+++Maalistoiveet viikolla28+++
Kommentit (49)
Tulipas noita outo sanoja vähän enemmänkin... Väsyttää... Nukuin huonosti, siinä syy. :)
Täällä sitä ajellaan jossain hieman Pihtiputaan alapuolella, matkalla miehen ukkia moikkaamaan.
Tänään on kp 31/30 eikä menkat alkanu vaikka yleensä alkavat aamulla tai yöllä.. Odottelen nyt vielä ja testaan sitten kun kotiudutaan reissusta ellei oo menkat alkanu.
Onnea plussanneille, toivottavasti nähään odotuspuolella!
ja oliko muitiakin plussanneita. meille täti saapui jo viime keskiviikkona,joten siirryn huhtikuisiin.
Tärppionnea loppukuulaisille.
t.HOPE-a
haamuakin haamumpi haamu herkkään testiin. Kp 23/26. Miehelle en ole sanonut mitään, tahdon saada varmemman plussan ennen sitä. Toki kai haamukin on plussa, mutta kun kuukautisten alkamispäiväkään ei ole mennyt vielä, eihän sitä tiedä jos tämä meneekin vielä kesken ja kuukautiset vain alkavat vähän odotettua myöhemmin. Tilan pari testiä lisää ja testaan uudestaan ylihuomenna. :) Mutta taas toiveikkaampana eteenpäin.
Sain tänään vasta netin toimimaan. P***a liittymä. Mutta juu, tänään sitten tuli heikko positiivinen tulos RFSU:n testiin, kp23/24? ja kuten quickvue, meillekin tulee aika pieni ikäero, esikoinen 02/08...:O Ekasta tärppsi esikoinen, ja tämäkin oli yk1. Jotenkin sit oli henkisesti enemmn valmistautunut piiiitkn yrittelyyn, kun välittömään plussaan... Hassua. Jaahas, pikkuneiti heräsi. Gotta go.:)
Valentine rv 3+6
Onnea Anna ja Vasculi ja muut plussanneet! Muutamalla oli ainakin jännät paikat, kun haamuja ja haaleita viivoja testissä! Onnea Onnea!!
Harmin paljon meitä taas siirtyi huhtikuulle kuiteskin...
Täällä alkaa piinaviikko, tasan viikon päästä täti tulee jos on tullakseen! Jotenkaan mulla ei vaan ole uskoa tässä kierrossa, että tärppäis.. Ehkä uskon puute johtuu siitä, etten saanut sitä ovista tikulle näkymään... Mutta toisaalta, sain just ens vuoden työkuviot selvitettyä (opiskelen ja käyn iltatöissä), että sopisi hyvin, että plussa tulisi, kun pitäisi miettiä kaikki uudelleen...=) Mutta onnea meille loppukuisille, keitä täällä vielä on!
Sofi kp22/28-30 yk2
On muuten nää sivut muuttunut ihan oudoiksi, ainakin tää vastauskenttä on ihme kapea...
Muistaakseni itseni tähän ketjuun olen ilmoittanut. Nyt näyttää siltä että meille olisi tulossa pikkukolmonen. kaksi haaleaa plussaa olen testannut. Kuvotus on alkanut jotta kai tämä nyt on sitä itseään, ajattelin vielä varmistella huomenna tai ylihuomenna yhdellä testillä , että väri viivassa lisääntyisi, kun testi kuitenkin kaapista löytyy. Ihan pöljä olo, en todellakaan uskonut että ekasta kierrosta tärppäis.
Enpä olisi ikipäivänä uskonut, testasin plussan tänä aamuna kp30/kp28-30. Oireina olivat kohdun tai emättimen vihlaisut, joita ei oo kyllä tullut tänään. Tänään on tullut himppasen turvotusta. Meillä on näköjään toimiva yhdistelmä tämä: ovistikut käyttöön, pupuilua kerran päivässä kolmen päivän ajan oviksen ajankohtana ja jalat ylös pupuilun jälkeen, huhtikuussakin tärppäsi juuri näin :).
Onko nämä sivut jotenkin muuttuneet?? Kirjautuminen tuli tuonne outoon sivun alalaitaan ja viesti osio on outo. Onko muilla?
Paljon onnea plussanneille! =)
ON: Luulen, että täti saapuu alkuviikosta, kun tissikipuilu loppui, mutta ovat turvoksissa ja kauhea hiki oli viime yönä, joka yleensä tarkoittaa, että menkat alkaa pian. Ja olen ihan "kuiva". Kohdun nipukka on tosi alhaalla. Täytyy katsoa vielä pari päivää. En jaksa stressata
Hyvää sunnuntaita! =)
Kp 26/26-30, yk 11