Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovittiin treffit mieskokelaan kanssa ravintolaan viime viikonloppuna. Mies pettyi kun tilasin tiskiltä myös juotavaa.

Vierailija
30.03.2017 |

Suostuin vastahakoisesti treffeille, ja siis sokkotreffeille. Ajattelin että kohtuu kokoinen ravintola olisi neutraali paikka, ja voisi tarpeentullen jatkaa iltaa vaikka mahdollisten tuttujen kanssa, jos tilanne menisi oikein kiusalliseksi. Minä siis olin se, joka ehdotti tätä ravintolaa, ja mies suostui. No ei hän nyt sitten ihan toivoton tapaus ollut, ja ajattelin että voitaisiin varmaan ainakin pitää hauska ilta, vaikka ei sen kummampaa tulisikaan. Mentiin baaritiskille, ja tilasin itselleni (ja ihan omilla rahoilla) kossukolan. Mies osti tyypillisen ison kaljan. Huomasin jo tiskillä kuinka mies käyttäytyi oudon tuijottelevasti. Päästyämme pöytään mies tokaisi heti; "Ai säkin tilasit". Täh.... kummastellen sanoin, että; "No kun ravintolas ollaan, ja onhan tämä nyt mukavampi, että kumpikin sit tilaa". Mies sanoi; "Jaa, no sulle sit maistuu". Täytyy sanoa, että tässä vaiheessa ilta oli jo taputeltu. Turha kai sanoa, että toista en tilannut, vaan poistuin pikimmiten juomani juotuani. Miksi se on niin hirveää, jos nainenkin ottaa, kun kerta ravintolassa oltiin? Olisko se nyt ollu mukava ja rento alku treffeille, kun mies olisi kitannut kaljaa, ja minä olisin mulkoillut tympeänä. Mies kuitenkin suostui tapaamaan ravintolassa. Pitänee tästälähin näköjään ehdottaa jotain jätskikioskia, ettei heti luulla spurkuksi... .. toki sittenkin varmaan mies luulisi, että mässäily on mulle ongelma, ja alkaisi puhua kuinka jäätelö lihottaa ym... Olen 38v.N.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli miehen paskatesti, tai sitten vain halusi eroon mahdollisimman nopeasti vähemmän viehättävästä av-mammasta.

Vierailija
42/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan ruokaravintola ja tanssipaikka. Oiken kivan tasokas. Kossukolan tilasin siksi, ettei tarvi juosta kiusallisesti vieraan seurasta pissalla. Kaljasta en pidä yhtään, ja lonkero pissattaa. Tarkoitus oli tilata pöydässä jotain ruoka.annosta. Mutta jäi tilaamatta, koska mies käyttäytyi tosi tympeästi, ja tunsin tulleeni nolatuksi, kun tilasin sen juoman.

Ap.

No jo on ontuvat selitykset, muka kossukola aperitiiviksi!? Anna mun kaikki kestää!

Eikä sitä tarvitse siinä ruokapöydässä sanoa, että "meen kuselle" tai "käyn heittämässä kepillisen vettä". Voit sanoa että pistäydyt naistenhuoneessa tai käyt puuteroimassa nenäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli miehen paskatesti, tai sitten vain halusi eroon mahdollisimman nopeasti vähemmän viehättävästä av-mammasta.

Minullekin tuli ensimmäisenä mieleen ettei Ap ollut naisena miehen mieleen, silti mies kohteliaana sinnitteli treffien loppuun saakka. Miehen kommentti tilatusta juomasta oli luultavasti pelkkä tekosyy, jotta naiselle selviäisi ettei mies ole kiinnostunut hänestä.

Ja minä olen nainen.

Vierailija
44/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että itsekin tajusit lähteä menemään, olisi keksinyt myöhemmin kontrolloitavaa vaikka mistä.

Itse olin viime viikonloppuna ehkä hauskimmilla treffeillä ikinä. Käytiin syömässä ja jatkettiin baariin. Mies oli heti tiskillä tilaamassa meille juotavaa ja shotit. Eipä käynyt mielessäkään, että varmaan on alkoholisti kun tilasi oluen... Mielestäni alkoholi (siis tarkoitan lasia tai paria!) on treffeillä vain hyvästä, yleensä ilmapiiristä tulee heti rennompi. Tietenkin jos jotain ongelmaa on, niin sitten kannattaa keksiä jotain muuta.

Av-mamman unelmatreffit = mies maksaa kaiken, ja viina virtaa.

Vierailija
45/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin tehdä vaikutuksen mieheen niin en kyllä itsekään tilaisi kossua heti ensihätään. Ei lti mielestäni ole valehtelua.

Vierailija
46/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan ruokaravintola ja tanssipaikka. Oiken kivan tasokas. Kossukolan tilasin siksi, ettei tarvi juosta kiusallisesti vieraan seurasta pissalla. Kaljasta en pidä yhtään, ja lonkero pissattaa. Tarkoitus oli tilata pöydässä jotain ruoka.annosta. Mutta jäi tilaamatta, koska mies käyttäytyi tosi tympeästi, ja tunsin tulleeni nolatuksi, kun tilasin sen juoman.

Ap.

No jo on ontuvat selitykset, muka kossukola aperitiiviksi!? Anna mun kaikki kestää!

Eikä sitä tarvitse siinä ruokapöydässä sanoa, että "meen kuselle" tai "käyn heittämässä kepillisen vettä". Voit sanoa että pistäydyt naistenhuoneessa tai käyt puuteroimassa nenäsi. 

Ja olihan tuo voinut tilata sen pelkän kolan.

