Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska näpäytys eksälle?

Vierailija
27.03.2017 |

Ex-vaimo meni haulikkohäillä lähes heti eron jälkeen naimisiin uuden miehen kanssa. Tiedän yhteisen historiamme perusteella, että eksä inhoaa Vauva -lehteä, koska se antaa hänen mielestään liian ruusuisen kuvan vauva-arjesta. Mietin että olisiko hyvä näpäytys jos tilaisin hänelle Vauva -lehden lahjatilauksena...?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä häntä haluat näpäyttää? Jätti sinut? Petti?

Jätti minut juuri sellaisella hetkellä kun olisin tarvinnut eniten tukea vaikka olin antanut kaikkeni hänen ja perheeni eteen. Sitä en tiedä ehtikö hypätä sänkyyn jonkun toisen miehen kanssa, mutta viitteitä sellaisesta todellisuuspaosta oli. Kuvitteli raukka, että elämä jotenkin muuttuisi paremmaksi eron jälkeen. No ei muuttunut vaikka sanoin sen ennen eroa, mutta eipä tietenkään voinut uskoa.

Vierailija
42/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

exän röllötystä kirjoitti:

No jos se ex muijasi on raskaana, niin tilaa se Vauva-lehti hänelle. Laita lahjalehden tilaajaksi vielä joku paikallenen taksikuski, niin saa uusi ukkokin vähän pähkäiltävää....

Muista myös lähettää synnärille onnittelukortti.... sehän onnistuu ihan sillä että menet siihen synnärin kiskalle ja laitat vaimosi nimen, osaston ja huoneen numeron ja taas eri ukko lähettäjäksi jne..... Tai jos et korttia halua lähettää, niin mene kytikseen just ennen vierailuaikaa ja kun uusi ukko on tulossa vaimoaan katsomaan, niin kävelet ulko-ovissa vastaan, tervehdit ja vaikka onnittelet sanoen: Onnea nyt sullekin.... Hän menee exäsi luo vaatimaan selitystä, että miksi sinä olet käynyt häntä katsomassa. Exäsi soittaa sitten sinulle, että oletko sinä ollut synnärillä ja voit sanoa, että et ole ollut lähelläkään. Tai sitten voit jättää vastaamatta puhelimeen. Näyttelet vaan lähipubissa kaikille, että näin se mun exä mua vielä kaipaa.

Sitten alat tehdä lasu ilmoituksia heidän perhe-elämästään. Laita viel joku naikkonen soittamaan niinkö naapurina.

Täällähän on oikein raskaan sarjan tekijöitä paikalla. :D

Taidan olla viaton aloittelija näissä hommissa. Tosin tuo lasu voisi kuulostaa ihan hauskalta lisähommalta eksälle. Kukahan nainen suostuisi jelppimään...hmm. ;)

Olikos sinulla yhteisiä lapsia tämän eksän kanssa? Otapa huomioon, että siinä tapauksessa ne lastensuojelun viranomaisen tutkivat varmasti sinunkin kotiolosi. Kuinka tyhmiä miehiä tämä maa päällään kantaakaan...

Höpöhöpö. Miksi ihmeessä muka tutkisivat jos ilmoitus koskee eksän toimintaa omassa kodissaan? Ja vaikka tutkisivat niin ei minulla ole mitään salattavaa, ulkoiset puitteet on kunnossa.

Kuvitteletteko te katkerat yhärit muka että kaikki eronneet miehet asuvat jossain strippiluolan yläkerrassa? :D

No ehkäpä sillä eksälläkään ei ole mitään salattavaa siellä uudessa kodissaan? Omia lapsiasi sinä tuollaisella tempullasi kyllä kiusaat. Ja kuka tässä on katkera "yhäri"? Vai eikö sinulla ole edes huoltajuutta lapsistasi?

Ehkä ei ole, mutta tiedän että eksä kiristelisi tuollaisesta hampaitaan oikein kunnolla ja sehän vasta hauskaa olisi.

Nautitko omien lastesi kiusaamisesta myös muilla tavoin?

Ei lapset tuollaisesta ymmärrä tai hätkähdä, heidän näkökulmastaan äiti vaan siivosi tosi ahkerasti kun kiva täti tuli kylään kahville ja juttelemaan niitä näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ls-ilmo on usein järkytys myös sille lapselle. Sitäkö haluat lapsellesi?

Ala elää omaa elämääsi, tapaile naisia, käy lenkillä jne. Se on paras kosto, kun exä huomaa, ettet jäänyt häneen roikkumaan.

Vierailija
44/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätti minut juuri sellaisella hetkellä kun olisin tarvinnut eniten tukea vaikka olin antanut kaikkeni hänen ja perheeni eteen. Sitä en tiedä ehtikö hypätä sänkyyn jonkun toisen miehen kanssa, mutta viitteitä sellaisesta todellisuuspaosta oli. Kuvitteli raukka, että elämä jotenkin muuttuisi paremmaksi eron jälkeen. No ei muuttunut vaikka sanoin sen ennen eroa, mutta eipä tietenkään voinut uskoa.

