Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä ärsyttää kirppiksillä?

Vierailija
25.03.2017 |

Ärsyttää, kun
- puhkikuluneita tai likaisia merkkituotteita yritetään myydään hintaan 40 e, vaikka ei kelpaisi edes ilmaiseksi.
- Muumimukit, ne on jo tosi out, joten muumimuki 20 e kpl ei kolahda.
-Kun kirppiksen mukava ja ystävällinen henkilökunta ei anna myyntivinkkejä, vaan kaikki pitää
hoksata itse. No en tuu sinne kirppikselle enää myymään ja seisottamaan vaatteita rekissä. Vaikka myytävää jäikin, vien ne muualle.
- Kitupiikkiasiakkaat. Vaikka täysin uusi tuote alkuperäisessä pakkauksessaan on pari euroa ja kaupasta sen voi hakea 80-90% kalliimmalla, niin asiakas tulee valittamaan kallista hintaa. No menköön ostamaan kaupasta kalliimmalla.
- Ne puhkikuluneet ja halkeilleet kupit ja kipot

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kakytvuotta vanhat vaatteet ja kengät myynnisdä. Neuleet vanuttuneita, nyppyisiä ja muotonsa menettäneitä. Paripuolikupiyåt ja kipot joita löytyy jo jakaisen nurkista. Ala-arvoisetmyuntituotteet:likaisia, rikki tai säröillä. Käytetty kosmetiikka.

Vierailija
42/68 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty kosmetiikka, esim. joku luomiväripaletti josta paletin pohja näkyy jo meikkien alta tai puolityhjä klähmäinen markettihajuvesi. Kuka sellaisen haluaa ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää varastaminen. En edes usko, että kirppiksiltä varastavat ovat sitä vähävaraisinta porukkaa vaan ahneita ja itsekkäitä ihmisiä.

Toisekseen ärsyttää ostajat jotka rikkovat tuotteita ja antavat lastensa rikkoa eivätkä he korvaa mitään. 

Kolmanneksi ärsyttää ostajat jotka siirtelevät muiden pöytiin tavaroita eivätkä palauta oikeille paikoille. 

Sit ärsyttää ne jotka pitävät kirppistä jonain lasten ilmais,- ja vapaana leikkitilana. Lasten annetaan käyttäytyä miten huvittaa ja leikkiä myytävänä olevien lelujen kanssa.

Vierailija
44/68 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pöydät tungetaan täyteen eikä voida laittaa mihinkään lappua että mitä kokoja sieltä löytyy.

Vierailija
45/68 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju, jonka takia en ole enaa aikoihin kaynyt kirppiksella.

Varkaat. Joskus aikoja sitten jatin itsepalvelukirppikselle ihka uudet nahkakengat (vaara koko) ja tullessani poytaa jarjestelemaan totesin kenkien kadonneen. Toivottavasti varas liukastui niissa pahasti.

Vierailija
46/68 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat kapeilla käytävillä vahinkovankkureineen.

Vierailija
47/68 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne porukka joka tunkee tutkimaan tavaroita ennen kuin olet ehtinyt edes ottaa niitä kasseista pöytään. Voisi antaa ensin myyjän ihan rauhassa järjestää sen myyntipisteen.

Vierailija
48/68 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

skeptikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutta tavaraa esim meikkejä myyvät. Onko se laillista?

Uusista meikeistä ja hajuvesistä tulee usein sellainen mielikuva, onkohan ne varastettua tavaraa?  Voihan ne olla käytöstä poistettuja lahjoja, mutta kuitenkin... who knows?

Kotikaupungissani olevalla isolla kirpputorilla on ollut jo pitkään yksi pöytä täynnä aivan uusia urheiluvaatteita yms. Hinnat eivät ole mielestäni kirpputorihintoja. Jostain syystä tuo myynti vain jatkuu. Tavaraa on pöydällä kolmen pöydän edestä ja vaateröykkiö sotkee ja täyttää myös viereiset pöydät. Rekki on tiukkaan pakattu uutta vaatetta jne.  Outoa minun mielestäni "tuoda urheiluliikkeen loppuunmyynti" kirppikselle ja pihistellä pöytävuokrassa. Itse en periaatteessa osta tuollaisista pöydistä ikinä mitään.

Kalliimmat hajuvedet, deodorantit ja kosmetiikkatuotteet kannattaa myydä vitriinissä, koska täällä niistä on yleensä jäljellä joko vajaaksi lotrattu pullo tai tyhjä pahvipakkaus hintalappuineen. (Lukutaidottomat henkilöt eivät tiedä, onko kyseessä miesten vai naisten tuoksu vai joku muu tuote ja siksi se pitää avata, haistella ja holvata tuotetta pitkin ihoa ja hiuksia ja lopulta ehkä jopa hylätä se.)

Vierailija
49/68 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkevät, kuumissaan olevat tylsistyneet vauvat/taaperot rattaissa. Jo

ka jumalan kerta kirppiksellä käydessä joku lapsi huutaa fleecetoppahaalarissaan pää punaisena ja mamma tallustelee ja pällistelee hiiiiiitaaaasti.

Vierailija
50/68 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintalapussa lukee uusi, vaikka tuote on selvästi käytetty. Ylihinnoitellut Arabian astiat. Huovaksi pestyt villaneuleet.

Aivan! Viimeksi kirpparilla oli ja on ehkä vieläkin turkoosi untuvatoppatakki, jossa oli likarannut kauluksen, hihansuiden sekä helman sisäpuolella ja KÄYTTÄMÄTÖN luki hintalapussa. En ostanut takkia, koska myyjä valehteli. Sovituksessa uusi takki ei likaannu kaikista noista paikoista.

Vierailija
51/68 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijoittaminen. Se ei onneksi ole yleistä😀

Vierailija
52/68 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin aikuisten ihmisten tapa myllätä ja penkoa kaikki sekaisin ja heittää viereiseen pöytään, kun ei jaksata laittaa oikeaan pöytään. Tuo kirppiksellä "penkominen" otetaan vähän liian konkreettisesti. Varsinkin vanhat akat tekee tuota ja mitään ei ikinä osteta, tongitaan vaan kaikki. Lisäksi se, että vie uusia lehtiä myyntiin ja jonkun  on pakko kuolata ja rypistää, lukea ne siinä pöydän ääressä. Jos 9 euron juuri ilmestyneestä lehdestä 1 e on liikaa, niin älä please rypistele ja lue puolta tuntia ko. lehteä. Vittu että vituttaa

Vierailija
53/68 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole näitä murheita kun en kirpputorilla käy.

mies

Vierailija
54/68 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ärsyttää eniten:

Joku on käytävällä kärryjen kanssa, huomaan että vastaan tulee ihminen ja annan sille tietä, että pääsee tämän kärrytyypin ohi, mitä tekee tää henkilö? No jää siihen kärrytyypin kanssa rinnakkain katselemaan tavaroita. Siis minä annan tietä niin, että hän sen selvästi hoksaa ja sitten pitää jäädä siihen tientukoksi etten pääse ohi. Miksei voi päästää minua sitten ohi ja jäädä sitten katselemaan niitä tavaroita siihen?

Tällaisessa tilanteessa olen vain rynninyt sitten vihaisen ilmeen kera läpi.

Toinen:

Nää porukat jotka kulkee siellä ahtailla käytävillä vierekkäin, jollain saattaa olla kärrytkin ja sitten porukalla ihmetellään jotain tavaraa ja viedään se koko käytävä, eikä tajuta edes väistää kun tulee ihmisiä, monesti itse saanut liikuttaa jonkun ostoskärryä kun se on suunnilleen poikittain siinä, eikä tajuta siirtää sitä kun ihmisiä tulee. Tässäkään kohdassa eivät havahdu siihen, että ovat tiellä. Lastenvaunut on vähän siinä ja siinä, että viitsiikö niitä siirrellä, mutta olen kyllä monta kertaa siirtänyt kun ei vain tajua joku itse siirtää, eikä se ole kyllä mun tehtäväni kirpparilla kokoajan sanoa ihmisille "anteeksi, tulisin tästä" tms.

Eikö ihmiset osaa ajatella kirpparikäyttäytymistään niin, että siellä kulkee muitakin ihmisiä, he ei ole yksin siellä.

Vierailija
55/68 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaas

Vierailija
56/68 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jos vahingossa tukin ahtaan kirpputori käytävän ja takana tuleva ei viitsi ääneen huomauttaa vaan jää äänettömästi odottamaan ja kyttäämään

Vierailija
57/68 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

skeptikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusista meikeistä ja hajuvesistä tulee usein sellainen mielikuva, onkohan ne varastettua tavaraa?  Voihan ne olla käytöstä poistettuja lahjoja, mutta kuitenkin... who knows?

Kotikaupungissani olevalla isolla kirpputorilla on ollut jo pitkään yksi pöytä täynnä aivan uusia urheiluvaatteita yms. Hinnat eivät ole mielestäni kirpputorihintoja. Jostain syystä tuo myynti vain jatkuu. Tavaraa on pöydällä kolmen pöydän edestä ja vaateröykkiö sotkee ja täyttää myös viereiset pöydät. Rekki on tiukkaan pakattu uutta vaatetta jne.  Outoa minun mielestäni "tuoda urheiluliikkeen loppuunmyynti" kirppikselle ja pihistellä pöytävuokrassa. Itse en periaatteessa osta tuollaisista pöydistä ikinä mitään.

Kalliimmat hajuvedet, deodorantit ja kosmetiikkatuotteet kannattaa myydä vitriinissä, koska täällä niistä on yleensä jäljellä joko vajaaksi lotrattu pullo tai tyhjä pahvipakkaus hintalappuineen. (Lukutaidottomat henkilöt eivät tiedä, onko kyseessä miesten vai naisten tuoksu vai joku muu tuote ja siksi se pitää avata, haistella ja holvata tuotetta pitkin ihoa ja hiuksia ja lopulta ehkä jopa hylätä se.)

Meillä ainakin yhdellä kirppiksellä on paljonkin uutta tavaraa myynnissä. Myyjinä ovat kirpputorin omistajat, jotka ovat ostaneet jostain jäännöseriä ja laittavat sitten aina kamat myyntiin niille pöydille, joita eivät ole saaneet vuokrattua ulkopuolisille...

Vierailija
58/68 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan ehtinyt käydä kirppiksillä. Joku aika sitten tein pidemmän kävelylenkin ja kävin kahdella isohkolla. Tulos:

Teollisuusalueella olevalta löysin useita hyväkuntoisia neuletakkeja ja kevättakin. Jotain muutakin ostin, nämä kaikki samasta pöydästä. Hinnat oli 4-5€/kpl, muista pöydistä löytyi vain vanhanaikaisia, venyneitä ja ylihintaisia. Hyväkuntoiset olisi olleet kokoa xs ja itse oon kokoa m.

Keskustassa olevasta en löytänyt YHTÄÄN kivaa vaatetta, missään koossa :-D . Kaikki oli kulahtaneita, ryppyisiä ja näyttivät siltä että olleet jossain ulkovarastossa pussin pohjalla pidempään. Mieleen jäi myös eri pöydissä olleet 5(!) erilaista, rikkinäistä kulhoa tai kippoa joista pyydettiin 1€/kpl. MIKSI KUKAAN MAKSAISI RIKKINÄISESTÄ KULHOSTA EDES EURON???

Eniten ärsyttää siis se, että alennusmyynneistä saa edullisemmin ostettua/tilattua vaatetta kuin kirppiksiltä. Toinen mikä ärsyttää, on ne ansat! Pieni pöytä, kippoja ja kuppoja reunoja myöten ja yläpuolella roikkuu epäsiististi vaatteita myös rekki täyteen tupattuna. Ei uskalla koskea.

Vierailija
59/68 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

skeptikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse myin juuri 3 hajuvesipulloa kirppiksellä, olivat kyllä laillisesti ostettuja 😂

Yhden ostin raskausaikana alesta, mutta raskauden jälkeen en enää tykännytkään. Kaksi muuta olivat muuten vaan hutiostoja ("ku halvalla sai !! " 😁).

No, löysivät kaikki uudet omistajat kun myin parilla eurolla täydet ja vähän käytetyn eurolla 👍

Vierailija
60/68 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kirppiksillä vain kahvilla, koska kahvi on halpaa, sekä myös nostattamassa itsetuntoa köyhien pummien seassa. On kiva katsella kun yrittävät tinkiä 6 euron paidasta vielä kaksi euroa pois. Ei voi kun sisäisesti naureskella..

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi