Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulla on kotisi seinillä? Minulla on mm peilejä, itsetekemiäni taidetöitä, kelloja, suvun valokuvia ja lampetteja. Viihtyisään!

Vierailija
20.07.2025 |

Kaikkia enemmän kuin yksi enkä asu yksiössä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein kotoisalta mummolatyyliltä. Tykkään. 

Vierailija
2/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisia hirviönaamareita joiden takia jotkut ovat sanoneet etteivät uskaltaisi nukkua asunnossani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini-, sperma- ja veritahroja

Vierailija
4/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetekemiäni tauluja ja kirjahyllyjä.

Vierailija
5/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

137 oikeaa taiteilijoitten maalaamia tauluja, öljy-vesi-ja akvarelli väri maalauksia, televiosio, pari suurehkoa taidereliefiä

Vierailija
6/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehystettyjä karttoja ja vanhoja merimaisematauluja koristeellisilla kehyksillä. Joitakin peilejä toki myös. Mitään ei kuitenkaan kovin tiheästi. Jonkun mielestä varmasti tylsää ja konservatiivista, meidän silmiimme tyylikästä ja rentouttavaa.

Vierailija
7/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kelloa ja peili

Vierailija
8/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsen maalaamia tauluja. En ole löytänyt koskaan ennen sellaista taidetta, joka olisi päässyt seinille.

Gallerioissa on joskus abstrakteja suuria tauluja joista olen pitänyt, mutta jotka maksavat maltaita.

Meidän leikki-ikäinen on maalannut meille todella kauniita abstrakteja maalauksia. Ovat saaneet valtavasti kehuja.

Vierailija
9/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkien näyttelyrusetteja

Vierailija
10/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mt-ongelmaisten autistìvammaisten kodeilta. 

Vierailija
11/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pieni, kuvataiteilijavaimoni tekemä maalaus ja kello. Ollaan minimalisteja ja halutaan pitää valkoiset seinät tyhjinä. Eteisen kaapistossa on peiliovet, joten ei edes peiliä ole tarvinnut ripustaa. Haluaisin ripustaa vaimolta saamani epäjumalani Madonnan japanilaisen keikkaposterin vuodelta 1984 seinälle, mutta vaimo ei anna. Niinpä se sitten on kehyksissä makkarin kirjahyllyn edessä.

Vierailija
12/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oikein kotoisalta mummolatyyliltä. Tykkään. 

Paitsi jos ovat tyyliltään moderneja...

Vierailija
13/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itse painettuja ja itse tehtyjä verhoja, pöytäliinojatauluja, installaatioita, "lavastusta" ym. Leikin myös peilien kanssa. Fantasiaosaan kuuluu sellainen, että minulla oli kerran netti-ihastus, jolta sain jotain ja se liittyy myös erääseen lempiesitykseeni. Muokkasin noista sellaisen systeemin, että kun menen peilin eteen, niin olen siellä (fantasiamaailmassani), eikä liity seksiin po rsaat.. Se on tähän asti sanoisinko upein ja uskottavin lavastus, jonka olen saanut näperreltyä :)

Vierailija
14/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissakortti ja vanhasta kalenterista perhonen ja kissa. Eteisessä vihkonkansi jossa hevonen ja piirrokseni koirasta. Ja lentokoneen kuva.

Vierailija
15/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. 

Vierailija
16/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen polkupyörä seinätelineessä eteisessä, sen ympärillä pari pyöräily aiheista taidetta.

Olkkarissa kello ja taulukehyksissä suurennoksia miehen ottamista luontokuvista.

Vierailija
17/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Luulin, että asuisin tässä vain väliaikaisesti, joten taulut on suojattuna ja pakattuna verkkovarastossa. Oon nyt asunut tässä kuitenkin jo vuosia. Ei nyt enää kannata laittaa mitään seinille :D

Vierailija
18/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauluja ja peilejä.

Vierailija
19/19 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sukuni vaakuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi