Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kutsui 9 vierasta meidän ristiäisiin. Piti olla pienet juhlat, oli kutsuttu vain 8 vierasta.

Vierailija
22.03.2006 |

Yhtäkkiä paikalle alkoikin tulla myös anopin sisaruksia perheineen. Kyllä V..tti.

Onneksi oli tarjottavaa riittävästi. Mutta mun osalta meni ristiäiset pilalle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunntn syvää raivoa ja kärsimystä sun puolestas! Mun on pakko pitää omaa anoppia koko ajan tosi tarkasti silmällä, ettei enempää pilaa mun elämää...

Tsemppii sulle.

Vierailija
2/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuu meille ristiäisiin, lasten synttäreille ... ja aikoinaan meidän häihin mitenkään etukäteen edes varoittamatta, lauman puolituttuja kaukaisia sukulaisia ja naapurinsa! Pikkasen ollaan aina oltu vihaisia näiden tempausten jälkeen. Meillä ei edes mamma osallistu kuluihinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei IKINÄ olisi pokkaa mennä ristiäisiin ellen ole saanut kutsukorttia tai lapsen vanhempi kutsunut esim. puhelimitse.

Vierailija
4/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anoppi on kutsunut meidät mieheni veljen lapsen synttäreille. Heiltä itseltään mitään kutsua ei ole tullut.

Mieheni on lapsen kummi.

Kuuluuko meidän nyt mennä näille synttäreille vai ei? Ei kait?

Vierailija
5/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ tässä nyt oli niin kamalaa? :O

Jos vieraat mahtuivat ja tarjoilukin riitti, niin ei kai tuo mikään elämää suurempi katastrofi ollut?

Taitaa ap:lla baby blues vaikuttaa...

Vierailija
6/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin kovin sopeutuvainen, niin kyllä multakin menis hermo, jos yllättäen pieniin perhejuhliin pöllähtää saman verran muuta porukkaa. En voi missään muotoa ymmärtää tuollaista käytöstä.

Vierailija
7/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt kuka tahansa jännittää juhlien ajan, riittääkö eväät, jos porukkaa lappaa sisään kaksinkertainen määrä oletettuun määrään verrattuna. Vielä jos on halunnu pienet intiimit kekkerit, niin tuollaisella määrällä ollaan jo aika kaukana siitä.

Mä olisin varmasti antanu anopille palautetta asiasta. Jos et sitä tee, niin sitten on kyllä ihan turha valittaa. Niin hävytöntä tuollainen on, että siitä on sanottava.

Vierailija
8/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on patistanut meitä jonnekkin rippijuhliin tai vastaaviin. Sitten kun sanon ettei meitä ole kutsuttu, niin luulee, että yritän vittuilla.

Vierailija
9/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä minäkin olisin suuttunut jos miehen tädit olis tulleet meidän poikien ristiäisiin ilman meidän kutsua. Mutta onneksi anoppi ei tuollaista tee. Vaikka muuten vaikea onkin. Dementoituvat ihmiset usein ovat.

Mutta en ymmärrä miten te annatte niiden anoppien hommailla.

Vierailija
10/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se helppoa ole, mutta kyse on teidän elämästänne, ei anopilla kuuluisi olla sanavaltaa aikuisen pariskunnan asioihin. Anoppihan voi vetää hernettä nenäänsä ihan rauhassa, mutta mikäli on fiksu, niin tajuaa kuitenkin ajan myötä antaa nuoren parin tehdä omat ratkaisunsa omiin asioihinsa liittyen.

Meillä olisi vika kerta kun anoppi kävisi kylässä, jos menisi sössimään meidän ristiäisjuhlia.

Vierailija
11/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä vain ja ainoastaan itseäsi, itse olet luovuttanut anopillesi sinulle kuuluvan päätösvallan.

Vierailija
12/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit kai anopille suorat sanat?

Vierailija
13/13 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin anopilta, keitä täytyy kutsua ristiäisiin ja hän vastasi " mitä sä multa kyselet, teidän juhlathan ne on?" . Siis törkeää, ei tullut anopillasi mieleenkään edes ilmoittaa ylimääräisistä? Törkeää... huh huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi