Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärinlausunto masennuksesta ja ongelmistani lähetettiin äidilleni

Vierailija
26.03.2017 |

Lääkärinlausunto jossa kerrottiin mm. masennuksestani ja siihen liittyvästä kiusaamisesta, viiltelystä ja itsemurha-ajatuksista sekä syömishäiriöstä lähetettiin kirjeenä äidilleni. Olin tuolloin vielä juuri alaikäinen ja olimme sopineet että saan luottamuksellisesti keskustella asioistani hoitajan kanssa, ilman että edes äitini tietää mistä keskustellaan. Kaikki kertomani asiat kuitenkin lähetettiin kirjeenä äidilleni. Murruin täysin ja meni luottamus hoitotahoon.

Tästä on siis aikaa muutama vuosi, mutta löysin kyseisen kirjeen ja alkoi harmittamaan. Niin henkilökohtaisia asioita. Olimme keskustelleet lääkärin kanssa siitä että ilmoitan äidilleni käyväni keskustelemassa ja tapaisimme ehkä kolmistaan hoitajan kanssa jos minä haluan. No, sai äiti tietää sitten kaiken, mielestäni liikaakin.

Onko muilla käynyt vastaavaa? Onko tietosi päätynyt jonkun käsiin, jolle asiat eivät kuulu? Onko luottamus rikottu hoitotahon puolesta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja pieni lisäys 20:n kirjottaneelta:

Epätodennäköstä mutta jos joku tunnistaa niin kaikin mokomin, tunnistakoot pois! :D

Ei ole minun mokani joten ei kiinnosta salailla.

Vierailija
22/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja pieni lisäys 20:n kirjottaneelta:

Epätodennäköstä mutta jos joku tunnistaa niin kaikin mokomin, tunnistakoot pois! :D

Ei ole minun mokani joten ei kiinnosta salailla.

Kun pyörii tarpeeksi oman napansa ympärillä, vuosiakin voi olla vaikeata tajuta, että ketään normaalia ihmistä ei kiinnosta toisten ongelmat ja vaivat kovinkaan paljoa.

Voi kuunnella ja hymähtää ja siirtyä seuraavaan asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hob

Vierailija
25/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette toimineet joiden luottamus on petetty tässä asiassa? Oletteko ilmoittaneet jonnekin? Viestin 20 kirjoittaja kertoikin jo tapaus vanheni eikä asialle tehty mitään.

Harmi tällaiset tapaukset. :(

ap