Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++Maalistoiveet viikolla28+++

07.07.2008 |

Otta viikko ketjua mihin passaa kirjuutella.

T:Vacsuli

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne jatkuu samanlaisena. Ei tätiä, rinnat etenkin iltaisin ihan mielettömän kipeät, mutta.....testi oli tyylipuhdas nega. Nipukkakin näköjään elää ihan omaa elämäänsä. Eilen oli ihan samanlainen kuin menkkojen aikaan, mutta tänään tuntui taas napakalta. Ota siitä nyt sitten selvää...

Laukut huhtikuulle kuitenkin pysyy pakattuna, koska se testi oli nega. Taitaa sittenkin venyä tämä kierto.

-Joie kp 28/23-27

Vierailija
22/49 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla tulee tisseistä maitoa! tai ei maitoamaitoa vaan sitä semmosta litkuu kuitenkin. Eikä sitä valumalla valu, mutta ei mulla ennen oo kyllä tullut vaikka ois miten lypsäny (paitti imettäessä tietty ja raskausaikana).

Voiko sitä siis tulla vaikkei olis raskaana??

kp27/30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta! Testissä näkyy nyt tuntien päästä ihan haalea viiva. Mitä tässä nyt pitäisi oikein ajatella?

Ovistestiä, kun kokeilin, niin siihen tulee sellainen viiva kuin olisi ihan just ovis tulossa.

Pitääkö tässä vielä lähteä apteekkiin hakemaan herkempää testiä, kun tuo on kaksviitonen?

Joie

Vierailija
24/49 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistesti viiva kuulosta lupaavalta. EIkun testin ostoon vaan.

T:VAcsu *pitää peukkuja*

Vierailija
25/49 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt plussalta vaikuttais :o) Testaa vaikka huomenna uusiks aamulla.

Mä testasin kuopuksesta päivää ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa ja sain haaleetakin haaleemman haamun, joka vahvistui kyllä hieman sitten sen testiajan mentyä jo umpeen. Minä luotin sillon täysin roskishaamuunkin enkä enää muita testejä tehnyt :D Plussa se on haaleakin plussa! ONNEA!!!!!

Lootuska, joka jännäilee eikä malttais millään odottaa lauantaita..

Vierailija
26/49 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä aikaisemmin tähän pinoon kirjoitellut, joten pikaisesti taustaa: Meillä on poika 10/07 ja Nyt ensimmäistä kiertoa kakkosta yritetään. Esikoinen tärppäsi yk 5, joten ei suuret odotukset ole tästä kierrosta vielä olleet. Nyt kp 30/30? ihan varma en kierron pituudesta ole.

Tänään nurmikkoa ajellessa luulin jo menkkojen alkaneen, mutta valahtikin vain jotain vaalean rusehtavaa nestettä. Valkovuoto on ollut runsasta koko ajan, ei ole vähentynyt kierron edetessä. Vähän jo tekisi mieli toivoa, että heti olisi tärpännyt, ja testailen huomenissa, jos ei aamuun mennessä menkkoja näy..

Kertoilen sitten kuin kävi.. Ja Onnea Plussanneille!!

Vierailija
27/49 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkuja nyt Joielle ja muille piinailijoille, toivottavasti tärppää ja hirveesti onnea Wemppis plussasta!

Meikäläinen matkaa tästä sitten huhtikuisiin eli täti kaahasi paikalle ehkä vähän odotettua aiemminkin, mutta yk vasta 1, joten kohtuullisen hyvillä mielin toistaiseksi uuteen yritykseen:-)

Terv. Magicktrick kp1/27 yk2

Vierailija
28/49 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olis mun menkkojen alku päivä ja testasin 10-herkyisellä testillä vaalean punaisen haaleaakin haaleamman viivan ihan testia ajan puitteissa.

