Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska näpäytys eksälle?

Vierailija
27.03.2017 |

Ex-vaimo meni haulikkohäillä lähes heti eron jälkeen naimisiin uuden miehen kanssa. Tiedän yhteisen historiamme perusteella, että eksä inhoaa Vauva -lehteä, koska se antaa hänen mielestään liian ruusuisen kuvan vauva-arjesta. Mietin että olisiko hyvä näpäytys jos tilaisin hänelle Vauva -lehden lahjatilauksena...?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItähän tuossa luki? Haulikkohäillä? Miksi sinun pitää näpäytellä eksää, vieläkö vanha suola janottaa?

Vierailija
2/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei janota vanha suola, minua vaan kohdeltiin erossa niin ilkeästi. En jaksa odottaa karman tasausta.

(Haulikkohäät = morsian on raskaana kun vihkiminen tapahtuu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä vittua kiinnostaa eksän elämä?

Vierailija
4/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika montaa sellaista miestä, jotka joutuvat maksamaan elareita eksälle ja näin lihottamaan hänen lompakkoaan.

Vierailija
5/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika montaa sellaista miestä, jotka joutuvat maksamaan elareita eksälle ja näin lihottamaan hänen lompakkoaan.

Elareita maksetaan niiden miesten omien lasten elättämiseksi, tyhmä.

Vierailija
6/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä. Tuollaiset näpäyttelyt ovat säälittäviä ja osoittavat vain oman lapsellisuutesi.

Vierailija
7/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo meni haulikkohäillä lähes heti eron jälkeen naimisiin uuden miehen kanssa. Tiedän yhteisen historiamme perusteella, että eksä inhoaa Vauva -lehteä, koska se antaa hänen mielestään liian ruusuisen kuvan vauva-arjesta. Mietin että olisiko hyvä näpäytys jos tilaisin hänelle Vauva -lehden lahjatilauksena...?

Ihan selkeesti sua vielä ketuttaa lähtönsä etkä ole päässyt asiasta yli. Lapsellista käytöstä sinulta, käsittele se erosi kunnolla.

Exiä ei ole tarvis näpäyttää kun niistä on päässyt yli. Sä et ole ja selkeesti exällä oli  hyvä syy jättää sut.

Vierailija
8/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene elämässä eteenpäin.

Niin exäsikin on mennyt.

Vierailija
9/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon huumorintajuttomia naisia paikalla. Ilmeisesti totuutta ei kukaan halua kuulla.

Vierailija
10/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siinäkin kuulut sellaisiin luusereihin jotka eivät halua elättää omia jälkeläisiään. Ei ne elarit ketään rikastuta, mutta varmasti ruokakuluissa lasten äiti säästää kun ei ole aikuista miestä syömässä lasten vanukkaitakin jääkaapista joten lapsilla on ehkä sitten varaa harrastaakin jotain.

Vierailija
11/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä paljon huumorintajuttomia naisia paikalla. Ilmeisesti totuutta ei kukaan halua kuulla.

Minä haluan. Kerropa nyt se totuus.

Vierailija
12/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene elämässä eteenpäin.
Niin exäsikin on mennyt.

Joo, niin on. Minun rahoilla ja vanhempiensä ylenpalttisella ja kritiikittömällä tuella. Kaikilla vaan ei ole mahdollisuutta samaan.

Se on muuten naisille se uuden kumppanin hankkiminen hieman helpompaa kuin tavismiehelle. Ei tarttee kuin vähän nostaa hameenhelmaa ja unohtaa ehkäisy...ja kas onnellinen uusperhe on muodostettu!

No on mulla parempi ilman sitä pirttihirmua, harmittaa vaan että tuhlasin kaikki resurssit siihen naiseen. Onneksi on sentään hienoja lapsia, jotka ymmärtävät millainen ikävä ämmä eksä on. :)

Vierailija
13/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% ihmisistä. Osa vain on liian ylpeä tai tyhmä myöntääkseen.

Vierailija
14/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene elämässä eteenpäin.
Niin exäsikin on mennyt.

Joo, niin on. Minun rahoilla ja vanhempiensä ylenpalttisella ja kritiikittömällä tuella. Kaikilla vaan ei ole mahdollisuutta samaan.

Se on muuten naisille se uuden kumppanin hankkiminen hieman helpompaa kuin tavismiehelle. Ei tarttee kuin vähän nostaa hameenhelmaa ja unohtaa ehkäisy...ja kas onnellinen uusperhe on muodostettu!

No on mulla parempi ilman sitä pirttihirmua, harmittaa vaan että tuhlasin kaikki resurssit siihen naiseen. Onneksi on sentään hienoja lapsia, jotka ymmärtävät millainen ikävä ämmä eksä on. :)

Kylläpä katkeruus paistaa kauas. Kannattaisiko nyt unohtaa eksä ja katsoa eteenpäin. Jos tilailet jotain Vauva-lehtiä hänelle niin johan sulle nauretaan ivallista naurua selän takana vielä ensi vuosikymmenelläkin.

Vierailija
15/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisille kostaminen on säälittävää ja typerää, eikä edesauta mitenkään sitä, että pääset hänestä yli. Kyllä minunkin exäni meni naisimiiin puoli vuotta eron jälkeen, mutta miten ja miksi minun pitäisi se kostaa tai miksi minun pitäisi olla edes siitä vihainen? Toki jos hän olisi kohdellut minua ikävästi, niin olisin hänelle siitä vihainen, mutta miten tuo naimisiin meneminen liittyy asiaan? 

Vierailija
16/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on yhteishuolto ja lapsi asuu 50/50 molemmilla vanhemmillaan, niin kenenkään ei tarvitse maksaa elareita. Jos ei ole tuollaista järjestelyä niin etähuoltaja maksaa lapsen kuluja, ei lihota eksän lompakkoa.

Vierailija
17/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene elämässä eteenpäin.
Niin exäsikin on mennyt.

Eikös se silloin ollut ihan yhtä helppoa sille uudelle (tavis-)miehelle? Eikä hänen tarvinnut edes nostaa hameenhelmaa.

Vierailija
18/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamista vastauksista päätellen jäynä olisi mitä oivallisin. :)

Vierailija
19/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve ääliö. Olen itse etä-äiti ja maksan elareita. Itselleni on selvää että lähi käyttää elatusmaksut lapsen kuluihin joihin kuuluvat mm. asunto, ruoka, vaatteet, harrastukset terveydenhoito (yksityinen lekuri) eikä   ole koskaan edes käynyt mielessä tulla tänne esittämään marttyyria ja nillittämään elareista. Se ex pitää huolta yhteisistä lapsistamme ja minulle on kunnia-asia hoitaa oma osani ja välillä  extraakin.

Mä en p*rkele tajua mitä te äijät vingutte elareista. Jos ne lapset on hankittu, niistä pidetään huolta eivätkä ne velvollisuudet lopu vaikka ero tulisi. Se jos puoliso lähtee toisen matkaan tai jättää koska  jätetty on m*ulkku, ei lopeta elatusvelvollisuutta lapsia kohtaan. Ette te voi  jukoliste kostaa sitä toisen vanhemman käytöstä omille lapsille typerykset! Eivät ne lapset ole  tilanteeseen syypäitä. Elareista nillittäminen on lapsellista käytöstä, ihan sama raha kun teiltä pitäisi perheenäkin mennä lasten elatukseen. Jos ei mene, niin hävetä saatte.

Nyt ne päät pois ahterista ja mietitte LASTEN kannalta asiaa ja unohdatte sen toisen vanhemman, ihan sama mitä se teille on tehnyt. Kuinka tyhmä, lapsellinen ja katkera on lapsilleen kostava  mies, kysyn vaan?

Vierailija
20/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei janota vanha suola, minua vaan kohdeltiin erossa niin ilkeästi. En jaksa odottaa karman tasausta.

(Haulikkohäät = morsian on raskaana kun vihkiminen tapahtuu)

Exällä tais olla ihan pätevä syy vaihtaa sut toiseen, pikkumainen ilkimys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan