Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi myyminen ja ostaminen: kauhutarinat ja löydöt

Myy
30.03.2017 |

Odottelen tässä pöydän ostajaa ja nyt voitte pelotella ja valaa uskoa kauppojen onnistumisiin. Itse laitoin pöydän myyntiin viime viikolla ja heti ostaja soitti ja varasi sen, puheella että hakee ensi viikolla. Odotin viikon ja mitään ei kuulunut. Laitoin uudestaan toriin ja heti tuli "vihainen" viesti, että oot laittanut uudestaan toriin, kyllä minä sen ostan! Vähän jo pelottaa, mikä mörrimöykky sieltä saapuukaan kaupan tekoon...

Kommentit (208)

Vierailija
161/208 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut yksi ikävämpi homma, ihan noiden vakio varataan mutta sitten kadotaan-tyyppien lisäksi. Kerran laitoin torille paketin lastenvaatteita ja -leluja. Joku ukko ne kävi hakemassa, sellainen pyylevä varmaan viisi-kuusikymppinen ja kertoi ostavansa lapsenlapsille, minua ainakin 30-40 v vanhempi mies. Ihan hyvin meni kauppa ei siinä mitään, minä sain rahat ja hän tyytyväisenä tavarat. Mutta se mies oli sitten unohtanut ilmoituksessa olleen numeroni lapulla taskuunsa, josta sen miehen eukko oli sen löytänyt ja soitti puhelimeeni aivan hiilenä ja totesi että olen hutsu ja vamppi ja h-ra ja avionrikkoja ja vien häneltä varatun miehen :D Huusi ja raivosi varmaan 2 minuuttia kunnes löin luurin korvaan enkä edes tunnistanut miehen nimeä, koska se oli vain yksi kauppa jo pari viikkoa aiemmin. Myöhemmin sitten selvisi mikä siinä oli kyseessä. Laitoin heti molemmat numerot estolistalle, ties mitä hullua siitä olisi muuuten seurannut ja pelkäsin kauheasti seuraavat viikot että se hullu akka ajaa pihaan vainoomaan.  Ei onneksi ole ilmaantunut (vielä!!!).

Oma mies vaan nauroi ajatellessaan että minä pienten lasten äiti äkkiä vamppaan nelkyt vuotta vanhemman ukon. :D Paha maku kyllä enkä enää laita kännykkänumeroa ilmoituksiin, ihan vaan nimimerkillä.

162/208 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt Torin kautta enimmäkseen erittäin hyviä löytöjä Turun seudulla.

Telkkari&digiboxi pari vuotta sitten kohtuuhintaan. Pari päivää myöhemmin laitoin myyjälle tekstiviestin että "hyvän telkun möit: kaikki kanavat näkyy eikä tarvinnut viritellä minuuttiakaan". Miehen vastaus oli yllättyneen ilahtunut: "onpa mukavaa saada hyvää palautetta". Lämmitti minunkin mieltäni.

Ikean lokerikkohylly vanhempaa sarjaa kuin Kallax tai vastaava. Purimme hyllyn pariskunnan kotona yhdessä jotta kokoaminen sujuisi ilman ohjeita, ja samaan hintaan rouva kuljetti osat noin puolen kilometrin päähän perheen tila-autolla.

Vagabondin tavattoman kauniit kumpparit 23€. Aivan ihanat!

Maiharit 12€, kuin minulle tehdyt. Myyjällä ei ollut vaihtorahaa ja minulla ne kengät jo jalassa, joten jätin sitten "pantiksi" miespuolisen kaverini joka sattumalta oli mukana. Kipitin rikkomaan kaksikymppisen ja sillävälin nämä olivat jutelleet kissoista. Myyjän kissalla oli oireita mitkä viittasivat kilpirauhasen liikatoimintaan; toivottavasti meistä oli apua siinä asiassa.

Paras löytö taisi olla puhelin Honor6 70€ joulun välipäivinä. Puhelimessa oli ollut kosteusvaurio mikä oli korjattu, mutta siitä oli jäänyt näyttöön pari pikkuruista vaaleampaa kohtaa. En olisi ikipäivänä huomannut niitä ellei myyjä olisi erikseen näyttänyt. Opin siinä samalla älypuhelimista paljon muutakin. Mieleen jäi perheen valtavan kokoinen mutta ystävällinen amstaffi. Jos tunnistatte itsenne niin iso kiitos: puhelin on toiminut kuin ihmisen mieli.