En uskalla vielä asiaa "juhlia" mutta peukut ja varpaat pystyssä kyytiläiselle. Eli olen täällä vielä teidän riesananne. Ja pakkasin siteitä töihin mukaan, just in case :-(

T:Vacsuli kp 38/28-43 tai rv jotain

Vierailija
29/49 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mahtavaa! Pakko on silti sinua onnitella! Ja täälläkin peukut ja varpaat pystyssä teidän kyytiläiselle!

Itse pidin vähän palstataukoa (niin vaan sen verran etten itse ilmoittautunut maaliskuisiin, mutta teidän kuulumisia on ollut pakko lueskella) ja sen aikana viime viikolla plussasin! Huh, aika epäuskoinen olo on täälläkin vielä ja kamalasti pelottaa onko masussa oikeasti elämää ja kaikki hyvin.

anna061 noin rv 4

Vierailija
30/49 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vasculille!!!!

Ja sitten omaan napaan.. Ei vieläkään mitään "oloa", ei suuntaan tai toiseen.. Tänään kp 30 ja aamul oli pakko testata kun olen hieman malttamaton luonteeltani.. negahan se oli niinkuin oletinkin. Viime kierron pituus oli tuo 30 pv, sitä ennen 35 pvää. Mälsää vaan jos kierto nyt alkaa taas venyä, ennemmin alkais sit uuden yrityksen :( Mun tuurilla menkat kyllä alkaa vkoloppuna kun ollaan menos miehen kanssa vaasaan asuntomessuille ja hotelliin yötä, aivan kaksin siis, ja tytöt menee mun anopille koko vkonlopuksi.

Mutta odottavan aika on pitkä, jatkan sitä...

Ja onnea kaikille, taitaa useammalla olla ratkaiset päivät käsillä!!

tanja, kp30/30??? yk 3

Vierailija
31/49 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suuntaan nyt huhtikuisiin. Kaikki raskausoireet tyssäsivät kuin seinään ja aamulla alkoi vuoto kovien kipujen kera.

Pidän peukkuja lopuillekin maaliskuisille. Ropiskoon plussia roppakaupalla! bd

- Joie kp1 taas.....

Vierailija
32/49 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JIhuu, tuleehan niitä plussia! Omasta navasta ei kummosempia, kuin että mulla tulee sellasta kiinteämpää limaa kuin ovislima (muistuttaa hiukka niinku räkätolloja, nam) ja viimeks ainakin tämmönen limailu on ollu merkki raskaudesta, tiedä sitten onko tällä kertaa. Kovin on varma olo ettei menkat ala, silti jännittää jo nyt uskallanko testata lauantaina.

vielä kysyn, tietääkö joku tuosta "maidon" erittymisestä, että voiko sitä tulla muutenkin ilman että ois raskaana? Imetyksen lopetin aika tasan vuosi sitten, mutta ei multa oo kyllä aikoihin tullu enää tippaakaan maitoa, nyt taas tulee...

Lootuska kp 28/30 yk 1

Vierailija
33/49 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan uusi täällä vauvakuumepuolella, tuossa vieressä nukkuu parhaillaan tyttö 03/08.

Taustoja:

Esikoistyttönen sai alkunsa ihan vahinkona, ehkäisy petti. Todennäköisesti oman huolimattomuuden seurauksena, miehen synttärit kun olivat ja molemmat kohtalaisessa "kunnossa". Kun asian laita selvisi myöhässä olevien kuukautisten myötä, päätettiin kuitenkin lapsi pitää. Periaatteeni sallii kaikille mahdollisuuden aborttiin, mutta omalla kohdalla se ei niin yksiselitteistä olekaan. Raskaus sujui hyvin, ja nyt perheeseen tosiaan kuuluu mitä ihanin ja rakastetuin pieni tyttönen.

Ja niin se mieli vain muuttui, että kaksi "villiä ja vapaata" vapaaehtoisesti lapsetonta huomasi että tahtookin isomman perheen. Toinen lapsi on siis tilauksessa, molempien hartaasta toiveesta. Erittäin helppo ja tyytyväinen esikoinen on tainnut sumentaa järjen kun näin aikaisin olemme jo asialla, mutta mahdolliset lapset haluan pienellä aikaerolla. Ja eihän se sanottua ole että tulee samantien raskaaksi, saattaahan siinä kestää vaikka kuinka kauan.

Nyt olisi yk 2. Kp 19/26. Jos nyt olisin raskaana olisi la 26.3.09, eli aika lailla tasan vuosi tulisi lapsille eroa.

Alavatsassa tuntuu pieniä oireita, mutta saattaa hyvinkin olla vain toiveajattelua...

Vierailija
34/49 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lootuska, mullakin taisi viime raskaudessa, sellaista runsasta ja hiukan klimppistä valkovuotoa olla alussa ja niin on tullut taa eilen ja tänään rusehtavaa vuotoa.

Ahdistaa.. viikonloppuna piti viihteelle lähteä, mutta saas nähdä pääseekö kuskiksi, jos niitä menkkoja ei ala kuulua. Tänään hain ton aconin herkän testin, enkä taida lauantaihin jaksaa odottaa :) kp 31/30? tänään tai miten sen nyt laskee pillereiden lopetuksesta.

Huomenna ihmetellään lisää..

Pepiliina

Vierailija
35/49 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin sitten jo tänään aamulla.. Plaah, negahan sieltä tuli. Ärsyttää kun oon vaan niin varma ettei ne menkat ala, mutta kai tässä täytyy siihenkin suuntaa alkaa valmistautua.

Huomenna lähdetään reissuun ja ellei siellä ala niin testaan sitten ens viikon alussa kun tullaan kotiin (niin varmaan, kuitenkin oon jossaan kahvion vessassa pissaamassa tikkuun heti sunnuntaina).

Noh, nyt pitää pistää lapset vaatteisiin ja alkaa siivoomaan nit ulee joskus siistiä :o)

Lootuska kp 29/30

Vierailija
36/49 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega se tuli täälläkin. Testaan kyllä huomenna uudelleen, kun olisi sitä menoa.

Tänä aamuna tuli taas vuotoa, jossa tällä kertaa ihan hitusen vaaleanpunaista seassa.

Rassaa, kun ei tiedä olisiko raskausoire, vai johtuuko pillerien lopetuksesta toi ihme valkkari tai mitä ikinä lieneekään. Yleensä kyllä mulla menkat kun alkaa, niin ne alkaa heti kunnolla.

Ihmetellään taas Pepiliina

Vierailija
37/49 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on uskottava ja tuonne odotuspuolelle hiippailtava. Tänään testasin uudenmman kerran ja haalea viiva tuli nopeasti. Olisin toivonut tummempaa mutta näillä mennään.

T:Vacsuli rv 4+2

Vierailija
38/49 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp28/kp28-30 ja mitään erikoisia "oireita" en juuri tunnista. Välillä vähän vihlaisi kohdusta tänään ja ehdinkin jo kuvitella sitä menkkavuodon alkamiseksi, mutta toistaiseksi täti on muilla mailla, ja toivottavasti pysyykin :). Onnittelut plussanneille!!!

Vierailija
39/49 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea, onnea plussanneille!! Vacsulin lisäksi oli ehkä joku muukin..? Ja oli myös uusia tullut vielä mukaan, tervetuloa. Itsellä vielä melko epävarma olo tämän raskauden suhteen, mutta kuvotus nostaa vähitellen päätään, joten uskottava se varmasti on. Parin viikon päästä käyn omalla gynellä katsastamassa, että onko kaikki niinkuin kuuluukin. Mukavaa viikonlopun jatkoa ja paljon plussia tänne.

Terkuin, K rv 5+

Vierailija
40/49 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 22/26. Alavatsassa tuntuu oireita, mutta mieli ei oikein usko tämän kuukauden mahdollisuuksiin. Liekö valeraskaus.