Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehkutettu tuote, johon petyit?

Vierailija
29.03.2017 |

Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?

Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.

Kommentit (482)

Vierailija
61/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrypesuri - yritin kahdesti, hankala käyttää eikä tullut puhdasta.

Big Boss - ei mahtunut. 

Vierailija
62/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Denim -farkut. Niin ohut kangas että löystyvät hetkessä ja ratkeavatkin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "puhelimenjohto" hiuslenkki, se muovikikkura. Mun tukassa ainakin valuu ja löystyy.

Vierailija
64/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v sitten työkaveri hehkutti Bilyteman sipulinsilppuajaa, niin ostin. Turha ja hankala. 

Vierailija
65/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Lumenen uudistus. Yhtäkään tuotetta ei ole jäljellä keski-ikäiselle kuivaihoiselle. Toki hyvä tietää, ettei Lumene tarvitse ikääntyvien rahoja.

Joo tuo uudistus oli kyllä aika pettymys. Tuotteet kyllä näyttävät hienoilta ja laadukkailta, mutta hinnat ovat överit. Mielelläni kyllä ostaisin kotimaista. Lumenen valikoimasta ei myöskään löydy hajusteetonta meikkivoidetta, mitä en pysty ymmärtämään. Mihin sitä tuoksua tarvitsee tuotteessa, joka levitetään kasvojen iholle?

Mun on taas pakko kehua niitä Lumenen uusia "pisaratuotteita", jotka on niissä pipettipulloissa. Kolmea erilaista taitaa olla. Mulla oli testerit kahdesta niistä (sori en muista nimiä) mutta se vaalea toimi tosi hyvin heleyttäjänä ja oli monikäyttöinen! Eli kokeilen sekoittaa sitä meikkivoiteeseen (tuli sellainen hehkuva ja freesi pohja) ja pääosin käytin niin että pieni tippa kädelle ja beauty blenderillä levitin poskipäihin ja kohtiin joihin highlighter yleensä laitetaan. Antoi tosi kivaa hehkua mutta ei ole sellainen glitterinen pommi mitä monet korostusaineet. Ja tosiaan niin pieni pisara riitti että tuollainen purkki kestäisi ikuisuuden... Negispuolena se hinta, ei taida olla mikään halpa. Mutta plussaa se että vihdoin jokin Lumenen innovaatio on aidosti uutta ja toimivaa.

Vierailija
66/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuksuvat terveyssiteet oli paha paha virhe synnytyksen jälkeen kun siellä oli leikkaus haava.

Tuksuva :D Terveyssiteessäkö oli leikkaus_haava?

Vierailija
67/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniini. Kaikki kehuivat että sen avulla nukkuu hyvin. Ja katin kurat. Ei mitään vaikutusta.

Vierailija
68/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konmaritus oli hehkutettu "tuote" johon petyin todella pahasti =(

Vierailija
69/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milkan triplasuklaa. Yli-yli-ylimakeaa.

Vierailija
70/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple puhelin...ei mitään mitä ei olis saanut halvemmalla.nykyään honor

Vierailija
71/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- valko- ja punaviinit. Eivät vaan maistu mulle. Valkoviini, kalliskin, maistuu suussani happamalta.

- oikeaoppisesti paisettu pihvi ja lasi punaviiniä - liha maistuu kyllä, mutta ei se viini. Hapanta.

- härkis

- Jopo

Vierailija
72/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä suolasaippuaa oo tarkotus hieroa suoraan iholle, ilmankos ei toimi jos ei edes ota selvää ensin.

Vierailija
73/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Lumenen uudistus. Yhtäkään tuotetta ei ole jäljellä keski-ikäiselle kuivaihoiselle. Toki hyvä tietää, ettei Lumene tarvitse ikääntyvien rahoja.

Joo tuo uudistus oli kyllä aika pettymys. Tuotteet kyllä näyttävät hienoilta ja laadukkailta, mutta hinnat ovat överit. Mielelläni kyllä ostaisin kotimaista. Lumenen valikoimasta ei myöskään löydy hajusteetonta meikkivoidetta, mitä en pysty ymmärtämään. Mihin sitä tuoksua tarvitsee tuotteessa, joka levitetään kasvojen iholle?

Lumene? Kotimainen? Missä todellisuudessa?

Vierailija
74/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyhtökaura, ei saatana....

Tulipahan kokeiltua. On muuten hypetys loppunut tyystin tämän ympäriltä, karppaus sentään!

Paskat on loppunut, edelleen vaikea päästä tähän käsiksi kun kaupoista myydään loppuun aina samana päivänä kun kuorma tulee. Itse tykkään ja ostan aina kun osuu kohdalle.

Vierailija
75/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biotiini. Ei vaikutusta hiusten kasvuun.

Söithän riittävän kauan? Se ei meinaan viikossa eikä kuukaudessakaan näy. Itselläni biotiini alkoi näkyä vasta kuukausien popsimisen jälkeen, nyt on tullut uusia, lyhyitä vauvahiuksia ohimoille :D

Vierailija
76/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken, epämukava. Kapeat olkaimet painavat just tuohon isoon hartialihakseen, jotka itselläni kipeät. 

Vierailija
77/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melatoniini. Kaikki kehuivat että sen avulla nukkuu hyvin. Ja katin kurat. Ei mitään vaikutusta.

Eihän se mikään unilääke olekkaan

Vierailija
78/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook. Kokeilin noin vuoden verran viitisen vuotta sitten, mutta oli kyllä täysin ylihypetetty juttu. Tai no, itse en vaan innostunut sosiaalisesta mediasta.

Kookosöljy kosmetiikkana. Jätti itselläni sekä tukan että ihon niin rasvaiseksi, että oikein pahaa teki ja lakanatkin oli seuraavana päivänä vaihdettava, kun rasvaantuivat yhdessä yössä.

Rahkat. Jokunen vuosi sitten, kun karppaus oli kuumimmillaan, hehkutettiin rahkoja joka puolella. Itse sain niistä vain ummetusta.

Cross fit. Omaan makuuni tolkutonta koheltamista ja vaikka hiki tuleekin, tunnin jälkeen on lähinnä "mitä äsken tapahtui?" -fiilis. Ehkä olen vain liian rauhallinen kyseiseen lajiin.

Näitä löytyisi lisääkin, vaikka kuinka paljon :P

Vierailija
79/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saksalaiset autot. Uskomatonta ylikehuttua paskaa. Karmeita vikoja kalliita semmoisia. Kun siirryttiin ranskalaiseen pösöön niin loppu ongelmat.

Vierailija
80/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mifu, kumimaista pahaa raejuustoa, nälkää tuo ei vie, joten ei tosiaankaan ole nyhtiksen, härkiksen, lihan tai kalan korvike/vaihtelu.

Minä tykkään Mifusta!  "Raakana" juurikin kumimaista ja aika pahaa raejuustoa, mutta paistettuna tai vaikkapa linssikeitossa ihan parasta. Ja pizzan päällä! Meksikon pippuri on suosikkini, maustamatonta en ole kokeillut, koska olen suoraan sanottuna surkea maustamaan.

Nyhtökaura oli taas pieni pettymys. Olen kokeillut vaan sitä maustamatonta, joten voisin kokeilla vielä maustettua ennen täystyrmäystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan