mikä kävelytekniikassa saa aikaan lantion keinumisen
Kommentit (40)
Ihan simppeli selitys: Toinen jalka lyhyempi kuin toinen.
Sain jo nuorena huomauttelua pepun keikuttelusta ja ihmettelin. Syy selvisi paljon myöhemmin fyssarilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan simppeli selitys: Toinen jalka lyhyempi kuin toinen.
Sain jo nuorena huomauttelua pepun keikuttelusta ja ihmettelin. Syy selvisi paljon myöhemmin fyssarilla.
Sama mulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan lukeneeni tutkimuksen, että ne naiset, joiden lantio keinuu kävellessä keskimääräistä enemmän, saavat helpommin ja useammin orgasmeja ;)
Heh! Pitää ainakin omalla kohdallani paikkaansa!
Vau. Lähdetkö lasilliselle kanssani...
Painopistettä vaihdetaan korostuneesti, lantio kallistelee puolelta toiselle. Etummainen jalka tuodaan vähän eteen ja lantiota kallistetaan alas niin että toinen puoli nousee ja toinen laskee. Mun mielestä se mallikävely on vähän erilainen, tosi töksähtelevä ja jopa koominen. Mutta jos on kapea lantio ja leveä liikkuvainen perä, niin onhan se naisellisen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Painopistettä vaihdetaan korostuneesti, lantio kallistelee puolelta toiselle. Etummainen jalka tuodaan vähän eteen ja lantiota kallistetaan alas niin että toinen puoli nousee ja toinen laskee. Mun mielestä se mallikävely on vähän erilainen, tosi töksähtelevä ja jopa koominen. Mutta jos on kapea lantio ja leveä liikkuvainen perä, niin onhan se naisellisen näköistä.
Tarkoitin tietenkin kapea vyötärö ja leveä peppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos keinuttaminen on 'vika', niin silloinhan naiset tekevät sen tahallaan ja halutessaan ja osatessaan... Ja sehän muuttaa nimenomaan keinunnan vieläkin kiihottavammaksi ja kauniimmaksi.
Minä en ainakaan tee tahalleen. Keinahdus tuntuu pakaran ja lantion etuosan välissä sellaisena "muljahduksena". Hankala selittää.
Kuulostaa epämiellyttävän tuntuiselta. Töksähteleekö sulla sitten kävely? Entä väsyykö lantio kävelystä?
Ei töksähtele eikä lantio väsy. Nopeaa kävelyä keinuminen tosin vaikeuttaa, on helpompaa ottaa juoksuaskelia kuin kävellä nopeasti.
Jos keinuminen on vika, niin miksi sitten kilpakävelijät keinuttavat lantiota?
Vierailija kirjoitti:
Jos keinuminen on vika, niin miksi sitten kilpakävelijät keinuttavat lantiota?
Kai siksi, että täysillä kävely ei ole luonnollinen liikkumistapa. Tai sitten keinunnasta saa lisävauhtia.
Itse käytän korkkareita korostaakseni keinuvaa lantiota. Kävely niin, että jalka menee aina suoraan toisen eteen,siis niin, että kävelystä jäävät jäljet olisivat suorassa viivassa tekee myös keinunnan.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän korkkareita korostaakseni keinuvaa lantiota. Kävely niin, että jalka menee aina suoraan toisen eteen,siis niin, että kävelystä jäävät jäljet olisivat suorassa viivassa tekee myös keinunnan.
Ketä varten te naiset näette näin hirveästi vaivaa? Miehiäkö varten? Ei tietenkään. Toisia naisia varten? Ei tietenkään. Kaikki nämä asiat kuten vaatteet, meikit, kampaukset ja kävelytyylit tehdään 'vain itseä varten'.
Saahan sitä keinutella jos tykkää :D
Ei ole keneltäkään pois, ja jos se kävely saa naisen tuntemaan itsensä seksikkääksi, niin hyvähän se vain on ja mukava katsella.
Muistaakseni joskus tehtiin tutkimus että nainen keinuttaa lantiotaan luonnostaan ja ihan huomaamattaan tavallista enemmän ovulaation aikaan.
Käyttäjä3788 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä varten te naiset näette näin hirveästi vaivaa? Miehiäkö varten? Ei tietenkään. Toisia naisia varten? Ei tietenkään. Kaikki nämä asiat kuten vaatteet, meikit, kampaukset ja kävelytyylit tehdään 'vain itseä varten'.
Vaikka se sinua risookin, niin kyllä: itseä varten. Toisten huomio on sivutuote, sitä ei kannata kalastella. Suuri tyydytys ja ilo tulee siitä, kun pitää itsestään huolta ja tuntee olonsa naiselliseksi. Se on se tunne.
Vierailija kirjoitti:
Tähän sanoisin, että leveä lantio on naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Se on joko opeteltu huono kävelytekniikka tai sitten on heikkouksia (muistaakseni) jossain lantionalueella. Mutta jos tollanen on jolla kula, niin se kannattaa korjata.
Menee vähän puurot ja vellit sekaisin. Kävellessä naisellinen lantionkeinunta ei haittaa, mutta sellanen pingviinimäinen keinunta on asia erikseen. Silloin on joko lonkissa vikaa ja/tai m. Gluteus mediuksen heikkoutta
T. Fysioterapiaopiskelija
Kyllä kaikilla naisilla keinuu, miehillä ei. Sen sijaan jotkut naiset korostavat keinumista tarkoituksella ja tiedostetusti.
Jotenkin tää palsta on ihan käsittämätön. Mä olen aina luullut, että kävellessä lantion keinunta on normaalia. Itse en ainakaan sitä mitenkään "tee". Mulla ei ole täällä mainittuja nivelrikkoja, lonkkavikaa tai en ole erityisen lihava, kun sehän täällä on aina syynä kaikkeen. Ja jos mua panettaa, niin kävelystä sitä ei huomaa mitenkään. Taas yksi uusi asia , minkä olen täältä oppinut. Sen lisäksi, että koon 39 jalka on luonnoton naisella,lähihoitajat ja kampaajat on wt-ammatteja,tatuoidut ihmiset on todella wt ja eivät pääse töihin mihinkään,kaikki yli 50-kiloiset naiset on tajuttomia sotanorsuja ja siiderivalaita. Muunmuassa nämä on tullut täällä opittua.
Mulla on leveä lantio ja jalat etäällä toisistaan. Keinunta tulee ihan siitä, että kun toinen jalka on maassa, paino on sillä ja sen puolen lonkka on ylempänä. Sitten kun paino siirtyy toiselle jalalle, sen puolen lonkka taas nousee. Lisäksi tavallaan otan lantiosta vähän lisämittaa askeleille, eli lantio kiertyy myös pystyakselin suhteen. Koko kroppa ei heilu puolelta toiselle.
Yleensä käytän aina hameita, enkä erityisemmin tiedosta lantionliikkeitäni. Mutta sitten kun joskus vetäiseekin housut jalkaan niin siitä keinunnasta tuleekin heti kiusallisen tietoiseksi ja yritän kävellä suoremmin... Ja siitä sitten tulee tosi töksähtelevää ja kömpelöä, törttöilen ovenpieliin pahki jne. :D
En tiedä ovulaation vaikutuksista, mutta silloin kun on vastikään saanut, lantio on erityisen rento ja keinunta korostuu, ainakin itselläni.
(Ja oon pitkä ja hoikka. Tämä sille sille, joka tuolla veikkaili vaan lyhyiden ominaisuudeksi)
Kyllä joillakin miehilläkin keinuu
Lantiota pitää kallistaa/liikuttaa ja jalka tuodaan eteen astuessa vähän toisen jalan eteen viistoon. Jos lantio ei liiku ja jalan vie vaan takaa eteen, niin se on jäykän näköistä. Käsittääkseni mitä leveämpi lantio, sitä enemmän keinuntaa. Lisäksi kai korkeammilla koroilla saa lisää tätä liikettä. Painopisteen vaihtelua. Eli osittain se tulee luonnostaan, mutta jotkut sitten korostavat sitä vielä.