Hehkutettu tuote, johon petyit?
Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?
Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.
Kommentit (482)
Palashampoo, jota monet luonnonkosmetiikan ystävät hehkuttavat. Voi itku, mä en meinannut millään saada sitä tököttiä huuhdeltua pois ja vaikka laitoin hoitoainetta, oli hiukset ihan järkky hamppukasa. Ei koskaan enää!
Tangle Teezer -hiusharja. Hiuksia mahdoton harjata sillä, vaikka mulla on aika ohut tukka. Päänahkaa se kyllä raapi, jos ei varonut.
Piikkimatto, ihan kamala turhakepatja mulle.
Suolasaippua. Raapii kasvot/kädet haavoille eikä puhdista.
Doven punakorkkinen hiustenhoitoaine. Valehtelematta perus huuhtelun jälkeen n.20 min huuhtelua paineella tukkaan, silti jäämiä hiuksissa. Varmasti on sileä ja pehmeä tukka suihkun jälkeen kun on tököttiä jokapaikassa. Tiedän kolme tavallista hiuspohjaa joista jokainen on mennyt vereslihalle ja hilseilylle tästä tuotteesta. Samaten tämä oliiviöljyä tukkaan... ehkä jos omistaa afron.
Omar-munkki. Sisällä vetistä mössöä.
Surf pesuaine. Aivan schaibaa!!! Ei lähde mikään tahra alta 60 pesussa.
Audi. Ehkä pahimpia vikoja kaikista autoistamme. Öljyä kului, joku ketju venyi ja särki melkein koko moottorin. Lisäksi automaattilaatikko hajosi ennen kuin oli 50 000 km täynnä.
Ei enää ikinä audia tähän taloon!
Tuksuvat terveyssiteet oli paha paha virhe synnytyksen jälkeen kun siellä oli leikkaus haava.
Urban Decayn silmämeikinpohjustaja. Ei nyt varsinaisesti huonokaan ollut, mutta toimivampiakin löytyy monta kertaa halvemmalla. En vaan tajua mikä tekee siitä mukamas niin ihmeellisen.
Nyhtökaura, ei saatana....
Tulipahan kokeiltua. On muuten hypetys loppunut tyystin tämän ympäriltä, karppaus sentään!
Kylpytynnyri, ällöttävä vehje, johon ei selvin päin voisi mennä. Onneksi kävin kerran naapurissa, joka sanoi sitä käytettävän vain pari kertaa vuodessa, kun on niin vaikea puhdistaa. Siis ei meille hankittu.
Itkyhälytin, hoitopöytä, sitteri..
Ikkunan pesuri
Vierailija kirjoitti:
Tuksuvat terveyssiteet oli paha paha virhe synnytyksen jälkeen kun siellä oli leikkaus haava.
Onko näitä muka hehkutettu? Käsittääkseni kaikki inhoavat niitä...
BMW X5, jatkuvasti korjaamolla. Viimeksi tänään pakkasella ei toiminu kun jossain safemodessa, hyvä kun pääsi etanavauhtia 4 km työmatkan.
Vierailija kirjoitti:
Nyhtökaura, ei saatana....
Tulipahan kokeiltua. On muuten hypetys loppunut tyystin tämän ympäriltä, karppaus sentään!
Jaa, mä taas yllätyin positiivisesti.
Audi A5
Todella hankala nousta pois autosta, tai jospa onkin ajateltu, ettei tekisis mieli nousta siitä
Härkis mullakin. Hyvää syödä, mutta turvotti ja oklötti.
Aromipesä piti olla niin kätevä kerran tein kirppikselläkin jäi myymättä