Vierailija
47/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossukola!? Minäkin olisin keksinyt tekosyyn lopettaa treffit.

Vierailija
48/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät pysty juomaan sokerilitkuja kuten siideriä tai lonkeroa. Ja kalja on pahaa monen naisen makuun. Viineistä tulee migreeni. Viinaan tehty drinkki on monelle ainoa vaihtoehto.

Joo, kyllä kossukola on selkeästi ainut vaihtoehto ×d

Vierailija
49/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä oli ollut huonoa tuuria naisten kanssa, ollut jotain alkoholiongelmaa. Nyt hän sitten pelkää, että taas käy niin.

Vierailija
50/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siideri ok, kossukola antaa kyllä kuvan että tiukka viina maistuu..

Niin varmaan joo.  

Jos samoilla linjoilla jatketaan, niin ap:sta olisikin tullut sinun ja tämän ihmetreffailijaäijän silmissä äkkiä siiderivalas, kun kerran siideriä olisi juonut.

Niin tai näin, aina väärinpäin.

Vierailija
51/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvat huvit ja tekemiset on kullakin ! saisai.....

Vierailija
52/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tilaa Kossu-Colan, niin eipä se mitään sivistynyttä vaikutelmaa anna. Jos olisi ollut edes Bacardi-Cola, niin olisi voinut ajatella että muistelee nuoruuttaan. Mutta Kossu-mikätahansa antaa kyllä todella huonon vaikutelman.

Minulle ainakin tulee rommista pää kipeäksi. Siideri turvottaa, olut pissattaa ja punaviinistä tulee pää kipeäksi.

Vierailija
53/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun olis pitänyt sitten tilata, appelsiinimehua? Mä olen myös niin vanhanaikainen, että tossa tilanteessa miehen pitäisi tarjota naiselle kun eka kertaa ollaan liikenteessä. Jos mies on noin tyhmä ja vielä pihi niin minäkin vaihtaisin äkkiä maisemaa

Vierailija
54/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, en kyllä jaksais treffata nipoja miehiä. Hyvä idea tilata kossua, en tykkää mutta tippuishan heti nipot kyydistä. Jos treffeille tullaan valkkaan, arvostelemaan ja luomaan pitkiä tuomitsevia katseita niin huonosti on saumaa löytää kumppani. Treffeille tullaan tutustumaan ja kossu ei kerro yhtään mitään.

Vierailija
55/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, en kyllä jaksais treffata nipoja miehiä. Hyvä idea tilata kossua, en tykkää mutta tippuishan heti nipot kyydistä. Jos treffeille tullaan valkkaan, arvostelemaan ja luomaan pitkiä tuomitsevia katseita niin huonosti on saumaa löytää kumppani. Treffeille tullaan tutustumaan ja kossu ei kerro yhtään mitään.

Ne ensimmäiset katseet,ilmeet,eleet,sanat,teot kertovat todella paljon ihmisestä kun ollaan treffeillä.Ja kyllä se kossukolan tilaaminen kertoo paljonkin.

Vierailija
56/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossuun valmistettu drinkki laittaa hälytyskellot soimaan ainoastaan sellaiselle henkilölle, jolla itsellään tai läheisellään on vakavia ongelmia alkoholin kanssa. Ns.normaalin ihmisen mielestä se on vain yksi alkoholi muiden joukossa. Vahvuudeltaakin samaa kuin viskit, rommit, konjakit.

Vierailija
57/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehellä oli ollut huonoa tuuria naisten kanssa, ollut jotain alkoholiongelmaa. Nyt hän sitten pelkää, että taas käy niin.

Niinpä. Siksi mies tilaa ensitreffeillä itselleen kaljaa. Olisiko miehen mitenkään mahdollista ollut tilata kahvi?

Vierailija
58/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menittekö sinne vain juomaan ne yhdet/parit vai oliko teillä tarkoitus syödäkin? Miksi tilasitte tiskiltä juomat, jos aioitte syödä? Anteeksi, mutta en nyt hahmota millaisesta paikasta/ tilanteesta on kyse.

Vierailija
59/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ap ymmärsikin tilanteen väärin. Jos tiskiltä olikin tarkoitus hakea juomat ruuan yhteyteen.

Esim. niin että mies otti kaljan ruokajuomaksi ja oletti sinun valitseman myös jotakin ruokajuomaksi. Sitten kenties pöydässä olisitte tilanneet vielä yhteisen viinipullon tms.

Sitten mies ihmetteli, että ihanko tosissaan ajattelit vetää kossukolaa ruuan kanssa.

Outoa jokatapauksessa. Kossukolan tilaamisessa ei tietystikään ole mitään väärää mutta kyllä se kieltämättä kertoo siitä ettei hallitse etikettiä. Jos on tarkoitus syödä niin ei silloin yleensä vedellä kossua ennen. Mutta ehkä ton nyt ei niin virallista pitäisi olla.

Vierailija
60/115 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kossuun valmistettu drinkki laittaa hälytyskellot soimaan ainoastaan sellaiselle henkilölle, jolla itsellään tai läheisellään on vakavia ongelmia alkoholin kanssa. Ns.normaalin ihmisen mielestä se on vain yksi alkoholi muiden joukossa. Vahvuudeltaakin samaa kuin viskit, rommit, konjakit.

Juuri tätä kossuvastaisuutta tulin tähän ihmettelemään. Itse en ole vuosiin juonut lainkaan eikä kossukola kyllä herätä minussa mitään tunteita suuntaan tai toiseen, nimenomaan se on juoma muiden joukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme