Peukkujen poistaminen oli hyväjuttu ja myös palstan 2015 tapahtunut uudistus!
Itse pidän tästä enemmän näin! Myös rekisteröinti pakko voisi tulla! Lähtisi kaiken maailman roskasakki ja muut häiriköt pois!!
Kommentit (37)
En minä rekisteröitymistä kaipaa, mutten kaipaa peukkujakaan. Hyvä näin, niin keskustelut ei mene siihen miksi joku sai yläpeukun ja joku toinen alapeukun.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle alapeukku.
*yläpeukku*
Vierailija kirjoitti:
Onpas typerää kun ei enää ole peukkuja ⬇
*yläpeukku*
Vierailija kirjoitti:
En minä rekisteröitymistä kaipaa, mutten kaipaa peukkujakaan. Hyvä näin, niin keskustelut ei mene siihen miksi joku sai yläpeukun ja joku toinen alapeukun.
*alapeukku*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän tästä enemmän näin! Myös rekisteröinti pakko voisi tulla! Lähtisi kaiken maailman roskasakki ja muut häiriköt pois!!
Tämä! Loistava uudistus ja tosiaan rekisteröintipakko siivoaisi viimeisetkin paskat palstalta.
...siivoaa kohta kävijätkin. Paskin uudistus sitten klo 23:00 palstan kuoleman.
Vierailija kirjoitti:
alapeukku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Loistava uudistus ja tosiaan rekisteröintipakko siivoaisi viimeisetkin paskat palstalta.
*yläpeukku*
Tekee oikein hyvää palstalle. Miesvihaprovot vähenee, äitimyytin ylläpitäminen ja miesvihakonsensus murenee ainakin jossain määrin palstan "vertaistuen" puuttuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että se siivoaminen kohdistuisi tuonne palstan terävimpään kärkeen. Jos täältä nyt poistuukin kourallinen vajaa-älyisiä rinnuksilleenkuolaajia niin menetys ei liene kovinkaan suuri. Päinvastoin, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Tekee oikein hyvää palstalle. Miesvihaprovot vähenee, äitimyytin ylläpitäminen ja miesvihakonsensus murenee ainakin jossain määrin palstan "vertaistuen" puuttuessa.
Samaa mieltä. Lisäksi rasistien pietarin trollitehtaan peukkumasinointi kokee myös nopean ja tuskallisen kuoleman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän tästä enemmän näin! Myös jrekisteröinti pakko voisi tulla! Lähtisi kaiken maailman roskasakki ja muut häiriköt pois!!
😣
Vierailija kirjoitti:
*alapeukku*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että se siivoaminen kohdistuisi tuonne palstan terävimpään kärkeen. Jos täältä nyt poistuukin kourallinen vajaa-älyisiä rinnuksilleenkuolaajia niin menetys ei liene kovinkaan suuri. Päinvastoin, sanoisin.
*alapeukku*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Lisäksi rasistien pietarin trollitehtaan peukkumasinointi kokee myös nopean ja tuskallisen kuoleman.
*yläpeukku*
Kappas, peukutusmahdollisuus on poistettu. Nyt ei enää poliittisesti epäkorrektien mielipiteiden ylivoima näy, eli kaikki suvaitsevaiset voivat kuvitella, että heidän pieni kupla edustaisi suurempaakin joukkoa.
*yläpeukku*