Mikä teitä ärsyttää kirppiksillä?
Ärsyttää, kun
- puhkikuluneita tai likaisia merkkituotteita yritetään myydään hintaan 40 e, vaikka ei kelpaisi edes ilmaiseksi.
- Muumimukit, ne on jo tosi out, joten muumimuki 20 e kpl ei kolahda.
-Kun kirppiksen mukava ja ystävällinen henkilökunta ei anna myyntivinkkejä, vaan kaikki pitää
hoksata itse. No en tuu sinne kirppikselle enää myymään ja seisottamaan vaatteita rekissä. Vaikka myytävää jäikin, vien ne muualle.
- Kitupiikkiasiakkaat. Vaikka täysin uusi tuote alkuperäisessä pakkauksessaan on pari euroa ja kaupasta sen voi hakea 80-90% kalliimmalla, niin asiakas tulee valittamaan kallista hintaa. No menköön ostamaan kaupasta kalliimmalla.
- Ne puhkikuluneet ja halkeilleet kupit ja kipot
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Kirppisyrittäjien omat vakkaripöydät.
Tämä!
Tietyt suositut kirppikset näyttävät olevan näiden vakkarien "työpaikkoja". Nuuskivat kaikki uudet tavarat ja ostavat edulliset löydöt pois kiireesti, myydäkseen ne kalliimmalla itse.
Kirppisidea häviää täysin ja olen menettänyt kiinnostukseni, kun mitään löytöjä ei enää tee. Hinnat hilautuvat pikkuhiljaa ylöspäin näiden jälleenmyyjien ahneuden vuoksi ja nythän alkaakin olla jo tilanne että kaupasta saat alesta halvemmalla uuden vastaavan! Eikä tee mieli viedä hyvää tavaraa halvalla myyntiin, koska todennäköisesti antamisen ilosta hyötyy vain joku jälleenmyyjä. Sama juttu alkaa olla jo Torissa, paitsi välimatkat ja postikulut rajoittavat.
Tuotteet, jotka voisi muuten ostaa, mutta ovat täysin ylihinnoiteltuja (uutena alennuksesta halvemmalla esim. Ja jotkut ilman alennustakin. Sotkuiset täyteen ahdetut pöydät. Paljon samaa tavaraa. Aukioloajat ainakin täällä meillä päin on juuri silloin kun suurinosa on töissä tms. Ja viikonloppuisin vain pari tuntia auki jos sitäkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirppisyrittäjien omat vakkaripöydät.
Tämä!
Tietyt suositut kirppikset näyttävät olevan näiden vakkarien "työpaikkoja". Nuuskivat kaikki uudet tavarat ja ostavat edulliset löydöt pois kiireesti, myydäkseen ne kalliimmalla itse.
Kirppisidea häviää täysin ja olen menettänyt kiinnostukseni, kun mitään löytöjä ei enää tee. Hinnat hilautuvat pikkuhiljaa ylöspäin näiden jälleenmyyjien ahneuden vuoksi ja nythän alkaakin olla jo tilanne että kaupasta saat alesta halvemmalla uuden vastaavan! Eikä tee mieli viedä hyvää tavaraa halvalla myyntiin, koska todennäköisesti antamisen ilosta hyötyy vain joku jälleenmyyjä. Sama juttu alkaa olla jo Torissa, paitsi välimatkat ja postikulut rajoittavat.
Miksi sinua ärsyttää jos trokari ostaa sinulta tuotteet?
Itse olen pitänyt nyt viikon kirppispöytää ja myyntiä on n. 60€ edestä. 0,20€-2,5€ olen pitänyt hintoina ja varmasti trokareita ollut joukossa. Mutta siinäpähän on, pääsen kamasta eroon ja saan rahat 😃 sehän se pointtini kirppismyynnissä onkin!
Itseäni ärsyttää se tässäkin ketjussa esiintynyt vaatimus, että vauvan vaatteiden pitäisi olla uuden veroisia ja hintaa max 0,20-0,50€.
On pelkkää kerskakulutusta, jos vauvalle ei voi pukea vaatetta, joka on ehjä ja oikean kokoinen, mutta printtikuva vähän kulunut ja värit haalistunee. Ja btw, itse laitoin tuollaisia myyntiin, menivät samantien.
Sen sijaan niitä oikeasti uudenveroisia (uutena ostettuja ja kerran/kaksi käytettyjä) myyn hintaan 1-1,50€. Ja eivät liiku mihinkään.
Ei siinä, voihan ne uudet toki hakea kaupasta hintaan 5€-15€, ei se minulta pois ole. Säästän sitten nuo jos vielä joskus uusi vauva tulisi.
Siellä on todella huonoja ja vanhanaikaisia vaatteita myynnissä. Hinnalaakaan ei ole väliä, kun en huolisi edes ilmaiseksi.
Niin no, myydähän niitä tuotteita yritetäänkin, joten en itse kyllä suuttuisi ostoinnokkaista asiakkaista 😁