Fentanyyli on näköjään rantautunut Suomeen
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d90e24b7-8243-4fa8-9efa-2d0585cb7052
Useimmat noista narkeista eivät todennäköisesti edes tiedä vetävänsä fentanyyliä, koska sitä on sotkettu jonkun muun kaman joukkoon.
Huumeet ovat ongelma. Rangaistuksia pitäisi tuntuvasti kiristää. Etenkin myyjille kuolemantuomio.
Kommentit (124)
Vihervasemmisto avoimesti tukee huumediilereitä ja käyttäjiä.
Vihreät haluaisivat lisätä narkkareiden määrää radikaalisti.
Putin olisi tyytyväinen jos tämä tavoite saavutettaisiin.
Narkomaaneista on pirusti haittaa ihmisille.
Jos myyjät olisi valkoisia heteromiehiä niin poliisit olisi sitten hetkessä paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmisto avoimesti tukee huumediilereitä ja käyttäjiä.
Vihreät on ainoa puolue joka haluaa ottaa kannabiksen pois diilereiltä. Nykyisellä huumepolitiikalla suomi on noussut toiseksi suonensisäisten huumeiden käytössä ja ykköseksi huumekuolemissa. Huumepolitiikkaa pitäisi muuttaa heti koska on vastuun pakoilua jos noin huonosti toimivaa politiikkaa ei muuteta.
Ei Suomessa ole huumeita, kukaan ei ole koskaan tullut niitä mulle myymään.
Hyvä. Suomessa alkaa olemaan liikaa narkkareita niin kai tästä voi sanoo että evoluutio korjaa tyhmimmät
A-pvp:stähän tossa puhutaan eikä fentanyylistä. Sen käyttö on lisääntynyt varsinkin pk-seudulla rajusti. Toki fentanyyliakin on liikkeellä mutta ei se ole kasvanut yhtäkkiä tuollaiseksi ilmiöksi kuin peukku. Peukkua vedetään jatkuvasti lisää jotta saa uudestaan ja uudestaan ne euforiset nousut, siihen jää tosi helposti koukkuun ja se aiheuttaa esim. paiseita kehoon poltettunakin eikä tarvitse vetää iv. Paljon pahempi kuin piri, jota ei yleensä vedetä lisää kuin vasta tuntien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos myyjät olisi valkoisia heteromiehiä niin poliisit olisi sitten hetkessä paikalla?
Suurin osa myyjistä on valkoisia heteromiehiä. Huumekauppa on edelleen Itä-Euroopasta kotoisin olevien miesten pyörittämää, vaikka nämä etelämpää tulleet jengit koittavat ottaa siivun hyvin toimivasta bisneksestä. Ne juoksupojat joita näette katukaupassa on niitä alemman tason tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Saati ilmaiseksi tyrkyttämään, kuten meitä varoiteltiin kun olin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole näkynyt vaikka lähes aina ostan huumeeni kantasuomalaisilta valkoisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät haluaisivat lisätä narkkareiden määrää radikaalisti.
Putin olisi tyytyväinen jos tämä tavoite saavutettaisiin.
Tai että meille saataisiin samanlainen kipulääkekoukkupainajainen mitä jenkkilässä. Tuota Kiina masinoi.
Jos on saanut sitä joskus leikkauksessa, niin ymmärtää kyllä miksi se on mustilla markkinoilla suosittua unilääkkeenä. Michael Jackson kuoli juurikin siihen.
Helpoin ratkaisu olisi kun otettasiin tikkari pois huumerikollisilta ja alettaisiin itse (valtion säätelemänä siis) tuottaa tasalaatuisia aineita käyttäjille. Alkollakin oli aikoinaan joku viinakortti käytössä, sama ainejakeluun myös. Suurimmat ongelmat aiheutuu siitä, että aineet ovat laittomia. Ei olisi mikään ongelma alkaa tuottaa esim. reilun kaupan kokaiinia. Tuottajat saataisiin tähän varmasti mukaan ja väliporras eli rikollisjärjestöt jäisivät ilman miljardituloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saati ilmaiseksi tyrkyttämään, kuten meitä varoiteltiin kun olin lapsi.
Mene ostamaan kannabista niin saat kokemusta mitä kaikkea muuta voit saada samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole näkynyt vaikka lähes aina ostan huumeeni kantasuomalaisilta valkoisilta.
Sama homma. Muutenkin on ihan yleisessä tiedossa, että Suomessa huumekauppaa pyörittävät kotimaiset moottoripyöräjengit yhteistyössä Baltian ja Balkanin poikien kanssa. Nuo ruotsista rantautuneet teinijengit ova koviksia leikkiviä pikkutekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Helpoin ratkaisu olisi kun otettasiin tikkari pois huumerikollisilta ja alettaisiin itse (valtion säätelemänä siis) tuottaa tasalaatuisia aineita käyttäjille. Alkollakin oli aikoinaan joku viinakortti käytössä, sama ainejakeluun myös. Suurimmat ongelmat aiheutuu siitä, että aineet ovat laittomia. Ei olisi mikään ongelma alkaa tuottaa esim. reilun kaupan kokaiinia. Tuottajat saataisiin tähän varmasti mukaan ja väliporras eli rikollisjärjestöt jäisivät ilman miljardituloja.
Muuten samaa mieltä jakelusta, mutta aineen pitäisi olla jotain vaaratonta, eikä mitään kokaiinia, mikä tuhoaa nenän.
Kukaan ei voi luulla noin.