Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette joskus olleet hyvin masentuneita! Oliko oikea päätös jatkaa?

Vierailija
26.03.2017 |

Minun mieleni saa minut uupumaan ja epätoivon partaalle. En tiedä kuinka jaksaisin.
Joskus olen todella onnellinen ja itsevarma, tulevaisuus ei pelota ja minulla on unelmia ja tahtoa tavoitella niitä.
Sitten ykskaks voin todella huonosti.
En tunne todellakaan kuuluvani tänne, olen vihanen, että huonot vanhemmat edes pistivät minut alulle kun eivät voineet edes ottaa vastuuta kunnolla ja nyt joudun kokemaan näitä riittämättömyyden tunteita.
Masennusta, vihaa ja olen todella ankara itselleni. En vain kestä tätä. Nämä tunteet saavat minut ahdistumaan ja suunnittelemaan itsemurhaa.
Ja tunnen olevani yksinäinen ja ulkopuolinen.
En oikein pärjää ihmisten kanssa. Persoonani on niin estynyt etten pysty luomaan tai heittäytymään suhteisiin kunnolla.
En saa mitään aikaiseksi, en vain uskalla lähteä kotoa muualle kuin töihin.
Ja töissä ahdistaa ja olen ulkopuolinen.
En osaa oikein nauttia paitsi kun hypomanian kaltainen tila astuu mieleeni.
Mutta nautin kuitenkin usein yksinäisyydestä ja vapaudestani.
En jaksa edes selittää tunnemaailmaani kokonaan.
Se on niin ristiriitainen ja moniulotteinen.
Voin olla mitä vaan tai sitten en ole yhtään mitään ja kuulun mullan alle.

Epäillään samaan aikaan epävakaata persoonallisuushäiriötä sekä bipoa.
Lisäksi kilpirauhasen vajaatoiminta joka vaikuttaa myös mieleen ja jaksamiseen.

Olen vasta reilu parikymppinen ja aloittamassa terapian, joten minulla on jonkinlaista toivoa mutta vuosia en tätä jaksa. Jos ei mieleni muutu niin en vain jaksa.
Nyt vielä yritän mutta ajoittain tuntuu todella epätoivoiselta edes yrittää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa täysin kuin mitä itse voisin kirjoittaa. Olet selvästi mun kadoksissa ollut sielunsisko. <3 Itsekin oon parikymppinen ja miettinyt jo vuosia että miksi mun edes piti tulla tähän maailmaan.

Hei! :)

Se on aina yhtä hämmästyttävä tunne kun jonkun tarina täsmää omaansa niin erikoisen hyvin. Ehkä tästäkin voisi jo ajatella, että me ihmiset olemme lopulta kaikki aika samanlaisia.

Siis haavoittuvia ja tuntevia, joten miksi ihmeessä sitä aina kuvittelee olevansa heikompi ja tuomitsee itsensä koska tuntee liikaa tai tuntee "väärin".

Tai kohdistaa vihan itseensä.

Vaikka tunnen etten pärjää niin tunnen sen olevan ihan ok tunne juuri sunkaltaisten ihmisten takia koska tiedätte mitä todella tarkoitan ja tuntuu hyvältä tuntea yhteenkuuluvuutta.

Kiitos viestistä.

Emme ole yksin ja toivon mukaan haavat joskus paranevat.

Ap

Vierailija
22/22 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän