Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on omituinen... Suututtaa!

Vierailija
07.07.2008 |

Tänään piti lähteä 2 yön reissuun sukulaisiin ja samalla viedä lapset huvipuistoreissulle. Noh, mies ei muka haluakaan olla kahta yötä ja ehdotti että minä menen lasten kanssa nyt ja hän tulee huomenna perässä. Minun mielestäni tällaisessa on pakko olla koira haudattuna ja miehen mielestä minä olen kummallinen kun en normaalia keskustelua kuuntele ja "koskaan" suostu hänen ehdotuksiin. Lapset on innoissaan odottaneet ja isompi sanoi minulle sitten "että kyllä se isi pärjää yksinkin" kun ajatteli että ei päästä ollenkaan lähtemään. Sanoin miehelle, että jos ei lähde nyt samalla kertaa ei tarvitse tulla lainkaan.

Kirjoitin viime viikolla siitä kun miehen puhelin soi ja mies jättää vastaamatta ja jonkin ajan kuluttua häipyy pitkäksi aikaa ulos. Nyt herääkin lisää kysymyksiä...

Tekeekö muilla mies kaiken aina vaikeaksi vai onko minun ainutlaatuinen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen, reissu takana. Ja ei ollut anopille, vaan pariskunta jonka miehen kanssa oma mieheni kyllä viihtyy ja heillä on yhteistä paljon harrastuksia myöten.

Päästiinhän me siis yhdessä lähtemään, mies kyllä yritti viimeiseen "onko pakko lähteä vielä vihaisenakin..." Pari tuntia jouduttiin lasten kanssa odottamaan, kun mies halusi yllättäen leikata nurmen. Puuh.

Minä ajoin ja mennessä kävin kaupassa.

Huvipuistoreissu tehtiin...

Minä juoksin hakemassa lapsille lippuja, kävin laitteissa heidän kanssaan. Päivän päätteeksi mies alkoi hokea, että hän ei ole koko kesänä päässyt edes terassille kaljoille. Jankuti, jankuti. Sanoin että tämä on lasten reissu enkä minäkään ole päässyt kaljoille tai ylipäänsä mihinkään yksinäni. Asia päättyi siihen, että hain miehelle olutta jotta ei lähtisi terassille ja makaisi seuraavaa päivää krapulassa.

Seuraava päivä ostoksia ja kyläilyä, miehen kalakavereilla. Minä ajoin jälleen. Ja hain ruokaa...

Illalla alkoi hokeminen, pitää päästä joko kalaan tai karaokebaariin, siis miesten. Kun päivä oli aikalailla sateinen ja "he" joutuivat koko päivän olemaan sisällä. "noh, niin minä ja lapsetkin". "Mene lasten kanssa ikkunaostoksille" Sitten täytyi myöntyä kalareissuun ettei mene juomaan ja ole krapulassa. Ilta 10 tulivat kalasta, saunaa ja täh?? "kossupaukkuja". Joten aamulla oli sitten krapulaa ilmassa.

Minä siis pakkasin, hain noutoruokaa ja jälleen ajoin...

Jotenkin tuntuu, että lomareissut on aina tuollaisia, jos saa miehen lähtemään. Minä juoksen pää kolmantena jalkana ja teen kaiken, mies oleilee. Kaikkeen käy tietysti syyksi, että on miehen kesäloma ja minullahan ei kotiäitinä sitä lomaa oikeastaan olekaan.

Kohta mies lähtee muutaman päivän kalareissulle. Käy itse kaupassa, ajaa itse satoja kilometrejä, valvoo yökausia. Eikä poka tunnu missään!

Pyysin vaihtoehtoisesti, että pääsisin sitten kun palaa kalareissulta johonkin yksinäni rentoutumaan. "vasta oltiin lomalla" "Mutta yksin jos menisin, kun sinäkin käyt" "eri asia, hän menee harrastamaan"... Se siitä!

Vierailija
2/22 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies olisi varmaan halunnut olla yksin kotona, jotta olisi päässyt vetämään pään täyteen sinne terassille.

Tollanen juomisen kyttääminen on oikeasti tosi ärsyttävää. Jos toisella ei ole alkoholiongelmaa, niin miksei saisi joskus juoda ja olla krapulassa.

Miksi miehesi pitää kysyä sulta lupa terassille tai kalareissulle lähtöön. "jankutti ja jankutti" oletko miehellesi äti? ja onko sun mies niin nössö, ettei uskalla tehdä mitään ilman sun lupaasi?

Ja mitäs ajoit! Olisit istunut pelkääjän paikalle ja iskenyt miehelle avaimet käteen.

Vitti mitä porukkaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ketään uskalla käydä panemassa, jos ei kaljaa voi ottaa ilman vaimon lupaa, saati itse sitä hakea.

Lopeta tuo nalkutus ja lähde yksiksesi jonnekkin.

Vierailija
4/22 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä yksi mamma ymmärrä sitä, että jos mies "ehtii ensin", ei ap:lle jää mahdollisuutta juoda/ottaa rennosti ollenkaan?? Lasten takia kun aina toisen vanhemman on oltava ajokunnossa!

Vierailija
5/22 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei vain ole yltiösosiaalinen tyyppi? Itse olen ehkä vähän samanlainen, koska en useinkaan pidä/jaksa kuunnella toisia ihmisiä ja voin juuri noin hypätä epämieluisten tilanteiden yli.

Vierailija
6/22 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi hyvinkin olla että ukollasi on vähintäänkin joku ihastus, jonka kanssa olis varmaaan viettänyt aikaa terasilla, mutta kun ei saanut jäädä kotiin niin marisee sitten teidän koko reissun ajan ja haluaa viinaa :( ei ole normaalia puhelimen salailu... tai puhelut joihin ei vastaa...

Vierailija
7/22 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki jatkaa noin ja riutua itse luomaasi kurjuuteen. Tai sitten teet niin kuin muutkin ihmiset, eli lähdet kavereiden kanssa joskus ulos sanoi mies mitä sanoi, pistät miehen ajamaan ja käymään kaupassa jos ruokaa haluaa, häivyt välillä shoppailemaan ja jätät miehen hoitamaan lapsia.

Vierailija
8/22 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä yksi mamma ymmärrä sitä, että jos mies "ehtii ensin", ei ap:lle jää mahdollisuutta juoda/ottaa rennosti ollenkaan?? Lasten takia kun aina toisen vanhemman on oltava ajokunnossa!

mutta jos miehen pitää vaimoltaan jankuttaa ja jankuttaa lupaa päästä jonnekkin terassille, niin pitää olla molemissa vikaa!

Vierailija
9/22 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki jatkaa noin ja riutua itse luomaasi kurjuuteen. Tai sitten teet niin kuin muutkin ihmiset, eli lähdet kavereiden kanssa joskus ulos sanoi mies mitä sanoi, pistät miehen ajamaan ja käymään kaupassa jos ruokaa haluaa, häivyt välillä shoppailemaan ja jätät miehen hoitamaan lapsia.

Vierailija
10/22 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli narkkari.

Jotain hämärää ON tekeillä. Sun pitää selvittää mikä. Toi ei ole terveen, aikuisen perheenisän käytöstä. Jotain hän salailee. Suhde? Huumeet? Kaverit? Viina? Kyllästynyt sinuun??? Velkoja??

Vierailija
11/22 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan olisi halunnut olla vaan päivän rauhassa nalkuttavalta vaimolta.

Ei minullakaan olisi hauskaa tollasella reissulla, jossa ap ottaa marttyyri asenteen ja yhden puhelun perusteella epäilee miestään pettämisestä.

Luulen että joku miehesi kaveri soitti ja pyysi miestäsi terassille, mies ei uskaltanut sinun kuultesi puhua, ettet vaan suutu!

Vierailija
12/22 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka takia käyttäytyy poikkeavasti.

Vierailija
13/22 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö tosiaan itse tajunnut, vai yritätkö kaikin keinoin olla tajuamatta. Tai sit tää on provo

Vierailija
14/22 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä seksi kyllä toimii ja olen raskaanakin, joten tuntuisi tosi hullulta. ap

Vierailija
15/22 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän seksi (tai sen puute) ole välttämättä ainoa syy pettämiseen...

Mutta meillä seksi kyllä toimii ja olen raskaanakin, joten tuntuisi tosi hullulta. ap

Vierailija
16/22 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte menossa vaikka anoppisi luokse, niin olisitko halukas lähtemään? Miehelläsi on ehkä sama tilanne. Ei hotsita lähteä ja on pokkaa jättäytyä matkasta. Ei siinä heti tarvitse olla kyse pettämisestä!

Vierailija
17/22 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin miehelleni tuossa tilanteessa, että "Minulla on vahvat epäilyt, minkä takia olet jäämässä kotiin. Mutta nyt on semmoinen homma, että sinä lähdet lasten takia reissuun mukaan ja kun tulemme kotiin, niin saat tehdä ihan mitä haluat, mutta tiedä se, että voit menettää minut ja perhe-elämän. Jos et lähde mukaan, niin sinä et ole enää täällä, kun tulen lasten kanssa takaisin, Sovittu?"

Ja kyllä pettää voi, vaikka oman puolison kanssa seksi toimiikin.

Vierailija
18/22 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhettä.

Vierailija
19/22 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on toinen nainen ja haluaa viettää hänen kanssaan yhden kiihkeän yön. Sinä olet turvallisesti lasten kanssa muualla... Idiootti mies, kun noin läpinäkyvästi asiat järjestää!

Vierailija
20/22 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tahansa, ei hyvä ap:lle :(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi