mikä kävelytekniikassa saa aikaan lantion keinumisen
Kommentit (40)
Se on halusta kiinni. Haluat näyttää seksikkäältä ja heiluuttaa persettä, niin kyllä se sieltä lähtee.
Rakenteesta riippuu. Tästä syystä miehillä ei keinu ja naisilla keinuu. Toki joku voi tahallaankin peräänsä keikuttaa.
Jos on ihan kivan näköinen ja takapuol keinuu luonnostaan niin myönnän kyl se käy ihan kateeks.
Mulla on melko lyhyet jalat ja isot reidet, muuten normaalikokoinen. Jos haluan lujaa päästä,kyllä pyörii. Pitkät ja laihat ihmiset tuntuvat kävelevän suoremmin. Lantio mulla on normaalikokoinen ulkopuolelta, sisältä kai laaja luusto, sillä ennen synnytystä sanottiin että ihan kivasti varmaan mahtuu.
Se on joko opeteltu huono kävelytekniikka tai sitten on heikkouksia (muistaakseni) jossain lantionalueella. Mutta jos tollanen on jolla kula, niin se kannattaa korjata.
Kyllä siinä joku tekniikka on. Miehenä pohdin. Kerran luin jostain, että mallikoulussa se opetetaan ensimmäisenä päivänä.
Lonkkavika, tai ihraa ja "tytinää" kertynyt reisiin ja perseeseen. Nainen "purjehtii" kävellessään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä joku tekniikka on. Miehenä pohdin. Kerran luin jostain, että mallikoulussa se opetetaan ensimmäisenä päivänä.
Minulla keinuu ihan ilman opettelemista. Mitä nopeammin kävelen, sen enemmän keinuu.
Mitä mä just luin. Lantion kuuluukin keinua kävellessä.
Auts, taisin kyllä nyt kompastua trolliin keinuessani. ;)
Minulla keinuu kun oikein panettaa. Jotenkin vaan alkaa kävely "yli", tiedän; saan tällä miesten päät kääntymään:D
Vaatii tietyn fiiliksen, mutta on ihan valtiatar olo kun on se tietty fiilis päällä ja miehet kuolaa perään.
Tämä kysymys tuli mieleeni, kun telkkarista tuli se vaalimainos. Se, missä naiset ja miehet kävelevät juoksumatolla. Kaikki kävelevät samaan tahtiin, mutta yhden naisen lantio keinuu. Pidentääköhän se askelta loppuhetkellä ennen maahan osumista nostamalla nilkkaa ylöspäin? Se voisi olla sitä 'yli' kävelyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin. Lantion kuuluukin keinua kävellessä.
Auts, taisin kyllä nyt kompastua trolliin keinuessani. ;)
kannattaa mennä fyssarille, jos noin on. keinuminen on oikeasti vika.
Jos keinuttaminen on 'vika', niin silloinhan naiset tekevät sen tahallaan ja halutessaan ja osatessaan... Ja sehän muuttaa nimenomaan keinunnan vieläkin kiihottavammaksi ja kauniimmaksi.
Muistan lukeneeni tutkimuksen, että ne naiset, joiden lantio keinuu kävellessä keskimääräistä enemmän, saavat helpommin ja useammin orgasmeja ;)
Mulla ei keinu. Olen nainen. Kyllä mäkin muistelen kuulleeni, että sen ei kuuluisi keinua. Mutta ei ole perusteluita tai lähdettä tälle kutinalle :D
Vierailija kirjoitti:
Jos keinuttaminen on 'vika', niin silloinhan naiset tekevät sen tahallaan ja halutessaan ja osatessaan... Ja sehän muuttaa nimenomaan keinunnan vieläkin kiihottavammaksi ja kauniimmaksi.
No minä teen sitä juurikin halutessani ja tahallani. :)
Vierailija kirjoitti:
Muistan lukeneeni tutkimuksen, että ne naiset, joiden lantio keinuu kävellessä keskimääräistä enemmän, saavat helpommin ja useammin orgasmeja ;)
Heh! Pitää ainakin omalla kohdallani paikkaansa!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tee tahalleen. Keinahdus tuntuu pakaran ja lantion etuosan välissä sellaisena "muljahduksena". Hankala selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tee tahalleen. Keinahdus tuntuu pakaran ja lantion etuosan välissä sellaisena "muljahduksena". Hankala selittää.
Kuulostaa epämiellyttävän tuntuiselta. Töksähteleekö sulla sitten kävely? Entä väsyykö lantio kävelystä?
Jos miehistä on kyse, niin kannattaa saada etunimeksi Feija tai Mertsi. Saa rennon lantion ja syvän miehekkään puheäänen.