Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia rintsikoita käytät arkisin?

Vierailija
25.03.2017 |

Oon ennen käyttänyt kaarituellisia, mut muuten suht arkisia liivejä, mutta kyllästyin liian pieniin liiveihin ja valuviin olkaimiin. Tavallisista kaupoista en vain löydä hyviä ja sopivia, niin oon alkanu käyttää toppimallisia urheiluliivejä myös töissä. Tylsää, mutta helppoa, kun tissit ei tursua, olkaimet ei valu eikä ympärysmitta purista.
Miten te muut?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat liivit arkena ja pyhinä.

Vierailija
2/30 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarittuettomia ja toppauksettomia toppeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joustavat ja tukevat sporttirintsikat. Ne vaan tuntuu kaikein mukavimmilta päällä.

Vierailija
4/30 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kivoja, tavallisia rintsikoita minulle sopivalta merkiltä. Ovat oikean kokoiset, siksi eivät valu eivätkä purista. Kestävät oikein pestynä vuosia. Urheillessa käytän sporttitoppia, joka on sekin ammattitaitoisen myyjän suosittelema.

Vierailija
5/30 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytä oikean kokoisia kaarituellisia, ei purista tai tursua eikä olkaimet valu. Yleensä Panachen tai Freyan liivejä. Nyt yllä on tällaiset

http://www.figleaves.com/uk/freya-siren-underwired-plunge-balcony-bra/F…

Vierailija
6/30 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita rintaliivejä. Joskus tippuu olkain, mutta muuten aika vaivattomat.

Vierailija
7/30 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen vaan kotosalla, niin en yleensä mitään. Töissä tai muualla käytän yksinkertaisia kevyesti topattuja t-paitaliivejä.

Vierailija
8/30 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja käytän hyviä käytän. Triumphin amourettea käyttänyt vuosikaudet. Muut ei hyviä.

Vierailija
9/30 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita kaarituellisia t-paitaliivejä joissa sileät, ei-topatut ja ei-muotoon prässätyt kupit, sekä kaunista pitsiä kuppien välissä ja takana. Täydellinen yhdistelmä siis, sievät ja mukavat!

Marks & Spenceriltä, muualta en enää edes katsele, kun heillä on värikkäitä, suht edullisia ja kestäviä. Koko 75G:kin löytyy useassa värissä ja mallissa.

Vierailija
10/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä!

ap

Vierailija
11/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kotitoimistolla en käytä rintsikoita ollenkaan. Rinnat on kiinteät ja roikkumattomat vaikka olen aina tehnyt näin. Töissä käytän hyvin ohuesti topattuja tai toppaamattomia kaarituellisia liivejä. Sileät ja saumattomat tietty parhaat yleiskäyttöön mutta on mulla kaapit täynnä pitsisiä ja kuvioitujakin - asujen mukaan.

Vierailija
12/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai rintamamiestaloja?

Vierailija
13/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen liikkuvaa työtä, käytän urheilurintsikoita, koska ei valu.

Vierailija
14/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaise päällä pyhät arjet.

Seksikkäät ovat ja ehdottomasti kaarituelliset.

Eivät koskaan valu, eivätkä purista, olenhan sovittanut ja tarkkaan valinnut ne kaupassa. 

Sporttiliivejä en osaa pitää, litistävät tissit ja ilman liivejä nännit hiertyvät alle tunnissa.

Vierailija
15/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kaarituetut, siletä, ei-topatut hyvän malliset liviit. Tykkään värikkäistä ja kauniista kuoseista. Arkena saa olla kauniit. Mitään mummobeigejä t-paitaliivejä en käytä.

Vierailija
16/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden mukaan. Erikoisia ja värikkäitä tummien vaatteiden ja villapaitojen alla. Ohuiden ja vaaleiden paitojen alla vaaleita. Gossardilta ja Deckerssiltä löydän mieleisiä malleja.

Vierailija
17/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia. Kaarituellisia  tai topattuja en käytä ikinä.

Vierailija
18/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me olemme erilaisia...

19/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliivejä-/toppeja.

Juhlapukeutumista varten löytyy yhdet ihan oikeat rintaliivit, joita en tosin ole kertaakaan käyttänyt. Hyvin toimii noi topit myös tähän tarkoitukseen.

Vierailija
20/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaarituellisia liivejä, joskus topattuja, joskus ei. Liiveissä on aina pitsiä ja naisellusia elementtejä. Urheillessa sitten päällä on urheiluliivit.