Mistä ihmeestä sinä voit tietää kuinka hyvää hänen elämänsä on nyt? Ihme nillitystä... Ketään ei voi pakottaa jäämään jos ei enää rakasta. Hyväksy se ja mene eteenpäin.

Vierailija
45/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

exän röllötystä kirjoitti:

No jos se ex muijasi on raskaana, niin tilaa se Vauva-lehti hänelle. Laita lahjalehden tilaajaksi vielä joku paikallenen taksikuski, niin saa uusi ukkokin vähän pähkäiltävää....

Muista myös lähettää synnärille onnittelukortti.... sehän onnistuu ihan sillä että menet siihen synnärin kiskalle ja laitat vaimosi nimen, osaston ja huoneen numeron ja taas eri ukko lähettäjäksi jne..... Tai jos et korttia halua lähettää, niin mene kytikseen just ennen vierailuaikaa ja kun uusi ukko on tulossa vaimoaan katsomaan, niin kävelet ulko-ovissa vastaan, tervehdit ja vaikka onnittelet sanoen: Onnea nyt sullekin.... Hän menee exäsi luo vaatimaan selitystä, että miksi sinä olet käynyt häntä katsomassa. Exäsi soittaa sitten sinulle, että oletko sinä ollut synnärillä ja voit sanoa, että et ole ollut lähelläkään. Tai sitten voit jättää vastaamatta puhelimeen. Näyttelet vaan lähipubissa kaikille, että näin se mun exä mua vielä kaipaa.

Sitten alat tehdä lasu ilmoituksia heidän perhe-elämästään. Laita viel joku naikkonen soittamaan niinkö naapurina.

Täällähän on oikein raskaan sarjan tekijöitä paikalla. :D

Taidan olla viaton aloittelija näissä hommissa. Tosin tuo lasu voisi kuulostaa ihan hauskalta lisähommalta eksälle. Kukahan nainen suostuisi jelppimään...hmm. ;)

Olikos sinulla yhteisiä lapsia tämän eksän kanssa? Otapa huomioon, että siinä tapauksessa ne lastensuojelun viranomaisen tutkivat varmasti sinunkin kotiolosi. Kuinka tyhmiä miehiä tämä maa päällään kantaakaan...

Höpöhöpö. Miksi ihmeessä muka tutkisivat jos ilmoitus koskee eksän toimintaa omassa kodissaan? Ja vaikka tutkisivat niin ei minulla ole mitään salattavaa, ulkoiset puitteet on kunnossa.

Kuvitteletteko te katkerat yhärit muka että kaikki eronneet miehet asuvat jossain strippiluolan yläkerrassa? :D

No ehkäpä sillä eksälläkään ei ole mitään salattavaa siellä uudessa kodissaan? Omia lapsiasi sinä tuollaisella tempullasi kyllä kiusaat. Ja kuka tässä on katkera "yhäri"? Vai eikö sinulla ole edes huoltajuutta lapsistasi?

Ehkä ei ole, mutta tiedän että eksä kiristelisi tuollaisesta hampaitaan oikein kunnolla ja sehän vasta hauskaa olisi.

Nautitko omien lastesi kiusaamisesta myös muilla tavoin?

Ei lapset tuollaisesta ymmärrä tai hätkähdä, heidän näkökulmastaan äiti vaan siivosi tosi ahkerasti kun kiva täti tuli kylään kahville ja juttelemaan niitä näitä.

Et nyt enää viitsisi olla lapsellinen, aikuinen mies.

Vierailija
46/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sinä voit tietää kuinka hyvää hänen elämänsä on nyt? Ihme nillitystä... Ketään ei voi pakottaa jäämään jos ei enää rakasta. Hyväksy se ja mene eteenpäin.

Kyllä minä olen hyväksynyt sen ettei eksä enää halua yhteistä tulevaisuutta kanssani. Teoillaan alleviivasi mielipiteensä sen verran selvästi. Kuvitteli jotenkin ihmeellisesti kärsineensä avioliitossa vaikka sai olla kotonakin kun lapset oli pieniä.

Minua taas ihmetyttää miten naiset kuvittelevat voivansa jättää kaiken eron myötä taakseen vaikka on yhteisiä lapsia. Ei sen niin mene vaikka moni niin virheellisesti kuvitteleekin.

Vierailija
47/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän jo naimisiinkin uudestaan ehtinyt niin taisi hänellä kuitenkin muuttua paremmaksi..

Vierailija
48/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten ja tuttujen kautta välittyy tietoa...

Vierailija
49/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen hyväksynyt sen ettei eksä enää halua yhteistä tulevaisuutta kanssani. Teoillaan alleviivasi mielipiteensä sen verran selvästi. Kuvitteli jotenkin ihmeellisesti kärsineensä avioliitossa vaikka sai olla kotonakin kun lapset oli pieniä.

Minua taas ihmetyttää miten naiset kuvittelevat voivansa jättää kaiken eron myötä taakseen vaikka on yhteisiä lapsia. Ei sen niin mene vaikka moni niin virheellisesti kuvitteleekin.

Hän on hylännyt lapset? "sai olla kotona kun lapset oli pieniä" no se äitiysloma on kyllä ihan lakisääteinen. Miten vaimo kertoi kärsineensä vai sanoiko mitään?

Vierailija
50/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että ihan SAI olla kotona? Pyysitkö itse, että saisit olla kotona hoitamassa lapsiasi kun he olivat pieniä? Synnäriltäkö ne olisi pitänyt päiväkotiin kiikuttaa? Voi jumaliste, sinustahan paljastuu mielenkiintoisia piirteitä ketjun edetessä... Ja mitä muuta yhteistä teillä nyt sitten pitäisi olla kuin ne yhteiset lapset?

Vierailija
51/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olisit tarvinnut tukea silloin?

Vierailija
52/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten ja tuttujen kautta välittyy tietoa...

Joka ei sinulle kuulu pätkän vertaa. Eksä olisi varmaan jo polvillaan rukoillut sinua ottamaan hänet takaisin, jos sinun luoksesi haluaisi. Mutta kun et osaa päästää irti, vanha suola janottaa ja olet katkera. Ryhdistäydy nyt!

Vierailija
53/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänen elämänsä on niin perseestä nykyään, niin eikö se ole jo ihan riittävä kosto?

Vierailija
54/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että ihan SAI olla kotona? Pyysitkö itse, että saisit olla kotona hoitamassa lapsiasi kun he olivat pieniä? Synnäriltäkö ne olisi pitänyt päiväkotiin kiikuttaa? Voi jumaliste, sinustahan paljastuu mielenkiintoisia piirteitä ketjun edetessä... Ja mitä muuta yhteistä teillä nyt sitten pitäisi olla kuin ne yhteiset lapset?

Lukekaapa noita alkupään viestejä. Niissä on vastauksia osaan uudestaan esitetyistä kysymyksistä.

Eksä sai siis olla kotona omasta halustaan useita vuosia kun lapset olivat pieniä. Lopulta jouduin patistelemaan häntä, jotta sai edes paperit ulos koulusta. Töitä vältteli tehokkaasti, koskaan ei löytynyt mitään sopivaa, mielekästä, tarpeeksi hyvin palkattua jne. Olisi pitänyt itse ottaa tuossa vaiheessa ero, mutta minä hölmä kuvittelin että rakkaus voittaa.

Jossain vaiheessa sitten voimat loppui kun olisi pitänyt tienata yksin koko perheen elanto ja vielä opiskella lisää samaan aikaan jotta palkka nousisi. Sitten yhtäkkiä samaan aikaan se rakkauskin loppui.

Vierailija
55/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hänen elämänsä on niin perseestä nykyään, niin eikö se ole jo ihan riittävä kosto?

Ei ihan. Haluan että hän myöntää kasvotusten tehneensä pahan virheen.

Vierailija
56/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä sinun silmissäsi on "paha virhe" ei ehkä muiden silmissä ole. Taidat pitää itseäsi jonain jumalan lahjana eksällesi. En ihmettele että häipyi.

Vierailija
57/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mennä juuri toisin päin. Kiittää vaan luojaa kun pääsi eroon tuollisesta katkerasta pikku pojasta. Et taida ymmärtää että kaikki mitä katkeruuksissasi teet saattaa sinut vain enemmä huonoon valoon. Kuset niin sanotusti omille kintuillesi.

Vierailija
58/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jättämällä sinut? Mutta hän ei luultavasti koe tehneensä mitään virhettä siinä asiassa. Hänellä on jo uusi perhekin, joten kokee luultavasti olevansa nyt tyytyväisempi.

Vierailija
59/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen vaimosi saa Vauva-lehden, ottaa yhteyttä lehden asiakaspalveluun ja pyytää, että lehti lähetetään jatkossa esimerkiksi läheiseen neuvolaan.

Selkeä win-win -tilanne. Suosittelen. 

Harvinaista, että mies maksaa vaimolleen elatusmaksua. Isäpuoleni maksoi vuosikymmeniä elatusmaksua omalle vaimolleen, joka oli vuosia kotiäitinä korkeakoulutuksestaan huolimatta, mutta he olivat iäkkäitä ihmisiä. 

Vierailija
60/95 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pettymyksen. Yrittäisit nyt kuitenkin siirtyä elämässäsi eteenpäin, pitäen hyvää huolta itsestäsi ja ennen pitkää eksäsikin oi tuntea piston rinnassaan kun näkee että pärjäät yksin. Pian on taas kesä ja terrasseilla on taatusti nättejä naisia joista voit pokata uuden naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä