Millaisia rintsikoita käytät arkisin?
Oon ennen käyttänyt kaarituellisia, mut muuten suht arkisia liivejä, mutta kyllästyin liian pieniin liiveihin ja valuviin olkaimiin. Tavallisista kaupoista en vain löydä hyviä ja sopivia, niin oon alkanu käyttää toppimallisia urheiluliivejä myös töissä. Tylsää, mutta helppoa, kun tissit ei tursua, olkaimet ei valu eikä ympärysmitta purista.
Miten te muut?
Kommentit (30)
Kaarittuettomia ja toppauksettomia toppeja.
Mulla on joustavat ja tukevat sporttirintsikat. Ne vaan tuntuu kaikein mukavimmilta päällä.
Käytän kivoja, tavallisia rintsikoita minulle sopivalta merkiltä. Ovat oikean kokoiset, siksi eivät valu eivätkä purista. Kestävät oikein pestynä vuosia. Urheillessa käytän sporttitoppia, joka on sekin ammattitaitoisen myyjän suosittelema.
Mä käytä oikean kokoisia kaarituellisia, ei purista tai tursua eikä olkaimet valu. Yleensä Panachen tai Freyan liivejä. Nyt yllä on tällaiset
http://www.figleaves.com/uk/freya-siren-underwired-plunge-balcony-bra/F…
T-paita rintaliivejä. Joskus tippuu olkain, mutta muuten aika vaivattomat.
Silloin kun olen vaan kotosalla, niin en yleensä mitään. Töissä tai muualla käytän yksinkertaisia kevyesti topattuja t-paitaliivejä.
Samoja käytän hyviä käytän. Triumphin amourettea käyttänyt vuosikaudet. Muut ei hyviä.
Kauniita kaarituellisia t-paitaliivejä joissa sileät, ei-topatut ja ei-muotoon prässätyt kupit, sekä kaunista pitsiä kuppien välissä ja takana. Täydellinen yhdistelmä siis, sievät ja mukavat!
Marks & Spenceriltä, muualta en enää edes katsele, kun heillä on värikkäitä, suht edullisia ja kestäviä. Koko 75G:kin löytyy useassa värissä ja mallissa.
Jos olen kotitoimistolla en käytä rintsikoita ollenkaan. Rinnat on kiinteät ja roikkumattomat vaikka olen aina tehnyt näin. Töissä käytän hyvin ohuesti topattuja tai toppaamattomia kaarituellisia liivejä. Sileät ja saumattomat tietty parhaat yleiskäyttöön mutta on mulla kaapit täynnä pitsisiä ja kuvioitujakin - asujen mukaan.
Teen liikkuvaa työtä, käytän urheilurintsikoita, koska ei valu.
Samanlaise päällä pyhät arjet.
Seksikkäät ovat ja ehdottomasti kaarituelliset.
Eivät koskaan valu, eivätkä purista, olenhan sovittanut ja tarkkaan valinnut ne kaupassa.
Sporttiliivejä en osaa pitää, litistävät tissit ja ilman liivejä nännit hiertyvät alle tunnissa.
Mulla myös kaarituetut, siletä, ei-topatut hyvän malliset liviit. Tykkään värikkäistä ja kauniista kuoseista. Arkena saa olla kauniit. Mitään mummobeigejä t-paitaliivejä en käytä.
Vaatteiden mukaan. Erikoisia ja värikkäitä tummien vaatteiden ja villapaitojen alla. Ohuiden ja vaaleiden paitojen alla vaaleita. Gossardilta ja Deckerssiltä löydän mieleisiä malleja.
Mukavia. Kaarituellisia tai topattuja en käytä ikinä.
Urheiluliivejä-/toppeja.
Juhlapukeutumista varten löytyy yhdet ihan oikeat rintaliivit, joita en tosin ole kertaakaan käyttänyt. Hyvin toimii noi topit myös tähän tarkoitukseen.
Aina kaarituellisia liivejä, joskus topattuja, joskus ei. Liiveissä on aina pitsiä ja naisellusia elementtejä. Urheillessa sitten päällä on urheiluliivit.
Samat liivit arkena ja pyhinä.