Mikä on syrjäisin Perähikiä, missä olette koskaan olleet?
Kommentit (1343)
Hesa. Surkea pyrkyreiden ja muiden hienostelijoiden paikka ilman edes maayhteyttä keski-eurooppaan.
Ei hajuakaan, oltiin road tripillä Lapissa ja minua alkoi närästää, koetetiin etsiä apteekkia muttei löytynyt, asuintaloja vaan harvakseltaan erottui pimeydessä.
Siellä kaukana jossain, missä maa loppuu ja edessä on enää Jäämeri. Monta paikkaa on koluttu, pienimpänä varmaan Hamningberg Varangin niemimaan pohjoisreunalla. Ensi kesänä taas. <3
helsinki. täynnä suvaitsevaisia ihmisiä, jotka hyväksyvät vain 5% vähemmistön ja vihaavat valkoisia suomalaisia
Helsinki on aika syrjässä täältä Maailman Keskipisteestä.
Jos kysymys suhteutetaan siihen mitä paikkakunta itsestään kuvittelee vs mitä se todella on niin Helsinki on ylivoimaisesti syrjäisin perähikiä jossa olen koskaan käynyt.
Parkano, Petäjävesi, Suonenjoki, Pietarsaari, Jyväskylä, Pikonlinna Kangasala, Aitoo, Nakkila, Kullaa, Kuusamo, Pyhäranta.
Vierailija kirjoitti:
Kouvola. Ei ikinä enää.
Minusta Kouvola ei ole perähikiä, Helsinki on lähempänä ja Hki-Vantaa lentoasema lähempänä kuin mitä esim. Kuopiossa asuessaan.
Vierailija kirjoitti:
helsinki. täynnä suvaitsevaisia ihmisiä, jotka hyväksyvät vain 5% vähemmistön ja vihaavat valkoisia suomalaisia
eivätkä edes itse tiedä asuvansa perähikiällä
Kaikki paikkakunnat täältä etelästä katsoen, jotka ylittävät savonmurrealueen aluerajat, kuten esim. Eteläisen savon Mäntyharjun kunnan. Mukaan voidaan linjata myös savon rajojen hujakoilta itään ja länteen päin ja niiltä sijoiltaan ylöspäin sijoittuvat isommat ja pienemmät paikkakunnat Suomen huippuun asti. Täysveristä sisäsiittoista tuppukylän väkeä täynnänsä jokaikinen pikkukylä kaupunkeineen, jossa muualta sivistysalueilta Suomesta muuttaneita vieroksutaan ja katsellaan kuin lehmä uutta navettaa.
Kouvola, hyi .... harmaa kaupunki ja ihmiset vähän yksinkertaisia.
Suomi. Euroopan pohjoisessa kulmassa oleva pikku maa, jossa ei ole juuri mitään.
Helsinki. Aika syrjäinen sen pitää olla, kun siellä on neekereítäkín enemmän kuin afrikassa.
Vierailija kirjoitti:
Kouvola, hyi .... harmaa kaupunki ja ihmiset vähän yksinkertaisia.
Ite oot totaalisen yksinkertainen, ja oot varmaan jostain helkkarin kaukana kaikesta sivistyneestä. On niitä yksinkertaisia ihmisiä paljon enemmän pohjoisempana kuin Kouvolassa. Todennut olen. Ja jos kuvittelet tuon yleistämisesi sanottuasi olevasi moninkertainen niin et kyllä siltä vaikuta. Oot varmaankin jostain esim.Pohjois-Pohjanmaan pikkupaikkakunnalta, josta kaikki sinuakin fiksummat ovat muuttaneet pois kaltaistesi tylsämielisten joukosta.
Dubai. Ilman öljyä vain hiekka aavikkoa.
En muista sen kylän nimeä, mutta pieni virolainen kylä jonka läpi ajettiin vuonna 2010. Otin sieltä valokuvia, kun oli syrjäisin ja surullisin paikka jossa olen koskaan käynyt. Siis syrjäiset luonnonpaikat ovat minusta ihania, koska rakastan rauhaa ja karua erämaaluontoa, mutta tuo paikka oli sellainen autio hökkelikylä, jossa asui vain pari ikivanhaa mummoa pystyynkaatuvissa neuvostoaikaisissa röttelöissä. Koko paikka oli kuin taantumuksen ja melankolian ruumiillistuma.