Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan alkaa lähennellä varattua?

Vierailija
26.03.2017 |

Miehelle on tullut viestejä yhdeltä naiselta, joka työskentelee samassa paikassa kuin mieheni. Viesteissä kysellään kuulumisiaa ja lounasseuraa ja vihjaillaan, kuinka kaipaa seuraa viikonloppuiltaan.

Miksi kukaan tekee noin?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu on varmempi eikä mikään sika säkissä. Ei jää perään ruikuttamaan ja osannee hommat, seksisuhdetta ajatellen. Tai jos hakee vakavaa suhdetta, niin tietää että puolisoainesta saa, koska joku toinen on sen laadukkaaksi jo todennut.

Kyllä mun silmissä miehestä lähtee kaikki laatu jos on valmis kumppaniaan pettämään.

Vierailija
22/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä suhteessa seksi hiipuu, ei ole yhtään varmaa että varatut ovat hyviä petipuuhissa!!

Järkyttävän tyhmä mielipide, siinähän just himot nouseekin kattoon, kun omassa suhteessa on väljähtänyttä. Ja taito on monta kertaa yhtä kuin mieletön himo, fiilis... Eikä joku "taito". Mä en ainakaan nauti taitavista vaan sopivista. Taitava, joka ei saa sukkia pyörimään on aivan turha tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
24/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen rikkoi naikkonen työkuvioista. Monenlaista vastoinkäymistä oli ollut sitä ennen lähinnä työ- ja raha-asioissa. Silti en ymmärrä kuinka härskisti piti lähteä vokottelemaan varattua pienten lasten isää. Nyt on isä meidän lapsillakin vain muisto. Eikä asu edes kovin kaukana. Lasten huoneessa asuu naisen lapsi.

Vierailija
25/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varattua lähennellään. Meillä töissä varattu 40-kymppinen nainen keksi alkaa liehitellä varattua mies. Hyvin onnistui ja oli töissä ihan julkinen salaisuus että heillä on suhde. Kesti pari vuotta. Sitten mies huomasikin ettei halua erota perheestään.

No nainen sitten kihersi kunnes sai toisen miehen pauloihinsa ja ottivat molemmat erot puolisoistaan.

Osalla ihmisistä ei ole mitään moraalia.

Itse mietin, että eikö näitä lähentelijöitä hävetä yhtään? 

Ei niitä hävetä päinvastoin.

Vierailija
26/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle on tullut viestejä yhdeltä naiselta, joka työskentelee samassa paikassa kuin mieheni. Viesteissä kysellään kuulumisiaa ja lounasseuraa ja vihjaillaan, kuinka kaipaa seuraa viikonloppuiltaan.

Miksi kukaan tekee noin?

Miksei tekisi? Onko puolisosi jotenkin tahdoton holhokki, joka ei voi haluta viettää aikaa kenenkään muun kuin sinun kanssasi :D

Vierailija
27/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi ettei pysty saamaan vapaata.

Hei jotkut ottaa sen jonka haluaa eikä vain sitä jonka saa

Vierailija
28/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aiheuttaa sekasortoa parisuhteissa.

Vierailija
29/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen oman vikittely ja etenkin vastakaiku nostaa itsetuntoa tietyn tyyppisillä naisilla. Vallasta ja vallantunteesta siinä lienee ainakin osittain kyse.

Vierailija
30/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei jotkut ottaa sen jonka haluaa eikä vain sitä jonka saa <3

Hei ei muuten ota. Moni mieskään ei lähde tuollaisen kotkan matkaan tai edes suhteeseen.

Vierailija
31/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen oman vikittely ja etenkin vastakaiku nostaa itsetuntoa tietyn tyyppisillä naisilla. Vallasta ja vallantunteesta siinä lienee ainakin osittain kyse.

Kai nyt hyvä suhde vastakaikuineen ym. nostaa itsetuntoa aina. Ihan sama onko toinen "vapaa" vai ei. Mä en ole vastuussa siitä, mitä joku kolmas osapuoli olettaa. Sori vaan omistushaluiset.

Vierailija
32/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Ei kai tuosta ole kenellekään vahinkoa? Flirtti piristää.

Vierailija
33/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheen rikkoi naikkonen työkuvioista. Monenlaista vastoinkäymistä oli ollut sitä ennen lähinnä työ- ja raha-asioissa. Silti en ymmärrä kuinka härskisti piti lähteä vokottelemaan varattua pienten lasten isää. Nyt on isä meidän lapsillakin vain muisto. Eikä asu edes kovin kaukana. Lasten huoneessa asuu naisen lapsi.

Oih, miksei se sun miehes tehnyt ilmoitusta raiskauksesta?

Oletko oikeasti noin naivi?

Varmaan olet ja senpä takia se sun miehes suhun kyllästyikin.

Vierailija
34/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten varatun voi saada jos vapaata ei?

Ovatko varatut helpompia?

En nyt tiedä helppoudesta. Mutta parisuhteessa voi olla pitkiäkin kuivia kausia jotka vaan ottaa aikaa. Silloin sitä läheisyyttä ja eroottista huomiota vain hakee muualta. Sinkut ovat vähän arveluttavia sen sijaan. Voivat jäädä perään ruikuttamaan jne.