Ainoat hutiostokset ovat olleet parit kengät. Yhteistä niille kaupoille oli se että piti tavata jossain  kerrostalon alaovella; siinä ei kovin pitkään kehtaa sovitella eikä peiliä tietenkään lähimaillakaan.

Postin kautta en halua kauppoja tehdä, mutta näin kasvokkain tulen kyllä käyttämään Toria jatkossakin. Seuraavaksi on ostoslistalla auton kesärenkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/208 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt ole kauhutarina, vaan lähinnä sellainen ärsytyksen aihe. Myynti-ilmoituksiini tulee jatkuvasti yhteydenottoja ostajilta, jotka toteavat: "voin ostaa tuotteen, jos viitsit postittaa!".  Ilmoituksessani on aina maininta: Ei postitusta, vain nouto.

Luuleeko ihmiset oikeasti, että se teksti on siinä ihan vaan huvin vuoksi? Onko se postittaminen viitsimisestä pelkästään kiinni, kun olen pyörätuolissa? Varmaan monen mielestä olen hankala myyjä, kun en edes (enää) vastaa noihin viesteihin takasin. Viestejä postitukseen liittyen tulee 3-8 kpl päivä, riippuen mitä minulla on milloinkin myynnissä. Kaikki olen tähän asti saanut myytyä ihan noudolla vaikka se joskus viekin vähän pitemmän aikaa. Itse en ostajana ikinä kehtaisi edes tiedustella postitusta, jos sitä mahdollisuutta ei kerran ole ja se on ilmoituksessa mainittu.

Vierailija
164/208 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt ole kauhutarina, vaan lähinnä sellainen ärsytyksen aihe. Myynti-ilmoituksiini tulee jatkuvasti yhteydenottoja ostajilta, jotka toteavat: "voin ostaa tuotteen, jos viitsit postittaa!".  Ilmoituksessani on aina maininta: Ei postitusta, vain nouto.

Luuleeko ihmiset oikeasti, että se teksti on siinä ihan vaan huvin vuoksi? Onko se postittaminen viitsimisestä pelkästään kiinni, kun olen pyörätuolissa? Varmaan monen mielestä olen hankala myyjä, kun en edes (enää) vastaa noihin viesteihin takasin. Viestejä postitukseen liittyen tulee 3-8 kpl päivä, riippuen mitä minulla on milloinkin myynnissä. Kaikki olen tähän asti saanut myytyä ihan noudolla vaikka se joskus viekin vähän pitemmän aikaa. Itse en ostajana ikinä kehtaisi edes tiedustella postitusta, jos sitä mahdollisuutta ei kerran ole ja se on ilmoituksessa mainittu.

Minä olen saattanut jostain tuotteesta kysyä kohteliaasti tyyliin "luin ilmoituksestasi, että vain nouto, mutta olen todella kiinnostunut tuotteestasi ja halusin varmistaa, eikö postitus tosiaan sovi". Sitten on jokusen kerran tullut vastaus takaisin, että postittaminen ei ole itselle tuttua eikä tiedä postikuluista tai pakkaamisesta jne.  ja kun olen kertonut auttavani niin on postituskin onnistunut. En ole nähnyt näiden kokemusteni jälkeen kysymyksessäni mitään väärää. Ehkä sinun pitäisi lisätä ilmoitukseesi vähän pontevammin, että postittaminen ei ole halusta kiinni vaan että et pysty postittamaan. Saattaisi kyselyt vähentyä.

Vierailija
165/208 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netistä huusin noin 9 vuotta sitten goottihenkisen korsetin. Myyjä oli suomalainen, Argentiinassa asuva yrittäjä, jolla oli eri kokoja tuotteista tarjolla, niinkun monilla Huutonetissä on. Korsetti oli kohtuullisen hintainen, en nyt muista tarkalleen, paljonko se maksoi. Myyjä varmisti vielä kauppojen sopimisen jälkeen mun mitat ja TEKI MITTOJEN MUKAAN korsetin mulle! Eli kohtuuhintainen pvc-nahkainen korsetti solkineen, nyöreineen ja hakasineen huokeasti ja vielä yllätyksenä mittatilaustyönä. Olisi pitänyt laittaa visusti myyjän nimi talteen, nyt en enää sitä muista, vai olikohan niin, ettei firmaa ollut enää olemassa.

Vierailija
166/208 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten oltiin ostamassa venettä, ja sopiva ilmoitus torista läheltä mökkiä löytyikin. Lähdettiin sovitusti katselemaan venettä ja tultiin maalaistalon pihaan. Itse olin jo valmis ostamaan veneen, mutta puoliskon mielestä se oli vähän kallis.

Sitten emäntä laski ovesta ulos julmetun ison koiran, ei ihan bernhardilainen vaan sellainen karhunnaamainen isopäinen otus. Puolisko on allerginen ja vähän pelkääkin koiria ja eikös tämä juuri puoliskooni ihastunut. Koira käyttäytyi kuin kauan kadoksissa ollut ystävä olisi tullut kylään. Meni puoliskon tykö, tönäisi kuonollaan vyötärölle ja tuijotti anovasti silmiin. Puolisko keksi lähteä muka katselemaan kukkaistutuksia ja vähän naurattikin, kun hän yritti marjapuskien lomassa kierrellä ja koira vain seurasi uskollisesti lähietäisyydellä kuin joku ihailija kerrassaan.

No, puolisko sitten kohta tuli ja sanoi, että osta sitten se vene, kun mielesi tekee.

Isäntä vielä lähti viemään veneen meidän mökille ja kun huomasi pihalla joitain meidän kaatopaikkakuormaan keräämiä tavaroita, niin tarjoutui ne ottamaan ja antoi veneen hinnasta hyvin alennusta.

Ja ihan hyvin toimiva vene se on ollut.

Vierailija
167/208 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapaus on jo niin tragikoominen, että ehkä voi tänne kirjoittaa..

Olen viime aikoina myynyt ehkä kymmenen vaatepakettia torissa. Joku nainen, jolla on sama nimi ja sama ikä kuin eräällä "seiskajulkkiksella" (en tiedä onko mitään yhteistä oikeasti, mutta nauratti tämä yhtälö ja sen takia viestittelijän muistankin jo sähköpostin perusteella), kyseli ensimmäisestä myymästäni vaatepaketista, saako 20e hinnaksi laittamani vaatepaketin 8e sisältäen postikulut. No ei tullut kauppoja, koska pk:t oli jo vajaa 12e.

Muutamaa seuraavaa pakettia myytäessä viestiä tuli aina taas tältä henkilöltä: sama hintaehdotus samanhintaisesta paketista, lopputulos sama. En sentään hyväntekijä ole. Seuraavissakin paketeissani tämä ostaja jaksoi tarjota koko ajan samaa, kunnes olikin halukas maksamaan koko hinnan, mutta piti varata parin päivän päähän. Ajattelin, että katsotaan nyt sitten, pitääkö varaus. Niinhän siinä kävi, että mitään ei kuulunut viikkoon.. kunnes laitoin uuden vaatepaketin myyntiin, jolloin tämä ostaja taas laittoi viestiä. Vastasin sitten, että katsotko ikinä kuka tavaroita myy, meille ei ole tullut kolmen kuukauden aikana mistään paketista kauppoja ja edellisenkin jätit ottamatta, niin en myy sinulle. Vielä koitti viestiä laittaa, että enkö varaisi, mutta en vastannut. 

Muutama viikko sitten pistin taas yhden vaatepaketin myyntiin ja kukapas se taas viestiä laittoi. Tällä kertaa lupasin myydä, jos maksaa rahat heti tilille, pistin tilinronkin. Mitään ei ole tietystikään kuulunut. Kaikki vaatteet ovat löytäneet tiensä asiallisille ostajille :)

Vierailija
168/208 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kauppaa torin kautta tehnyt ja aika usein on joutunut ostajana pettymään. Jos myyjä kertoo esim. lastenvaatteiden olevan hyväkuntoisia ja vähänkäytettyjä, on usein todellisuudessa ne ihan nukkaisia ja kulahtaneita. Tahrojakin saattaa olla eikä tietenkään mitään mainintaa. Tai jopa rikkinäisiä! Tämän takia nykyään aina kysyn vielä erikseen tuotteen kuntoa ja käytönjälkiä. Tosin juuri toissapäivänä hain postista muumikulhon, jossa ei pitänyt olla mitään käytönjälkiä... harmaa sisältä ja palanen pohjasta pois. Niinpä.

Varmin on nykyään tehdä kaupat vain kasvotusten ja syynätä tavara ennen maksua.

Kovin kummallisia ostajia tai myyjiä ei ole kuitenkaan vastaan osunut, perinteisten varaaja-katoajia lukuunottamatta. Paitsi yksi marttyyrimyyjä, joka myi rikkinäisen elektroniikkavempaimen ja huomasin sen vasta kotona (tavattiin julkisella paikalla, niin en voinut testata). Kun ilmoitin, ettei laite toimi, myyjä oli asiallinen ja sanoi palauttavansa rahat. No myyjä olikin maksanut 10e ylimääräistä tililleni, kuulemma vaivanpalkkaa. Pyyteli vielä ties kuinka monessa viestissä anteeksi tapahtunutta. Ihan se maksamani summa olisi riittänyt, mutta eipä pidä valittaa :)

Vierailija
169/208 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, nyt muistuikin mieleeni eräs tapaus vielä! Myin uutta kenkätelinepenkkiä ja melkein heti tuli viestiä kiinnostuneelta ostajalta. Olin vastaamassa viestiin kunnes samainen ostajaehdokas jo soitti "jos en vaikka sattuisi huomaamaan viestiä". Noutaminen oli kuitenkin ongelmana. Oltiin miehen kanssa lähdössä asioille, joten ajattelin, että voidaanhan me se hänelle viedä. Kun sitten veimme penkin ostajalle, antoi hän rahan todella pieninä kolikoina enkä viitsinyt alkaa laskea niitä siinä ulkona sateessa. Autossa rahoja laskiessani huomasin, että rahaa oli liian vähän. Vähän kyllä huvitti kun viedään tavara kotiovelle eikä saada edes summaa, joka pyydettiin. En viitsinyt kuitenkaan lähteä enää loppurahoja pyytämään, kun ei ollut isoista summista kyse.

Vierailija
170/208 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy kirjoitti:

Odottelen tässä pöydän ostajaa ja nyt voitte pelotella ja valaa uskoa kauppojen onnistumisiin. Itse laitoin pöydän myyntiin viime viikolla ja heti ostaja soitti ja varasi sen, puheella että hakee ensi viikolla. Odotin viikon ja mitään ei kuulunut. Laitoin uudestaan toriin ja heti tuli "vihainen" viesti, että oot laittanut uudestaan toriin, kyllä minä sen ostan! Vähän jo pelottaa, mikä mörrimöykky sieltä saapuukaan kaupan tekoon...

haha!

Meiän ostoreissu tapahtu jo puoli vuotta sitten, mutta kyseessä myös pöytä. Kateltiin sitä pari viikkoa torissa ja kun ei löydetty parempaakaan kaupoista niin aateltiin että tyydytään toripistepöytään.

Harmiksi joku oli juuri kerennyt ennen meitä sen varaamaan ja menossa katsomaan parin päivän sisään. Itse olin valmis sen samantien hakemaan. No ystävällisesti totesin että jos ei ota niin myyjän toivon  laittavan viestiä niin itse kyllä otan.

Meni melkein KUUKAUSI kun sain myyjältä meiliä että vieläkö kiinnostaa. Ostajakandidaatti oli käynyt KATSOMASSA ja todennut ottavansa sen, mutta hakevansa eri kerralla myöhemmin. En tiedä oliko siirrellyt hakupäivää vai miten, mutta kun myyjä ei sovittuna päivänä ostajaa nähnyt eikä tämä enää vastannut puhelimeen niin päätti että nyt lähtee muualle.

En vaan pysty tajuamaan että joku myyjä jaksaa katsoa tilannetta että joku ostaja vetkuttaa hakua ja MAKSUA noin pitkään; tilanteessa jossa toinen ostaja on valmis hakemaan heti pyyntihintaan.

Hyvä pöytä hyvään hintaan, tyytyväinen olen ja toivottavasti myyjä otti opikseen

Vierailija
171/208 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läähätyspuhelu on myös itselle tullut.

Myin käytettyjä merkkifarkkuja ja niistä soitti mies, joka heti hieman epäilytti. Kyseli ensin ihan asiallisia kunnosta, kunnes sitten ensin kysyi että "Onko pesty?" ja "Onko koskaan käytetty ilman pikkareita?"

Juu meni puhelu poikki ja numero estolistalle AIKA nopsaan.

Vierailija
172/208 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa jotain ilmaiseksi, tulee takuulla ongelmia noutamisen kanssa. Nämä ilmaisen tavaran hakijat ovat kokemukseni mukaan kaikista hankalimpia. Itselläni kokemusta juuri maahanmuuttajataustaisista, jotka vaihtavat hakuaikaa 5 kertaa, tulevat myöhässä tai eivät tule eivätkä ilmoita mitään. Sitten pyytävät muutakin tavaraa kuin on sovittu. Muutamaa on saanut hätistellä ulos asunnosta, kun eivät itse älyä lähteä. Kerran yksi toi monen vaikeuden jälkeen kassillisen itänaapurin suklaata korvaukseksi...ei maistunut mulle. Myös treffeille on pyydetty ja jälkikäteen soiteltu. Näin Helsingissä.

Joo, en enää koskaan laita toriin "annetaan"-palstalle. Kerran erehdyin laittamaan ja päätin, että seuraavalla kerralla kierrätyskeskukseen tai joku hinta.

Pari kokemusta ulkomaalaisisten kanssa tehdyistä kaupoista. Eräs virolainen rouva laittoi äitinsä hakemaan välikausikenkiä. Äitisä oli rutkasti myöhässä ja jätti melkein maksamatta.  Toinen virolainen pariskunta saapui ja maksoi jämptisti erään kodinkoneen. 

Vierailija
173/208 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut myyntihommat on mennyt hyvin tori.fi:ssä, paitsi tämä:

Myin pientä hyllykköä, joku halusi tulla käymään ja ostaa. Annoin osoitteen ja vähään aikaan ei kuulunut mitään. Kysyin sitten että osaatko sanoa yhtään mihin aikaan olet tulossa? Vastaus oli: En(!!!). Lähdetään käymään nyt naapurikaupungissa (matkaa 60km/suunta) ja tullaan ehkä sen jälkeen.

Kello oli tuolloin melkein seitsemän illalla ja meillä lasten kanssa pitkä päivä takana, pelkäsin että ilmestyy keskellä yötä ovan taakse pimputtelemaan kun olin antanut osoitteen. Asennekin vähän ärsytti ja mietin minkäköhänlainen pälli sieltä on tulossa kyläilemään.

Odotin vähän aikaa ja laitoin viestin "Voi ei, huomasin just että meidän koira on pissannut hyllyn viereen ja pissa imeytynyt puuhun, en voikaan myydä hyllyä sori :-( !". Ei vastannut mitään.

Fb-kirppiksillä aikoinaan ärsytti se jatkuva pikkutavaroiden veivaaminen, varailu ja vapauttelu. Kerran joku kysyi voisinko tuoda 2€:n lasten DVD:n toiselle puolelle kaupunkia. Pyörällä olisin sen kuskannut mutta ei oikein inspannut :-)

Vierailija
174/208 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP! "Kiva" lukea näistä hiteistä ja hudeista!

Vierailija
175/208 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapaus on Huutonetistä. Olin etsinyt puuttuvaa osaa keräämäni sarjaan ja sitten se sattui googletellessa löytymään Huutonetistä. Ilmoitus oli, että myytävänä esimerkiksi Arabian Liljakulho, mutta kuvassa oli kuitenkin Narsissikulho. Varmistin sähköpostilla myyjältä,  että onhan se nyt sitten varmasta Liljakulho, ja hän vastasi olevan, oli vain sattunut väärä kuva kun hän myy paljon näitä kulhoja. Tein kaupat ja maksoin tuotteen. Ei kuulunut pariin viikkoon mitään ja sitten lähetin jo kyselyä, missä viipyy. No hän lupasi heti alkuviikosta lähettää. Odotin taas ja sitten kyselin, että tarkistatko onko maksuni tullut perille, kun siitä on jo aikaa. On kuulemma tullut, mutta tavaraa ei edelleenkään tullut. Siinä vaiheessa alkoi jo kohteliaat sanontani olla lopussa, mutta kun viestitin, että voidaan peruakin ne kaupat, niin lopulta se tuli. Ja oli sitten ihan oikea ja hyväkuntoinen Liljakulho. Mutta koville otti, en ymmärrä miten voi viedä 6 viikkoa postittaa tuote, joka on maksettu. Tällä myyjällä ei palautteetkaan olleet ihan huippuluokkaa, mutta aika kovasti halusin sen harvinaisen tavaran, muuten en olisi vaivautunut.

Vierailija
176/208 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni sellainen "kauhutarina", että...

Myin siis telkkarin torissa. Sain heti viestin, että milloin sen voisi tulla hakemaan. Sanoin että saa tulla tänään mihin aikaan vain. Ovea pimpotti ulkomaalainen mies, tuli hakemaan telkkaria. Ei siinä, olin pakannut telkkarin isoon pussiin ja käärinytkin sen valmiiksi kuplamuoviin että se olisi helppo kuljettaa. Olisi pitänyt hoksata että ostaja haluaa tarkistaa, että tv toimii! Ei muuta kuin pakettia purkamaan ja antennijohtoa etsimään. Kanavat ei näy, ne piti hakea uusiksi. Tämä ostaja viipyi kotonani yli tunnin!! Ja lähtiessä otti telkkarin kainaloon ja melkein unohti maksaa. Oli jo ovesta ulkona, kun sain suustani "et kyllä vielä tainnut maksaa?" :O maksoi sitten ja lähti. Seuraavana päivänä tuli viesti, jossa pyysi minua kahville. En vastannut enää mitään.

Herranjestas, halusin vain myydä sen telkkarin! :D en tiennyt että se olisi noin hankalaa.

No ei varmaankaan ole yllätys että telkkarin ostaja ei halua ottaa sikaa säkissä, vaan haluaa varmistua, että se toimiikin. Vai ostaisitko itse tuntemattomalta mytyn sisällä olevan telkkarin sitä näkemättäkään?

Maksamisen "unohtaminen" ja kahvikutsut taas on toinen asia. Mutta eihän siinä kahvikutsussa mitään kiellettyäkään ole. Eihän tuo sen jälkeen enää häirinnytkään mitenkään.

Vierailija
177/208 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni osti joskus autoa nettiautosta, ja päivämäärät, hinnat yms. oltiin sovittu ja auto käyty katsomassakin. Ei voinut tuolloin myydä vielä, koska ei ollut saanut ostettua toista tilalle ja tarvitsi autoa töissäkäyntiin. No, päivänä jona auto olisi pitänyt hakea, tuli hyvin epämääräinen viesti että pappa sai aivohalvauksen eikä voikaan sen vuoksi myydä autoa. Eipä siinä mitään, sattuuhan sitä mutta olihan se outo tilanne, enkä ihan uskonut selitystä.

Meni pari viikkoa ja mies soitto. Auton sai hakea ja antoi vielä alennusta koska venähti, sairastapaus olikin totta vaikka silloin se tuntui hyvin epäilyttävältä. 

Vierailija
178/208 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myin joskus yhtä keskikokoista huonekalua. Ekoissa yhteydenotoissa pyydettiin tuomaan sinne ja tänne, lupasin ehkä loppuviikosta liikkua ko. suunnalla. Mutta kun parin tunnin sisällä tuli 15 yhteydenottoa, joissa monessa onnistuivat hakemaan ja heti, niin tein kyllä oharit näille ekoille. Jokaiselle silti vastasin jotain, mutta ensimmäinen noutamaan lupautunut sai. Tais mennä hyvällä hintaa, kun kiinnostuneita ilmestyi hetkessä paljon

Vierailija
179/208 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin joskus roskalava-ryhmässä 10 pussia possunkorvia koska oma koirani kuoli enkä mitään korviketta halua. Päiväys oli tyyliin 15.1.2015 ja ilmoituksen laitoin helmikuun alussa. Mainitsin päivämäärän viestissä. Parikymppinen nainen tuli iloisena noutamaan ne ja n. 3kk jälkeen sain viestin että hänen koiransa on ummetuksella ja se on minun vikani. Öööh, ok?

Vierailija
180/208 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi