Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka pitkään voidaan puregonilla yhdessä kierrossa munarakkuloita kasvattaa?

19.01.2006 |

montako viikkoa/päivää? entäs jos eivät kasvakkaan tarpeeksi?

avuttomana kyselee,

mimmi2005

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitkä siihen ovat yleiset ohjeet, mutta mulla näin:

puregonia pistelin yhteensä 12 päivää. Lääkärissä kävin ennen pistelyn aloittamista, kontrollissa seittemäntenä pistelypäivänä ja kymmenentenä. Eli ne kontrolloi aika tarkkaan munasolujen kasvamista ja tarvittaessa muuttaa lääkeannosta suuremmaks tai pienemmäkä. Mulla pienennettiin ettei kasva liikaa. Niin ja mä olin menossa ivf punktioon, kun puregonia pistelin.

Vierailija
2/4 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana kaksi puregon kiertoa ja kummatkin venyi tosi paljon. En nyt muista ihan tarkkaan, mut reilusti yli 20 päivää piikitin kummallakin kerralla. Aloitin 75 yksiköllä ja jonkun ajan päästä nostettiin 100 yksikköön. Munasoluja kasvoi lopulta ekalla kerralla 2 ja toisella 3. Tästä toisesta kierrosta raskaus alkoi, mutta oli ikävä kyllä kohdunulkoinen. Nyt odottelen uuden kierron alkua, että pääsen taas piikittämään, toivottavasti tällä kertaa munasarjat reagois hiukan nopeammin.

-Elvira-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko peräkkäisissä kierroissa piikitelleet? minulle lääkäri sanoi että aina pitää välikierto piikittelystä.

olin tänään ultrassa ja yksi 11mm halkaisijaltaan oleva rakkula, muut (paljon) pienempiä=( kp siis 13.

Vierailija
4/4 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noissa kahdessa piikittelykierrossa tauko välissä, kun sattui juuri olemaan keskussairaalan kesäloma. Mulle lääkäri on sanonut, että piikittelyjä jatketaan ihan joka kierrossa, ilman mitään taukoja (lukuunottamatta tuota pakollista kesää).

Onnea piikittelyihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi