Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelen/pelkään kuolemaa melkeinpä joka päivä

Vierailija
26.03.2017 |

Viimeisen vuoden aikana olen ajatellut, tai tarkemmin pelännyt kuolemaa joka päivä. En ajattele sitä kokoaikaa, mutta etenkin iltaisin kun käyn peiton alle ja on "aikaa ajatella".

Mietin mahdollisia tapoja joilla voisin kuolla, viimeaikoina mielessäni on pyörinyt paljon auto-onnettomuudet jonka takia mua myös pelottaa ajaa. Ajattelen, että jos makaisin sairaalassa vaikka koomassa, kuka mua tulis katsomaan ja mitä ihmiset sanois tai tekis. Ajattelen mun hautajaisia ja sitä miten ihmiset siellä käyttäytyis ja kaikkea mitä mun kuoleman jälkeen tapahtuis muutenkin.

Välillä mietin pikkuveljeäni ja että jos hän kuolis. Ja näitä samoja asioita senkin tiimoilta.

Kukaan mun läheisistä ei oo kuollu, eli mikään sellanen ei oo tätä laukassu. Eikä kukaan ole sairas. Miten pääsen tästä eroon?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se vatvominen. Ihminen pystyy tarkkailemaan ja kontrolloimaan ajatuksiaan. Joka kerta kun huomaat ajattelevasi sitä, sano itsellesi että nyt loppu. Käännä ajatukset johonkin muuhun, lue kirjaa, katso videoita, kuuntele musiikkia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan