Hehkutettu tuote, johon petyit?
Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?
Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.
Kommentit (482)
Vierailija kirjoitti:
Urban Decayn silmämeikinpohjustaja. Ei nyt varsinaisesti huonokaan ollut, mutta toimivampiakin löytyy monta kertaa halvemmalla. En vaan tajua mikä tekee siitä mukamas niin ihmeellisen.
Itse olen tykännyt tuosta silmämeikinpohjustajasta ihan älyttömästä, mutta jos sinulla on vinkata yhtä hyviä, mutta edullisempia pohjustajia niin anna kuulua! :)
Tästä tulikin mieleeni Beauty Blender, eli se kyyneleen muotoinen meikkisieni, joka on kyllä todella hyvä tuote, mutta mielestäni aika ylihintainen. We care iconin vastaava sieni on aivan yhtä hyvä, mutta maksaa tarjouksessa noin 3e...
ap
stringit
ne vaan tuntuvat inhottavasti. Olisisvat kyllä ihan seksikkäät mutta ei voi pitää!
Vierailija kirjoitti:
Suolasaippua. Raapii kasvot/kädet haavoille eikä puhdista.
Minä sain tällä ensimmäisen rypyn otsaan. Eli kova alapeukku kyseiselle paskatuotteelle.
Kuukuppi. Olisin niin mielelläni hypännyt siihen hehkuttajien kelkkaan, mutta kuukausi toisensa jälkeen virtsatulehdus ei vaan nappaa. Ei ole kiinni hygieniasta. Tuntuu painavan virtsarakkoon niin, ettei se pääse kunnolla tyhjenemään.
Nyhtökaura täälläkin. Olen vegaani ja koin jollain tapaa velvollisuudekseni tykätä siitä, joten ostin sitä joitakin kertoja ennen kuin luovutin. Pahaa.
(Härkiksestä sen sijaan itse pidän kovasti.)
Mm. Milanin ja Wet n Wildin eyeshadow primerit sekä Avonin sellainen pienessä purkissa oleva pohjustaja. Mulla toimii Lumenekin ihan yhtä kuin tuo UD.
28 jatkaa... siis tuo oli vastaus ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Se härkis. WTF?
Härkis on kyllä todella ylihehkutettu tuote. Itse syön hyvin kasvisruokapohjaisesti ja käytän usein laiskana puolivalmisteita ja eineksiä. Mutta toi härkis oli ihan hirveetä.
Koko Lumenen uudistus. Yhtäkään tuotetta ei ole jäljellä keski-ikäiselle kuivaihoiselle. Toki hyvä tietää, ettei Lumene tarvitse ikääntyvien rahoja.
Tangle teezer täälläkin. Mulla on niin paksu tukka, ettei ne lyhyet piikit yltäneet edes alimpiin, lähinnä päänahkaa oleviin hiuksiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Koko Lumenen uudistus. Yhtäkään tuotetta ei ole jäljellä keski-ikäiselle kuivaihoiselle. Toki hyvä tietää, ettei Lumene tarvitse ikääntyvien rahoja.
Joo tuo uudistus oli kyllä aika pettymys. Tuotteet kyllä näyttävät hienoilta ja laadukkailta, mutta hinnat ovat överit. Mielelläni kyllä ostaisin kotimaista. Lumenen valikoimasta ei myöskään löydy hajusteetonta meikkivoidetta, mitä en pysty ymmärtämään. Mihin sitä tuoksua tarvitsee tuotteessa, joka levitetään kasvojen iholle?
Satisfyer pro 2. Joka nettisivulla hehkutettiin mutta ei sitten omille paikoille sopinut kuitenkaan. Surku.
Mifu... Ainakin se italian yrtit versio.
Mifu, kumimaista pahaa raejuustoa, nälkää tuo ei vie, joten ei tosiaankaan ole nyhtiksen, härkiksen, lihan tai kalan korvike/vaihtelu.
Bb voiteet. Ei juuri kosteuta eikä peitä. Ja kallistakin
Nyhtökaura täälläkin. Tuntui suussa iljettävältä eikä maistunut oikein miltään. Kallistakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Mm. Milanin ja Wet n Wildin eyeshadow primerit sekä Avonin sellainen pienessä purkissa oleva pohjustaja. Mulla toimii Lumenekin ihan yhtä kuin tuo UD.
Kiitti vinkeistä! Itselläni on niin öljyiset silmäluomet, että jotkut pohjustajat ovat olleet aivan yhtä tyhjän kanssa. Voisin tuon nykyisen loputtua kokeilla kuitenkin vaikkapa tuota Wet n Wildia kun se on aika edullinen :)
ap
Microbading kulmat.