Vierailija
35/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tätä ajatellut toisenkin kerran. Itse näet olen laittanut merkille, että silloin kun olen ollut liikkeellä kumppanin kanssa, niin naiset kuin jotkut miehetkin ovat ottaneet enempi kontaktia kuin nyt kun olen sinkku mutta onnekseni myös nyt, muttei kuten sanottu ei niin paljon. -Selvennyksenä kuitenkin, ettei yksikään parisuhteeni,- eikä niitä edes ole kovin montaa - ole päättynyt kenenkään kolmannen johdosta.

- Voisiko olla niin, että   parisuhteessa ollessani olen vaikuttanut jotenkin "kypsällä tavalla" itse varmemmalta. Tai siitä, että nainen vierelläni on tehnyt minustakin kauniin, tai siis komean. Tai koskan jokainen kumppanini on ja on edelleen fiksuaja (Pakko röyhistää hieman rintaa;  olen kaikkien vanhojen seurustelukumppaneitteni kanssa asiallisissa, etten sanoisi hyvissä väleissä) - Mutta koska kumppanini ovat (olleet) fiksuja, niin joku on saattanut luulla, että minäkin olen. (- Heh. En väitä vastaan). Tai sitten joku on saattanut pitää minua "vaarattomana" tuolla (minulla) on "jo" kumppani, niin se ei ainakaan tavoittele vain sitä yhtä jutua niin herkästi kuin jos olisi vapaa/ -yksin liikkeellä. (Ikäänkuin kaikki sinkkumiehet tavoutteliisivat naista lähestyessään seksiä).       

Vierailija
36/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeellistä siinä on? Joku ihastuu ihmiseen, joka sattuu olemaan varattu. Sitten kun saa tietää, että on varattu, ihastuja joko perääntyy tai sitten yrittää joka tapauksessa, koska on niin ihastunut eikä halua heti luovuttaa.

Uskottomuus on sen verran yleistä, että joskus jollekin kokeilijalle kuitenkin lohkeaa.

Vierailija
37/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol puolisossaan epätoivoisesti roikkuvat kotirouvat, joiden elämässä ei ole muuta sisältöä kuin puolison omiminen ja kyttääminen ja jotka syyllistävät normaaleja, seksuaalisesti aktiivia naisia. "Naikkonen" "vokotteli" jne.

Vierailija
38/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle varattu mies puhui jokaisen ongelman hänen suhteessaan, oli miettinyt eroa jo pitkään ja siitä riideltiin. Hääpäivää oli lykätty jne. Olivat olleet yhdessä 10v, joten ymmärsin ettei eroaminen ollut helppoa. Oli mulle hyvä, huomioi ja oli niin ihastunut ja en ollut tuntenut samanlaista yhteyttä kenenkään kanssa. Uskoin tosiaan että rakkaus nykyiseen oli kuollut ja hän oli valmis siirtymään eteenpäin.

Puoli vuotta kului, mitään ei tapahtunut ja kävi lomallakin kihlattunsa kanssa koska "se oli maksettu"..Siinä vaiheessa luovutin ja lähdin. Itki pitkään perään ja vannoin että on vain pelkuri.

Seksi suhteeseen en suostunut. Enemmänkin oli vain sellaista sielusinfoniaa.

AINA kun varattu etsii parempaa seuraa, niin kyseessä on raukka pirttihirmun vallan alla elävä miespolo. Seksiä ei ole, kotona vain nalkutetaan ja kaikki on huonosti. Nyyh anna nyt sitä pillua. Sitten kakkosnainen ihmettelee, kun miestä ei kiinostakkaan asiat sängyn ulkopuolella :)

Vierailija
39/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu ja on kiusallista, kun joku, useimmiten työkaveri osoittaa kiinnostustaan.

En halua alkaa pavlaamaan muiden kanssa aviomieheni lisäksi.

Kun suoraan ei kysytä, niin hankala siihen on alkaa paukuttaa, että jos asia on niinkuin minusta näyttää, että oletko kiinnostunut.

Toivon, että aika tekee tehtävänsä. Toisaalta olen hieman harmistunut särkyneestä toiveesta. Pahempaa jälkeä tulee, jos en ole uskollinen.

Parhaillaankin on viivytystaistelu menossa yhden miespuolisen työkaverin kanssa. Jotenkin itsetuntoa imartelevaa, mutta ei.

Olen puhunut tälle tuökaverilleni miehestäni ja toivon, että se auttaisi.

Työskentelen kokkina ja valitettavasti en voi pitää työssäni sormuksia.

Vierailija
40/45 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sun miehesi on selittänyt sille nsiselle, että teillä on avoin suhde tai juuri olette eroamassa ja olette kasvaneet erilleen ja sinulla on toinen mies itselläsikin eikä ole seksiä ollut moneen vuoteen.

Viime viikolla se selitti, kuinka nukutte eri makkareissa ja olette yhdessä vain lasten takia enää.