaa.
Hörkkö on itse rikollinen. Hirviö! Mutta sopii Seiska-lehteen roskatoimittelijaksi.
Voi jeesus te palstavasurit olette sekaisin heti aamusta. Vai toimituksen porukkaako täällä on taas kiukuttelemassa kun hörkkö paljasti hesarin umpisurkean toimituksellisen tason mm. rydmanin kanssa. Ehkä kannattaisi katsoa peiliin koska ei tuo valituksesi ole enää tervettä tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus te palstavasurit olette sekaisin heti aamusta. Vai toimituksen porukkaako täällä on taas kiukuttelemassa kun hörkkö paljasti hesarin umpisurkean toimituksellisen tason mm. rydmanin kanssa. Ehkä kannattaisi katsoa peiliin koska ei tuo valituksesi ole enää tervettä tekstiä.
Persujen harhoja taas. Hesari ei saanut mitään syytteitä Rydmanin jutusta.
Mutta se jäi vissiin lukematta, kun luit vain Suomen uutisia 😄 ja Seiskaa. Persujen mielestä Suomen paras lehti, kun maalittaa lähinnä demareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen harhoja taas. Hesari ei saanut mitään syytteitä Rydmanin jutusta.
Mutta se jäi vissiin lukematta, kun luit vain Suomen uutisia 😄 ja Se
Persut sentään osaa lukea. Sosialistit eivät osaa edes ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Seiska maalittaa niitä, jotka ovat heitä kohtaan ikäviä. Näkihän sen jo Marinista, että vakoilivat sitä yötä päivää, kun ei antanut haastatteluja.
Persujen lempilehti 🤢
Tämä. Hörkkö laittoi Marin 24/7 seurantaan. Jopa lasta kuvattiin salaa.
Tuota rumaa pärstää en haluaisi nähdä yhdessäkään Suomen viihdeohjelmassa.
Pullasorsat eli suomijulkkikset itkee 🤣
Vierailija kirjoitti:
Klo 09.16.
Mikset ole töissä tähän aikaan?
Etkö pysty?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi tädille että Janne Kataja ei ole vihervassari.
Vierailija kirjoitti:
Minä en toivo Katajan kuolemaa, mutta toivon, että häntä näkyisi vähemmän televisiossa vouhottamassa.
Mutta Suomi nyt on täynnä lahjattomia turhia julkkiksia mölyämässä jotain turhaa. Taidan taas luopua televisiosta. Vie vain tilaa tuossa. Uutiset näkee puhelimestakin.
Minä kaipaan Janne Katajaa ja Nenäpäivää. Nenäpäivä ja Janne aloitti minun joulukauteni vilpittömän naurunsa siivittämänä.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttyisitkö, jos kuulisit, että hörkkö on vihervassari. Sillä puolellahan kauna elää ja aiheuttaa ikäviä tekoja.
Vain tyhmät ihmiset lukee jotain seiskaa. Kun elämässä ei ole muuta.
Omituista touhua, mutta kai kustantaja toimittajansa tuntee...