Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppareiden hinnat

Vierailija
26.03.2017 |

Onko kukaan huomannut miten törkeitä hintoja ihmiset pyytelee tavaroista? On likasia, hajonneita, kuluneita tavaroita ja pyydetään ihan törkeitä hintoja, joskus miltei uuden veroisia hintoja. Sitten on nämä arabia astiat, niistäkin vaikka on kulumaa ja särkymää pyydetään vähintään se 25e+. Sitten valitetaan, kun ihmiset ei osta niitä kirppistavaroita.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä meneekö ohi aiheen, mutta olen huomannut samaa mitä moni muu, että myydään käytettyä tavaraa käytetyllä hinnalla. Itse selailen todella paljon mm. tori.fi:tä että ostaisin lapselle käytettyjä vaatteita mutta monesti hinta on lähes sama kuin kaupassa. Plus sitten vielä nämä jotka ostaa tarjouksesta vaatteita ja myy niitä käyttämättömänä kaupan normaalihinnalla, tätä näkee erityisesti merkkivaatteiden osalta. No, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Pitkästä aikaa juuri tänään löysin jonkun joka myi hyväkuntoisia lastenvaatteita realistiseen hintaan. Edellisestä kerrasta onkin vierähtänyt jo tovi. 

Vierailija
42/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ees tarttis viedä kaikkea kirppikselle ku toiset tarttee apua ilmasex!  Mä luen yhtä blogia.  Ne tekee hyvää työtä välillä. Kantsii lukee ja ottaa opix ja jättää kirppikset halvat tai kalliit väliin.   www.westendmum.fi/2017/02/01/tehdaan-vahan-hyvaa/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin menee hieman ohi aiheen mutta minä ihmettelen aina näillä fb:n nettikirppiksillä sitä eivätkö myyjät käsitä että ostajan täytyy vielä ottaa hinnassa huomioon ne postikulutkin. Ja nehän ovat valtavat! Miksi ostaisin saman tuotteen käytettynä jos saan sen samaan hintaan kaupasta kun lasketaan postikulutkin mukaan?

Esim. eräällä lankojen myynti palstalla lankakerän hinta saattaa olla sama kun kaupassa ja vielä kymppi postikuluja päälle. Sitten perustellaan että ota tai jätä, minä myyn tällä hinnalla. No minähän jätän mutta mitä järkeä tässä on?

Vierailija
44/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen roska voi olla toisen aarre, mutta ei ne toisen roskasta ala paljoa maksamaan. Ekan kerran kuin laitoin kirppispöydän, ajattelin että ei näitä kukaan osta, mutta laitetaan nyt ja heitetään roskiin jos ei kelpaa. Kahden päivän päästä menin muutaman tavaran kanssa pöytää siivoamaan ni olikin pöytä tyhjä... :) Hinnat taisivat olla hyvin kohdillaan, tulikin hyvä myynti. Eli myyjien ei kannata ajatella paksua lompakkoa, koska todennäköisesti ne tavarat ei silloin mene ja myynti on huono + kauhea vaiva kantaa niitä takaisin kotiin.

Vierailija
45/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just kirppispöytä viikon, ajatuksella päästä eroon mahdollisimman paljosta itselle turhasta.

Myydyksi meni noin 150 tuotetta, ja voittoa pöytävuokran jälkeen jäi hiukan yli 100e. Hinnat oli suurimmaksi osaksi 0,50-1€. Oli hyväkuntoisia vauvavaatteita, leluja, naisten vaatteita ja jotain pikkukrääsää.

Oikein ärsyttää ne pöydät täynnä kivoja tavaroita ja vaatteita, mutta lähemmän tarkastelun jälkeen käy ilmi, että hooämmän trikooräteistä pyydetään 5e, samalla rahalla ostaa kaupasta uuden. Mä olisin valmis maksamaan itse sellaisesta euron.

Hinnoittelinkin oman pöytäni tuotteet hinnoilla, jotka olisin itse valmis maksamaan.

Vierailija
46/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Esim Lanttilassa tavara on tosi huono kuntoista ja kallista. N enää nykyisin juurikaan käy siellä kun ei kannata mennä jos ostokset on 0-1 tuotetta/kerta. Nyt keväällä mm ostin lapsille paljon alesta. Hinta suunnilleen sama kuin kirpparilla mutta kunto on tietenkin ihan eri luokkaa. Esim Lanttilassa saattaa olla joku kiva vaate, mutta todella paljon pesunukkaa ja haalistumaa ja hinta silti 2-3/kpl.

Vierailija
47/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tulipa sopivaan saumaan tämä keskustelu. Hinnoittelen tässä juuri kirppistavaroita ja laitan kaikki max.3 eur. On mm. camelin farkkuja ja gapin farkkutakki kolmella eurolla. Lasten T-paitoja ja hellemekkoja 0,50-1€. Superfitin kengät 3€. Reimatecin toppahousut ( ok, ehkä pitäisi myydä syksyllä ) 2€. Kumma jos ei noilla hinnoilla mene...suurin osa ainakin. Vaatteet on siistejä ja silitettyjä.

Tavallaan totta mutta käytännössä saat raahata todella ison röykkiön pieneen pöytään jos keskimyyntihinta on vaikka 1€. Silitätkö jokaisen 50 sentin paidan ja käytkö viikkaamassa joka päivä? Minäkin olen myynyt Reimatecin toppatakin vitosella ja Lindexin toppahousuille laitoin vain 3 €, koska nyt on kevät! Siltikin myyntiraporttini mukaan myyn enimmäkseen 3-8 € :n tuotteita. Ei siis Rodinia vaan hyväkuntoisia ok merkkejä ja kesä/kevätvaatteita.

Vierailija
48/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittohan nuo tavoittelevat nykyään. Tykkään kierrellä kirppiksiä, mutta en minä sinne sillä asenteella mene, että jotain oikeasti olisin ostamassa. Oikeastaan ainoastaan pienten paikkakuntien kirppiksiltä saattaa löytää jotain järkevään hintaan, koska siellä on pakko myydä halvalla jos haluaa päästä eroon tavarasta, kun asiakkaita käy niin vähän. 

Vierailija
49/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä meneekö ohi aiheen, mutta olen huomannut samaa mitä moni muu, että myydään käytettyä tavaraa käytetyllä hinnalla. Itse selailen todella paljon mm. tori.fi:tä että ostaisin lapselle käytettyjä vaatteita mutta monesti hinta on lähes sama kuin kaupassa. Plus sitten vielä nämä jotka ostaa tarjouksesta vaatteita ja myy niitä käyttämättömänä kaupan normaalihinnalla, tätä näkee erityisesti merkkivaatteiden osalta. No, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Pitkästä aikaa juuri tänään löysin jonkun joka myi hyväkuntoisia lastenvaatteita realistiseen hintaan. Edellisestä kerrasta onkin vierähtänyt jo tovi. 

Minusta tuo on huolestuttava ilmiö että käytettyjä vaatteita myydään jopa kalliimmalla kuin uusia. Tämä buumi on onneksi laantumassa. Kirppareilta voi tehdä kauniita löytöjä. Voi nähdä upeakuntoisen 10 vuotta vanhan printin. Aarteet ovat niitä joita vielä kaikki ei ole leimannut massaksi.

Vierailija
50/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mullakin sama harmaakauppias -laumojen kokemus. Samat, tietyt tyypit päivystivät paikallisen kirpputorin oven suussa. Jo kaukaa he näkivät uuden "uhrin" eli uuden kirppismyyjän. He syöksyivät tutkimaan tavaroita kuin hyeenalauma. Minunkin tavarakassieni ympärillä pyöri penkomassa parhaimmillaan viisi, kuusi iäkkäämpää naista sekä eräs nuori mies. En ehtinyt laittaa kamoja esille, kun ne hävisivät kasseista ja laatikoista. Eräskin naisihminen otti päällimmäisen tavaran kävellessäni pöytäni ääreen....

