Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia rintsikoita käytät arkisin?

Vierailija
25.03.2017 |

Oon ennen käyttänyt kaarituellisia, mut muuten suht arkisia liivejä, mutta kyllästyin liian pieniin liiveihin ja valuviin olkaimiin. Tavallisista kaupoista en vain löydä hyviä ja sopivia, niin oon alkanu käyttää toppimallisia urheiluliivejä myös töissä. Tylsää, mutta helppoa, kun tissit ei tursua, olkaimet ei valu eikä ympärysmitta purista.
Miten te muut?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggin toppia. Pysyvät hyvin paikoillaan, olkahihnat eivät valahda alas.

Topatut hautovat todella inhottavasti. Kokonaan luonnonkuituisia on hankala löytää. Ainakaan sopivassa koossa, A-kupissa.

Haluaisin opetella tekemään itse, tulisikohan siitä mitään.

Vierailija
22/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä cubuksen peruspitsiliivejä. Muita mulla ei enää olekaan. Ainoa halpa liike, josta saa tarpeeksi pienellä ympäryksellä kokoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa halvimmat rintaliivit? Haluaisin beiget (eivät ilmeisesti näy valkoisen paidan läpi). En ole vuosiin ostanut liivejä.

Vierailija
24/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman litistäviä urheiluliivejä. Turvavaljaiden kanssa kaarituet, pitsit ja toppaukset olisivat hankalia ja jopa turvallisuusriski.

Vierailija
25/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarituellisia, toppaamattomia, sopivan kokoisia, värikkätiä tai värittömiä, jopa mummobeigejä Triumphin liivejä. Kaikista liiveistä valahtaa oikea olkain. Ei ole sellaisia liivejä löytynyt edes myyjän avustuksella, joista ei oikea olkain valuisi riippumatta olkaimen paikasta tai säädöistä tai liivin mallista. Muuten liivejä ei edes tunnu päällä. Nyt on Curvy Kate -merkkiset liivit päällä.

Vierailija
26/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaarituellisia, toppaamattomia t-paitaliivejä tai kaarituettomia ja toppaamattomia. Välillä myös toppimaisia/olkaimettomia, riippuen asusta toki.

Vierailija
27/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erikseen arkeen ja juhlaan alusvaatteita. Käytän vain Bravissimon värikkäitä pitsiliivejä.

Vierailija
28/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erottele alusvaatteitani arjen ja juhlan mukaan vaan ennemminkin valitsen muiden vaatteiden väriin ja malliin sopivat. Käytännössä kaikki on kaarituellisia ja suurin osa toppaamattomia (mikä toisinaan hankaloittaa uusien ostamista koska nykyisin lähes kaikkiin 70C ja pienempiin kokoihin halutaan ilmeisesti niitä toppauksia tunkea). En juuri käytä t-paitamallia koska ne ei minulle jostain syystä tunnu istuvan, balconette toimii paremmin. Onneksi minulla tuo olkaimien valuminen ei ole koskaan ollut isompi ongelma. Mutta kyllähän sopivien etsimien on joka tapauksessa melkoista työtä kun pitäisi mukavuuden lisäksi olla ulkonäkö ja hintakin kohdallaan... Yleensä pakottaudun parin vuoden välein Stockmannille tai Sokokselle ostoksille enkä poistu ennen kun olen löytänyt vähintään kolmet kivat liivit.

Vierailija
29/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän samoja arkena ja pyhänä. Aina kaarituellisia ja kevyellä toppauksella. Merkkeinä Cubus ja H&M josta tiedän sovittamatta sopivan koon :) Yleensä käytän sellasia sileitä ja yksivärisiä esim musta, valkoinen, 'mummonude' (joka on täydellinen valkoisen paidan alle!), jos paksumpia paitoja niin jotain pitsipintaisia tai kuviollisiakin, mutta varovainen pitää olla sillä ne pitsikuvioinnit joskus näkyy röpyliäisenä ohuempien paitojen alta :(

Vierailija
30/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaarituelliset ja push-upit sen tarpeeksi paksulla toppauksella. Yleensä värikkäitä, röyhelöisiä, kauniita. En voisi kuvitellakaan käyttäväni ohuilla toppauksilla, nännit ovat niin herkät että se tuntuisi todella inhottavalta. Liivien koko on yleensä 75C koska 70C:n kuppi on liian pieni. Ympärysmitta saisi silti olla mielellään se 70, mutta oikea koko taitaisi olla 70D eikä sellaista yleensä löydy.  Käytän myös useimmiten rintaliiveihin sopivia stringejä.