Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppareiden hinnat

Vierailija
26.03.2017 |

Onko kukaan huomannut miten törkeitä hintoja ihmiset pyytelee tavaroista? On likasia, hajonneita, kuluneita tavaroita ja pyydetään ihan törkeitä hintoja, joskus miltei uuden veroisia hintoja. Sitten on nämä arabia astiat, niistäkin vaikka on kulumaa ja särkymää pyydetään vähintään se 25e+. Sitten valitetaan, kun ihmiset ei osta niitä kirppistavaroita.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni on aina ällöttänyt nämä puoleksi käytetyt kosmetiikat kirppareilla ja olen ihmetellyt miksi niitä kukaan laittaa myyntiin, eihän kukaan sellaista voi ostaa. Kunnes eräs Venäjältä muuttanut tuttavani tuli onnessaan esittelemään kuinka oli ostanut kirpparilta puoleksi käytetyn huulipunan ihan vain parilla eurolla. Näköjään niitä sitten joku ostaa.. Tosin ällöttää mua edelleen :D

NO HYYYYII!!!

Vierailija
82/88 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fida ehkä paras ja halvin, uff silloin kun on 1-2 e päivät joskus löytää hyvät farkut, pelastusarmeijja aina liian kallis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntipaikka on nykyään aika kallis ja tuntuu että se aiheuttaa ylihinnoittelua. Päätavoitteeksi on monelle tullut tienaaminen, eikä tavarasta eroon pääseminen.

En minä ainakaan halua päästä tavaroista eroon tappiolla. Siksi pyrin hinnoittelemaan ne niin, että saan pöytävuokran katettua ja lisäksi hieman voittoa. Se nyt on makuasia, mikä on kenellekin riittävä voitto viikolta, mutta tosiasia on se, että täällä keskikokoisessa kaupungissa missä viikkovuokra on reilut 20 e, ei saa viikkovuokrarahoja myymällä lastenvaatteita 50:llä sentillä. Toki niitä ei osta kukaan, jos maksaisivat monta euroa, joten johtopäätös on se, että lastenvaatteita myymällä ei menesty. Pöydässä täytyy aina olla selvästi kalliimpaa tavaraa, mistä ihmiset ovat valmiita maksamaan. Minun pöydässäni ei kaikkea saa eurolla tai kahdella.

Vierailija
84/88 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
85/88 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vien jopa vaatteita missä on lappuja kiinni, kenkiä joita on käytetty kerran pari, hyviä astioita ym oikeasti hyvää tavaraa. Ja joka kerta aina pistän alikanttiin hinnan. Oma mieskin on välillä aivan näreissään asiasta. Mutta jos itse olen ne omilla rahoilla ostanut, enkä koe tarpeelliseksi laitan eteen päin. Ikinä ei olisi pokkaa viedä roinaa tai hajonnutta tavaraa. Joskus ihan hävettää muiden puolesta mitä jotkut sinne vie! Pihakiviäkin 5€ kpl jotka on maalattu esim siiliksi.. voi elämä!!!

Mulla ei myöskään olisi pokkaa tunnustaa että minulla kertyy kirpparipöydällisiä tavaraa (vaatteita) joissa on vielä laput kiinni kun ei sit huvittanutkaan. Ei tarvi olla täyshippi mutta joku roti tuohon hölmöilyynkin. Meillä on kuitenkin toistaiseksi vaan tää yksi maapallo.

Vierailija
86/88 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla pitää saada

Vierailija
87/88 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:[[

Vierailija