Nopeimmat nappasivat kivoimmat esineet, yleensä astiat ja sisustusesineet.  Eräs nuorehko mies, joka hävisi "nopeimmat voittaa" kilpailun, kumartui puoleeni kuiskaamaan: "paljonko tuo kynttilänjalka olisi maksanut, harmi kun en ehtinyt.."

Mitään muuta selitystä tälle kirppishaukkojen harmaalle taloudelle en keksi, että he haalivat halvalla hyvää tavaraa - ja hinnoittelevat kaiken uudelleen toisella kirpputorilla....

Ja nämä samat tyypit pyörivät vuodesta toiseen samoilla kirppiksillä.

Mutta eikö tässä tilanteessa jompi kumpi ole arvioinut hinnan pahasti väärin. Ei trokarikaan voi tavarasta kauheita pyytää, koska kirpputorilla eivät isot rahat kertakaikkiaan liiku, vaan pöytään jäävät siloin löydöt seisomaan. Jos taas itse myit tavarasi niin halvalla että joku sillä helposti nettoaa niin miksi? Miksi et itse laittanut tavaralle suoraan sitä helppoa menekkihintaa?

En minäkään trokareita arvosta, mutta minusta on vähän turha napista sen jälkeen kun tavarasta on saanut hinnan jonka halusikin. Mitä se oikeastaan sinua enää vaivaa mitä uusi omistaja tavaralle tekee? (Vaikka sitten myy naapuripöydässä voitolla.) 

Sinunlaisesi hyeenat tulevat aina puolustamaan röyhkeyttään. Kirppisten tai vaikka tori.fi:n idea ei vaan ole hyeenojen ruokkiminen.

Olisko sulla jotain muuta perustelu näkemyksellesi kuin (virheellinen) trokariksi ja hyeenaksi haukkuminen?

Miksi kirppikselle viedään kamaa? Että siitä pääsee eroon ja saa pari latia. Minä olen tavallinen omia tavaroitani myyvä kirppismyyjä eikä minua oikeasti kiinnosta mitä ostaja tekee minun hinnoittelemalleni tuotteelle. Ainoa mikä risoo on se mauton töniminen ja käytöstapojen puute. Mutta sellaiseen nyt törmää muuallakin, esim. tällä palstalla.

Vierailija
51/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttilassa on tosiaan niin kallista ja huonoa tavaraa/vaatetta, että taidan lopettaa käymisen kokonaan. Lisäksi siellä on epämiellyttävää asioida, kun lika ja tupakka haisee :(. Kuinka porukka kehtaa tuoda likaista roinaa ja lumppua myyntiin?? Ihan aivastuttaa kun siellä kulkee.

Vantaan Kontissa yllätyin ja ärsyynnyin kovista hinnoista, katselin ihan sisustustavaroista ja huonekaluja. Perusrojusta pyydettiin kaupan hintaa tyyliin pahvilaatikko 12€. Kirppariltahan mennään hankkimaan tavaraa edullisesti... Onneksi Kierrätyskeskuksissa on vielä malttia hinnoittelussa.

Vierailija
52/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mullakin sama harmaakauppias -laumojen kokemus. Samat, tietyt tyypit päivystivät paikallisen kirpputorin oven suussa. Jo kaukaa he näkivät uuden "uhrin" eli uuden kirppismyyjän. He syöksyivät tutkimaan tavaroita kuin hyeenalauma. Minunkin tavarakassieni ympärillä pyöri penkomassa parhaimmillaan viisi, kuusi iäkkäämpää naista sekä eräs nuori mies. En ehtinyt laittaa kamoja esille, kun ne hävisivät kasseista ja laatikoista. Eräskin naisihminen otti päällimmäisen tavaran kävellessäni pöytäni ääreen....

Nopeimmat nappasivat kivoimmat esineet, yleensä astiat ja sisustusesineet.  Eräs nuorehko mies, joka hävisi "nopeimmat voittaa" kilpailun, kumartui puoleeni kuiskaamaan: "paljonko tuo kynttilänjalka olisi maksanut, harmi kun en ehtinyt.."

Mitään muuta selitystä tälle kirppishaukkojen harmaalle taloudelle en keksi, että he haalivat halvalla hyvää tavaraa - ja hinnoittelevat kaiken uudelleen toisella kirpputorilla....

Ja nämä samat tyypit pyörivät vuodesta toiseen samoilla kirppiksillä.

Mutta eikö tässä tilanteessa jompi kumpi ole arvioinut hinnan pahasti väärin. Ei trokarikaan voi tavarasta kauheita pyytää, koska kirpputorilla eivät isot rahat kertakaikkiaan liiku, vaan pöytään jäävät siloin löydöt seisomaan. Jos taas itse myit tavarasi niin halvalla että joku sillä helposti nettoaa niin miksi? Miksi et itse laittanut tavaralle suoraan sitä helppoa menekkihintaa?

En minäkään trokareita arvosta, mutta minusta on vähän turha napista sen jälkeen kun tavarasta on saanut hinnan jonka halusikin. Mitä se oikeastaan sinua enää vaivaa mitä uusi omistaja tavaralle tekee? (Vaikka sitten myy naapuripöydässä voitolla.) 

Sinunlaisesi hyeenat tulevat aina puolustamaan röyhkeyttään. Kirppisten tai vaikka tori.fi:n idea ei vaan ole hyeenojen ruokkiminen.

Olisko sulla jotain muuta perustelu näkemyksellesi kuin (virheellinen) trokariksi ja hyeenaksi haukkuminen?

Miksi kirppikselle viedään kamaa? Että siitä pääsee eroon ja saa pari latia. Minä olen tavallinen omia tavaroitani myyvä kirppismyyjä eikä minua oikeasti kiinnosta mitä ostaja tekee minun hinnoittelemalleni tuotteelle. Ainoa mikä risoo on se mauton töniminen ja käytöstapojen puute. Mutta sellaiseen nyt törmää muuallakin, esim. tällä palstalla.

Päläpäläpälä.

Vierailija
53/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju, just olen kasaamassa tavaraa kirppikselle. Olen ollut ihan oikeilla linjoilla, olen pessyt ja silityänyt vaatteet, olen pessyt ja putsannut kangaskengät. Kaikki vaatteet ihan uuden veroisia, samoin kengät. Huonot vietiin kaatopaikalle, en kehtaa edes ilmaiseksi laittaa mihinkään huonolaatuista tavaraa.

Lapsien vaatteet ja kengät olen hinnoitellut 1-4 euroa, siellä on Hollisteris, Gapia, Abercrombieta, Uniqloa. Conversen tennareita, Adidaksen ja Niken lenkkareita. Kerran pidettyjä nahkaisia juhlakenkiä. Omista vaatteistani kallein on varmaan yksi Moschinon mekko, 20 euroa, ollut kerran päällä. Toivon vaan että menee kaupaksi. Luulis näillä hinnoilla?

Vierailija
54/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju, just olen kasaamassa tavaraa kirppikselle. Olen ollut ihan oikeilla linjoilla, olen pessyt ja silityänyt vaatteet, olen pessyt ja putsannut kangaskengät. Kaikki vaatteet ihan uuden veroisia, samoin kengät. Huonot vietiin kaatopaikalle, en kehtaa edes ilmaiseksi laittaa mihinkään huonolaatuista tavaraa.

Lapsien vaatteet ja kengät olen hinnoitellut 1-4 euroa, siellä on Hollisteris, Gapia, Abercrombieta, Uniqloa. Conversen tennareita, Adidaksen ja Niken lenkkareita. Kerran pidettyjä nahkaisia juhlakenkiä. Omista vaatteistani kallein on varmaan yksi Moschinon mekko, 20 euroa, ollut kerran päällä. Toivon vaan että menee kaupaksi. Luulis näillä hinnoilla?

Sulla on kivoja merkkejä mutta varo menemästä Rodinistejen kirppikselle. Sillä he luulivat mammalomallaan moninkertaiseen jälleenmyyntiarvoon ja tulevansa rikkaaksi ostamalla lastenvaatteita. ;-) Gap, Ralph Lauren, Abercrombie, Burberry on eri ryhmä kuin rodinistit. Pop on kivaa aina!

Vierailija
55/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää että tietyllä alueella oleva suosittu lastenvaatekirppis kerää lähinnä samat vakikävijät, jotka hyökkäävät kuin hyeenat uuden myyjän pöytään. Monet äidit asuvat kirpparin vieressä ja käyvät katsastamassa pöydät päivittäin. Kirppari on auki vain klo 17 saakka ja viikonloppuisin klo 14 asti. Tämä estää ainakin pääkaupunkiseuden toisella puolella asuvien autottomien ihmisten säännöllisen vierailun kirpparille sekä myöskin oman myyntipöydän siistin ylläpidon.

Siis mikä sinua tässä varsinaisesti ärsyttää? Se, että hyeenat ostavat kirpputorilta kaiken, vai? Eikö se ole vain myyjälle hyvä asia. Vai että nämä vakikävijät sotkevat siellä?

Minä käyn nyt äitiyslomalla noin kerran viikossa katsastamassa lähikirpparit, joista yksi on lastenvaatekirppis. Eipä ole käynyt mielessä että tämä on jonkun mielestä harmillista. En kylläkoe olevani hyeenakaan.

Ei haittaa mutta tehdään vähän kilpailua. Siirretään omat pöytämme jonnekkin toisaalle. Niin ne markkinat pelaa. ;-D

Vierailija
56/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää että tietyllä alueella oleva suosittu lastenvaatekirppis kerää lähinnä samat vakikävijät, jotka hyökkäävät kuin hyeenat uuden myyjän pöytään. Monet äidit asuvat kirpparin vieressä ja käyvät katsastamassa pöydät päivittäin. Kirppari on auki vain klo 17 saakka ja viikonloppuisin klo 14 asti. Tämä estää ainakin pääkaupunkiseuden toisella puolella asuvien autottomien ihmisten säännöllisen vierailun kirpparille sekä myöskin oman myyntipöydän siistin ylläpidon.

Siis mikä sinua tässä varsinaisesti ärsyttää? Se, että hyeenat ostavat kirpputorilta kaiken, vai? Eikö se ole vain myyjälle hyvä asia. Vai että nämä vakikävijät sotkevat siellä?

Minä käyn nyt äitiyslomalla noin kerran viikossa katsastamassa lähikirpparit, joista yksi on lastenvaatekirppis. Eipä ole käynyt mielessä että tämä on jonkun mielestä harmillista. En kylläkoe olevani hyeenakaan.

Ei haittaa mutta tehdään vähän kilpailua. Siirretään omat pöytämme jonnekkin toisaalle. Niin ne markkinat pelaa. ;-D

Metron varrella on yksi vaihtoehto. ;-)

Vierailija
57/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Itse kierrän ahkerasti kirppareilla ja olen huomannut että sellaisilla kirppareilla, joissa hinnoitteluapu kuuluu pöytävuokraan, on myös ihan kohtuulliset hinnat. Ehkä ihmiset vain ovat sokeita tavaroidensa jälleenmyyntiarvon suhteen.

Sä kuitenkin säälit tällä palstalla kirppismyyjää joka myi sulle jonkun lautapelin 3€:llä. Eikö toi ole aika kaksinaismoralistista? Haluat saada halvalla ja säälit niitä jotka myyvät liian halvalla. Ja sun avatar on pelottava. Ei niin kaunis.

