Miehenä olen huolissani, kun niin monella sinkkunaisella on nykyisin lemmikki. Ei oikein naisilla jää aikaa miettiä kumppania ja lapsia
jos lemmikkiin tuhlataan kaikki energia. Kuitenkin mies ja lapset monella naisella toiveena.
M42
Kommentit (30)
Pitäisikö lemmikin hankintaa rajoittaa?
- ap
No se on heidän valintansa. Itselläni ei ole lemmikkiä, mutta ei silti ole aikaa tai motivaatiota deittailuunkaan.
Onko tämä konalan uusin jankkaus...
Lemmikki on hyvä tapa testata miehen kykyä huolehtia heikommista. Eläinrakas mies usein osaa huolehtia lapsistakin. Ei tietenkään aina.
Ei se lemmikki perheenlisäystä estä.
Hae thaikuista. Vattuako siinä väniset.
Etkö saa enää pesää?
Juna meni jo. Olisit pariutunut silloin kun vielä kelpasit.
Tein lapset nuorena. Samoihin aikoihin minulla oli myös koiria.
Nyt hoivaan vain itseäni.
Mulla ei ollut eikä ole vieläkään. Mutta olen jo keski-iässä. Ei lapsia enää suunnitelmissa.
Olen sanonut pojalleni, että vältä näitä rakkinaisia, ovat vähän outoja ja rasittavia ja kaikki pyörii sen elukan ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Thai-naisilla on usein koira. Ap joutuu kuitenkin lemmiasian kanssa kriisitilanteeseen.
En mä vaihtais kissojani missään tapauksessa parisuhteeseen.
Voi voi ap. En todellakaan halua miestä. Miehet ovat ikäviä ihmisiä. Ei ole myöskään lasta toiveissa. Olisin saanut miehen (useamman), mutta en halunnut heistä yhtäkään. Sen sijaan koiria on ollut :)
Onko se sitten, jotenkin huono juttu, jos osa naisista elää tyytyväisenä elämäänsä eläen lemmikkinsä kanssa, ilman miestä ja lapsia?
- Minusta ei. Vai miksi olisi?
Ja jos nainen sattumaltabkohtaa kumppaniehdokkaan, joka vetääkin häntä yllättävän paljon puoleensa, niin ei ole pahaa siinäkään, jos naisen ja hänen lemmikinsä elämä täydentyy uudella tulokkaalla
Uskovainen mies
Miksi nelikymppinen aloittaja on asiasta huolissaan? Olet joka tapauksessa useimmille naisille liian vanha ehdokas lasten isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thai-naisilla on usein koira. Ap joutuu kuitenkin lemmiasian kanssa kriisitilanteeseen.
Niin, lautasella.
Lemmikki ei herätä pyytämään muuta kuin ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Lemmikki on hyvä tapa testata miehen kykyä huolehtia heikommista. Eläinrakas mies usein osaa huolehtia lapsistakin. Ei tietenkään aina.
Juu, ei lapsia kiitos.
t. eläinrakas mies
Miksi ihmeessä hankkisin lemmikin rasitteeksi, saatikq miehen ja lapsia?