Mikä on syrjäisin Perähikiä, missä olette koskaan olleet?
Kommentit (1343)
Kivijärvi -Kannonkoski-Viitasaari väli/alue. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Lapissa siellä ja täällä, mutta en ehkä kuitenkaan laskisi Lappia perähikiäksi. Lapulla on luontoarvoja ja se on turistien suosiossa.
Mielestäni perähikiä on sellainen paikka mikä on kaukana kaikista tärkeistä paikkakunnista, missä ei ole mitään millä se voisi tulla tunnetuksi tai houkutella matkailijoita. Joku Karijoki ja Honkajoki ovat perähikiöitä.
Karijoki!? 😀 Ehkä joo, mutta viihdyn täällä. Muutin aikoinaan Helsingistä, jossa asuin lapsuuteni, nuoruuteni ja opiskeluajan. Ennätin asua ulkomaillakin ja olen reissannut paljon. Ja niin vain kymmenisen vuotta sitten löysin tieni Karijoelle, eikä enää huvita lähteä minnekään. Mahtava paikka!
Nuorgam on aika syrjässä kyllä
Lienee Patvinsuon kansallispuisto. Eipä tuossa mitään merkittävämpää asutuskeskusta ihan lähellä ole. Google Maps kuvailee paikkaa seuraavasti: "Karhujen asuttama suo".
Kouvola ja kaikki lähialueet sillämain.
Ala-Pitkän keskustasta 15km päässä oleva talo.
Jaa, olisikohan Kiikoinen Pirkanmaan ja Satakunnan rajan lähellä. Hallinnollisesti taitaa kuulua Sastamalaan.
Peräposiolta pikkusen Pernuun päin.
Tämä ei ehkä oikeasti ole mikään syrjäinen pikkupaikka, mutta vastaukseni perustuu erääseen lapsuusmuistooni.
Eli ajettuamme kesälomareissulla monta tuntia saavuimme iltamyöhällä Pohjanmaalla sijaitsevaan Ylivieskaan ja siellä hotelliin, jonka nimi taisi olla Käenpesä. Tuntui että olimme kaukana kaikesta. Se oli kyllä kiva paikka eli "syrjäinen perähikiä" ei ole välttämättä paha asia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minä teille perähiet näytän!
Riitta
Vierailija kirjoitti:
Helsinki. Paskainen pikkukaupunki täynnä inhottavia ihmisiä. Maailman rumimmat ja tyhmimmät ihmiset asuvat Helsingissä.
🤢
Kuinka tyhmä ja lapsellinen voi ihminen olla kun tällaista kirjoittaa. Voi huoh.
Vieremä ja Tuupovaara. Kummassakin olen asunut työni takia
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Turku-Helsinki -linjan pohjoispuolella on ihan perähikiää. En ymmärrä kuka siellä haluaa asua. Ilmeisesti eivät paremmasta tiedä.
Yhden joululoman olin opiskeluaikana töissä Helsingissä. Kammottava asuinpaikka. Viihdyn eteläpohjanmaalla pikkukaupungissa.
Joku mänttä-vilppula. Savolta olen onneksi pelastunut, sieltä ei palata.