Vierailija
58/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittohan nuo tavoittelevat nykyään. Tykkään kierrellä kirppiksiä, mutta en minä sinne sillä asenteella mene, että jotain oikeasti olisin ostamassa. Oikeastaan ainoastaan pienten paikkakuntien kirppiksiltä saattaa löytää jotain järkevään hintaan, koska siellä on pakko myydä halvalla jos haluaa päästä eroon tavarasta, kun asiakkaita käy niin vähän. 

Riippuu varmaan paikkakunnasta, joillakin pienillä paikkakunnilla kun on aivan järkyttävät hinnat kirppareilla. Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta ja yhteen aikaan vanhempien luona vieraillessa tuli aina käytyä kirppareilla. En käy enää kun kerta toisensa jälkeen vain vanhaa, rikkinäistä tavaraa kalliimmalla kuin mitä saisi uudena kaupasta.

En tule ikinä ymmärtämään sitä kun ihmiset myyvät rikkinäistä ja kulunutta tavaraa. Joistain kengistä huomaa että ovat puhki kulutetut ja hinta 5 euroa. Kenen he ajattelevat tarvitsevan tuollaista tavaraa? Enkä ymmärrä sitä että kun. Myy vaikka jonkun purnukan niin sitä ei voi pestä. Monta monituista kertaa olen löytänyt tarvitsemani purnukan, aukaissut sen ja melkein oksentanut hajun takia. Oikeasti.

Kerran etsin halloween-asuuni valkoisia kenkiä. Niitä oli tarkoitus käyttää tasan kerran eikä haitannut vaikka olivat kuluneet. No, löysinkin vanhat valkoiset korkkarit, sopivat jalkaani kuin nakutetut, olivat kyllä likaiset, kuluneet ja kärsineet mutta juuri sellaista asuni tarvitsikin. Paitsi että hinta oli 10 euroa. Sinne jäivät.

Vierailija
59/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista parasta on kun ihmiset myyvät sitä Bengalintiikeri-dvd:tä. Käsittääkseni kyse on kuitenkin vuosia sitten ilmaiseksi jaetusta dvd:stä, joka sisältää vain jotain mainoksia siitä oikeasta dvd:stä... :D

Vierailija
60/88 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt ollut kirppispaikka muutaman kuukauden. Ollaan myyty aika paljon leffoja ja cd-levyjä. Jonkin verran astioita ja muutamia laitteita (tulostin, hiustenkuivaaja, tuuletin ja digiboksi). Vaatteita on ollut aika vähän eivätkä ne vähätkään tunnu menevän kaupaksi tai menevät todella hitaasti.

Joidenkin tavaroiden kohdalla tapahtuu sellaista tunnehinnoittelua, tavaran kuvittelee arvokkaammaksi koska itse on pitänyt siitä. Voi jopa olla, ettei ihan ole valmis luopumaan jostain ("Kyllä mä saattaisin kuunnella vielä tätä levyä, jota en ole kuunnellut yli viiteen vuoteen.") mutta sitten kun ne tavarat on vienyt sinne kirppikselle ja ne ovat siellä seisoneet liian kalliina pari viikkoa, niin onkin jo helpompi korjata hinta alaspäin.

Tuo hinnan korjaus on tietty hankalaa, jos pitää kirppispaikkaa vain vähän aikaa, mutta meillä on toiminut, koska paikka on ollut kuukausia ja tuntuu, että koko ajan löytyy lisää tavaraa, jota laittaa myyntiin. Emme halua tunkea kaikkea ahtaaseen loossiin kerralla, niin siksikin tavaraa riittää pidemmälle ajalle ja jää aikaa myös käydä läpi varastoja ja laatikoita uudelleen ja uudelleen.

Sellaiset paikat, jotka tursuilevat tavaraa ihan sekaisin, eivät oikein houkuttele tutkimaan, olisiko mitään ostettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi