Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehkutettu tuote, johon petyit?

Vierailija
29.03.2017 |

Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?

Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.

Kommentit (482)

Vierailija
81/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutella maistuu tehdaskura suklaamössöltä. Odotukset oli kovat mutta tipahti hetkessä kun maistoi

Vierailija
82/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molly-farkut. Liian pehmeä kangas meni rumasti kupruille ja jopa mulle liian korkea vyötärö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjac-kasvosieni, iho alkoi puskea ihmeellistä näppylää aina käytön jälkeen.

Vierailija
84/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starbucks!

Vierailija
85/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konjac-kasvosieni, iho alkoi puskea ihmeellistä näppylää aina käytön jälkeen.

Konjac-sieni syväpuhdistaa, eli iho puskee epäpuhtaudet pintaan aluksi. Vasta sitten iho alkaa ''toipua'', kun on sisältäpäin puhdas. Eli malttia!

Vierailija
86/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangle teezer on huippu! Mulla tosi paksut pitkät hiukset ja ikinä en millään muilla harjoilla ole saanut selvitettyä mun hiuksia kuin tuolla. Mun hiukset on pesun jälkeen kuivuttuaan kunnon takkukasa ja tuolla teezerillä saan hiuksista helposti selvitetyt. Ei myöskään revi hiuksia, eikä käy kipeää harjatessa toisin kuin monilla muilla hiusharjoilla. 

Mä nostan osan hiuksista ylemmäs ja harjaan sieltä alta eka ja sitten lasken loput hiukset vapaaksi ja harjaan ne. Eikai tuota oo tarkotettukaan että sillä heti harjataan koko hiukset, etenkin jos on paksut!

Vierailija
87/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mifu, kumimaista pahaa raejuustoa, nälkää tuo ei vie, joten ei tosiaankaan ole nyhtiksen, härkiksen, lihan tai kalan korvike/vaihtelu.

Minä tykkään Mifusta!  "Raakana" juurikin kumimaista ja aika pahaa raejuustoa, mutta paistettuna tai vaikkapa linssikeitossa ihan parasta. Ja pizzan päällä! Meksikon pippuri on suosikkini, maustamatonta en ole kokeillut, koska olen suoraan sanottuna surkea maustamaan.

Nyhtökaura oli taas pieni pettymys. Olen kokeillut vaan sitä maustamatonta, joten voisin kokeilla vielä maustettua ennen täystyrmäystä.

Mä oon huono maustamaan ruokaa, niin se maustamaton on tylsä, vaikka mitä heitän sekaan. Mutta tomaattinen on oikeasti hyvää.

Vierailija
88/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palashampoo, jota monet luonnonkosmetiikan ystävät hehkuttavat. Voi itku, mä en meinannut millään saada sitä tököttiä huuhdeltua pois ja vaikka laitoin hoitoainetta, oli hiukset ihan järkky hamppukasa. Ei koskaan enää!

Mullakin olisi palashampoo jäänyt jos en olisi ollut rasvoittuvan tukan kanssa epätoivoinen, koska juuri tuolta se tuntui aluksi. Parin viikon jälkeen helpotti ja nyt ei ole paluuta entiseen. Hiukset on kyllä liukkaammat jonkun hoitavamman shampoon jäljeen - ja rasvaiset iltaan mennessä.

Vierailija
89/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-voiteet, ei mitään muutosta naamassa! Ajattelin , että bb-voide voisi olla kätevä niille päiville kun ei jaksa meikata mutta paskat. 

Vierailija
90/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybelline Fit Me meikkivoide

Vierailija
91/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskuppi. Kun ei saa paikalleen niin ei saa. Tamponia en uskalla käyttää kierukan vuoksi, kestositeet ei pysy siellä päinkään missä pitäisi ja iho ei tykkää kertsisiteistä. Niin toivoin että kuppi olisi ollut maineensa arvoinen!

Vierailija
92/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen Visionnaire -huonompaa kallista tököttiä ei löydy.

Vierailija
93/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon tasaraitapaita. Kangas ihmeellisen tumppumaista ja ryhditöntä verrattuna n. 20 vuotta sitten ostamiini. Niissä neulos on sileää ja tiukkaa.

Vierailija
94/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Lumenen uudistus. Yhtäkään tuotetta ei ole jäljellä keski-ikäiselle kuivaihoiselle. Toki hyvä tietää, ettei Lumene tarvitse ikääntyvien rahoja.

Joo tuo uudistus oli kyllä aika pettymys. Tuotteet kyllä näyttävät hienoilta ja laadukkailta, mutta hinnat ovat överit. Mielelläni kyllä ostaisin kotimaista. Lumenen valikoimasta ei myöskään löydy hajusteetonta meikkivoidetta, mitä en pysty ymmärtämään. Mihin sitä tuoksua tarvitsee tuotteessa, joka levitetään kasvojen iholle?

Lumene? Kotimainen? Missä todellisuudessa?

Tässä linkki, koska vaikuttaa, etteivät kaikki osaa itse käyttää Googlea:

http://yle.fi/uutiset/3-5691816

Vierailija
95/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Mifua ei ole lainkaan hehkutettu (paitsi Valio), vaan ennemminkin pidetty floppina. Yritetty iskeä tähän vegebuumiin, mutta mitä järkeä tuoda lihan vaihtoehdoksi maitotuote, kun yleensä ne motiivit lihan vähentämiselle ovat eettisiä/ekologisia? Siinä mielessä on ihan yksi ja sama syökö piffiä vai juustoa. Tietty jos haluaa vaihtelua ihan muuten vaan, niin ei siinä sitten mitään.

Vierailija
96/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palashampoo, jota monet luonnonkosmetiikan ystävät hehkuttavat. Voi itku, mä en meinannut millään saada sitä tököttiä huuhdeltua pois ja vaikka laitoin hoitoainetta, oli hiukset ihan järkky hamppukasa. Ei koskaan enää!

Mullakin olisi palashampoo jäänyt jos en olisi ollut rasvoittuvan tukan kanssa epätoivoinen, koska juuri tuolta se tuntui aluksi. Parin viikon jälkeen helpotti ja nyt ei ole paluuta entiseen. Hiukset on kyllä liukkaammat jonkun hoitavamman shampoon jäljeen - ja rasvaiset iltaan mennessä.

Sori mutten oikein käsittänyt tätä tekstiä. Onko palashampoo siis ok vai ei?

Vierailija
97/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Lumenen uudistus. Yhtäkään tuotetta ei ole jäljellä keski-ikäiselle kuivaihoiselle. Toki hyvä tietää, ettei Lumene tarvitse ikääntyvien rahoja.

Lumenen uudistus on kyllä niin hanurista! Tuotteet huononivat ja hinnat nousivat. Olen käyttänyt yhtä Lumenen kasvorasvaa vuosien ajan. On ollut todellinen luottotuote. Nyt on uuden rasvan etsiminen edessä.

Uusia Lumenen rasvoja kokeilin ja haistelin testereistä. Yksi niistä tuoksui purkissa todella hyvälle, ja vielä hetken kun kokeilun kämmenselälle sitä. Meinasin jo ostaa pelkän ihanan tuoksun vuoksi. Mutta pian tuoksu muuttui kamalaksi halvan hajuveden löyhkäksi. Saattaa tietysti olla, että se reagoi noin vain minun ihollani ja jonkun muun iholla hyvä tuoksu säilyy.

Vierailija
98/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko "suositella" jotain merkkiä/tuotetta nimeltä? Haluan hamppuhiukset.

Suolasaippua täälläkin. Piti olla niiiiiin hyvä tuote kuivalle ja ongelmaiselle iholle. Suoraan iholle hierottuna tekee karseita naarmuja, kokeilin myös hieroa kasteltua palaa käsiin ja siitä iholle, mutta ei ollut mitään vaikutusta. Eli jos on vielä jokin muu, oikeampi tapa, jolla suolasaippuasta saisi oikeasti jotain hyötyäkin irti, kertokaa ihmeessä.

Vierailija
99/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madaran pihlaja body butter.

Vierailija
100/482 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiskuppi. Kun ei saa paikalleen niin ei saa. Tamponia en uskalla käyttää kierukan vuoksi, kestositeet ei pysy siellä päinkään missä pitäisi ja iho ei tykkää kertsisiteistä. Niin toivoin että kuppi olisi ollut maineensa arvoinen!

Itse huomasin, että kuppi kannattaa laittaa melkein vain puoliksi sisään, josta se sitten itse nousee ylemmäs ja hakee paikkansa. Tämän jälkeen ei ole koskaan mennyt "väärään asentoon" liian ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi