Mikä on syrjäisin Perähikiä, missä olette koskaan olleet?
Kommentit (1343)
Rautavaaran kunta, siellä törmäsi ennemmin suteen kuin ihmiseen.
Luulenpa, etten ole tämän Perähikiämmällä ollut kuin nyt olen. Ei siis vaaraa, että pystyisin muuttamaankaan enää tämän Perähikiämmälle. Oo miten turvallinen tulevaisuus minulla onkaan! Onneni läikkyy yli.
Pielisjoen varressa paikka nimeltä Puronperse.
Vierailija kirjoitti:
Hikiän kylä Hausjärvellä.
Hikiähän on esim. Ilomantsin Naarvaan verrattuna vilkasta taajamaseutua.
kankaanpää on kaukana kaikesta
Riihimäen lähellä sijaitsee Hikiä ja perähikiä on siis todennäköisesti Hikiän perällä, eli siellä.
Helsinki. Paskainen pikkukaupunki täynnä inhottavia ihmisiä. Maailman rumimmat ja tyhmimmät ihmiset asuvat Helsingissä.
🤢
Suomessa Ilomantsin Möhkön kylässä!
Dallasista nelisen tuntia lounaan suuntaan, paikka oli Lampasas ja sielläkin joku peräkylä.
Luulin että noin ahdasmieliset paikat on vain elokivatodellisuutta, mutta paikka sheriffeineen oli kuin Rambo I:n junttila.
(Joo, duunimatkalla, pysähdyttiin sapuskalle ja katseltiin ympärillemme. Epäluuloinen wanhan liiton sheriffi luuli meitä joksikin venäläisiksi kommunistiagenteiksi 😅)
Akalauttapään tunturin laella vaellusrippileirillä Lapissa jotain 5 kilometrin päässä Venäjän rajalta. Oon kyllä käynyt myös Venäjän puolella kesäkuussa 2013 katsomassa iskän puolen viime kesänä edesmenneen mummon lapsuudenkodin kivijalkaa jonkun pellon reunassa.
T: M28
Vierailija kirjoitti:
Asun sellaisessa ;)
Purnumukassa?
Minäkin asun muuten, mutta talon vieressä on kahden kirkonkylän välinen maantie, joten ei täytä kriteerejä. Syrjäisin paikka oli Norjassa erään saaren viimeinen kylä Jäämeren rannalla.
Kuuban Cardenas! Youtubesta löytyy.
Hikiän kylä Hausjärvellä.