***HEINIKSET ke-to***
Etsimällä etsin, mutta en löytänyt aloitusta tälle päivälle...
Kommentit (22)
 Varsinkin tuo kun itse rakastat ja haluaisit olla yhdessä. Helpompi olis jos vihaisit tms tai olisit muuten vaan sitä mieltä, että olisi parempi olla yksin lasten kanssa. Mutta noin päin on kyllä kamalaa. Mies ei varmaan halua yrittää mitään terapiaa? No, mun miestä ei sais kirveelläkään mihinkään juttelemaan jos tarvitsisi. Toivottavasti voit puhua itse jossain vaiheessa jollekin ystävälle tms.
 Meillä on nyt hyvä vaihe, mies ei ole ollut nyt kovin masentunut... Sille on vieläkin shokki koko vauva, vaikka ei vahinko ollutkaan... Nyt mies taas on ollut iloisempi ja kokeillut potkujakin. Se on nyt työmatkalla Jenkeissä muutaman viikon ja soitti sieltä, että " älä nyt tee liikaa lumitöitä ettet siellä synnytä sillä aikaa kun mä oon täällä" . Ihana kun huolehtii :)
 Mullakin käy kova myöryäminen mahassa. Alussa oli kovin hiljaista mutta nyt viime viikot on tyyppi myllännyt oikein kunnolla. Mittasin mahan ympärysmitan navan kohdalta ja se oli 96cm. Sukulaistäti, joka on ihan laiha ja normaalipainoinen mun silmiin mittas samalla itseltään ja vaipui synkkään masennukseen, kun sillä oli lähes saman verran, vaan pari senttiä vähemmän. Heh, hassua. Mulla on kuitenkin mieletön pallomaha ja se ihan laiha... Jännä nähdä paljonko sf-mitta on ensi viikon ke neuvolassa.
 No mutta nyt alan laittaa tytölle ruokaa. Itse taas söin koulussa ihan mielettömästi ja vielä karkkia päälle eikä nyt ole yhtään nälkä. Syön yhä varmuuden vuoksi paljon, ettei tule nälkä ja huono olo. Hölmöä hölmöä. Onneks tyttö ei tartte vielä esimerkkisyömistä vaan syö kyllä itse hyvällä ruokahalulla.
 Liinaharja 26+0. Käynnistykseen 16 viikkoa!! (olen asennoitunut siihen, että käynnistetään rv 42... Esikoinen syntyi 41+2 ja kun ainakin viikosta 38 asti odotin kärsimättömänä että syntyy hetkenä minä hyvänsä niin vika kuukausi oli kyllä kamalan pitkä!!)

Tuli oikeen paha mieli, kun luin juttusi. Saakos udella, vai onko liian henkilökohtaista, että oliko tää toinen vauva suunniteltu? Meinaan vaan, kun mies kääntääkin kelkkansa tässä vaiheessa:(
No, toivottavasti asiat menee parhain päin ja kaipa se on kaikella tarkoituksensa, niin hullulta kuin se joskus kuullostaakin.
Mulla palaa hihat tohon esikoiseen välillä ihan kympillä. Nyt se on alkanut heitellä lattioille kaikkea mahdollista; äsken lorotti taas mukista kaikki juomat matolle- ihan tahallaan. Voi vitsi, kun ottaa päähän tollanen. En oikeen tiedä, mitä siihen sanoisi tai mitä tekisi...vein pojan jäähylle, muttei siitä tunnu olevan oikeen mitään hyötyä..
Mä olen vähän masentunut...lähinnä oman itseni ja muuttuneen ulkonäön takia (pinnallista, I know..). Oltiin aamulla mun vanhalla kaverilla, joka on NIIN hoikka että ja tunsin siinä vieressä oloni lähinnä virtahevoksi. Onneksi tuli sitten postiluukusta Seiska (heh) ja näin Lolan kuvat - enpä ole siis ainoa, jolla on jo iso maha ja vähän ylimääräistäkin! Helpotti kummasti;) Kiitos Lola!
Tänään pitkä päivä edessä...mies taas bändiharkoissa ja menee myöhään...mitäköhän sitä keksis...
jaksamisiin kaikille,
sitruska rv 24+4